De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
dinsdag 2 oktober 2012 om 17:52
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 17:49:
Zou je na de McDrive rijden met je snoetje vol piemelepap?
Hum, nee. Ik heb wel eens, zoals Cameron Diaz in een film, een klodder in mijn haar gehad. Dat was al wat gênant, maar gelukkig wist niemand wat het was.
Waar zou je het nog eens willen doen?
Zou je na de McDrive rijden met je snoetje vol piemelepap?
Hum, nee. Ik heb wel eens, zoals Cameron Diaz in een film, een klodder in mijn haar gehad. Dat was al wat gênant, maar gelukkig wist niemand wat het was.
Waar zou je het nog eens willen doen?
Alles is liefde
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:29
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 18:00:
Kun jij zien of mannen je aankijken terwijl ze over je fantaseren?
Ik neem aan dat ze, als ze aan mijn amoureuze capaciteiten denken, de hand aan zichzelf slaan en dat ze dat doen op hun slaapkamer. Zolang ik daar niet ben, kunnen ze me niet aankijken.
Fantaseer jij over bestaande personen? Zo ja, kun je ze daarna onder ogen komen zonder te blozen?
Kun jij zien of mannen je aankijken terwijl ze over je fantaseren?
Ik neem aan dat ze, als ze aan mijn amoureuze capaciteiten denken, de hand aan zichzelf slaan en dat ze dat doen op hun slaapkamer. Zolang ik daar niet ben, kunnen ze me niet aankijken.
Fantaseer jij over bestaande personen? Zo ja, kun je ze daarna onder ogen komen zonder te blozen?
Alles is liefde
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:13
Ik fantaseer over bepaalde personen, ja, en kan ze nadien zonder problemen onder ogen komen. Ik zou tegen bepaalde vrouwen zelfs durven zeggen dat ik over hen fantaseer. (Zonder dat ik er al ooit seks mee gehad heb, anders is dat niets bijzonders.)
Zou jij dat opwindend vinden, mocht een man uit je kennissenkring je bekennen dat ie over je fantaseert?
Zou jij dat opwindend vinden, mocht een man uit je kennissenkring je bekennen dat ie over je fantaseert?
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:44
Dat ligt eraan. Als hij single is en er wel een klik is zou ik wel gecharmeerd zijn denk ik. Maar heet deze persoon een relatie, vind ik hem niet zo leuk of gaan de details te ver voor een gewone vriendschap zou ik me behoorlijk opgelaten voelen.
Wel eens een avondje pret gehad met een bezet persoon uit je naaste vriendenkring?
Wel eens een avondje pret gehad met een bezet persoon uit je naaste vriendenkring?
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:16
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:48