Goed opgedroogd
woensdag 3 oktober 2012 om 15:49
woensdag 3 oktober 2012 om 16:00
quote:-nora- schreef op 03 oktober 2012 @ 15:53:
Ik trap af. En ja, vrouwen kunnen ook mooi ouder worden:
Caroline de Bruijn
Toen
[img]http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/ ... -scale.jpg[/img]
Nu:
[img]http://www.snelnieuwsonline.nl/wp-conte ... lschot.jpg[/img]Caroline was altijd al knap maar nu zit haar haar gewoon wat beter
Ik trap af. En ja, vrouwen kunnen ook mooi ouder worden:
Caroline de Bruijn
Toen
[img]http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/ ... -scale.jpg[/img]
Nu:
[img]http://www.snelnieuwsonline.nl/wp-conte ... lschot.jpg[/img]Caroline was altijd al knap maar nu zit haar haar gewoon wat beter
woensdag 3 oktober 2012 om 16:47
woensdag 3 oktober 2012 om 16:56
quote:somidi schreef op 03 oktober 2012 @ 16:47:
Even tegendraads Caroline de Bruin, vond ik juist knapper dan nu, ik vind de laatste 2 foto's niet duidelijk 2e foto met langer haar is duidelijk geshopt, de 1e niet. Ik vond haar met korter haar knapper. Ik vind haar met langer haar wel knapper, maar de plooien lags haar neus naar haar mond (hoe heten die??) zijn op de tweede foto een stuk minder... Of ze zijn dus weg-ge-foto-shopt, of ze heeft een filler gebruikt. Weet iemand dat? Ik heb ze zelf namelijk ook - en als een filler dat kan doen moet ik me er misschien ook maar eens aan wagen !
Even tegendraads Caroline de Bruin, vond ik juist knapper dan nu, ik vind de laatste 2 foto's niet duidelijk 2e foto met langer haar is duidelijk geshopt, de 1e niet. Ik vond haar met korter haar knapper. Ik vind haar met langer haar wel knapper, maar de plooien lags haar neus naar haar mond (hoe heten die??) zijn op de tweede foto een stuk minder... Of ze zijn dus weg-ge-foto-shopt, of ze heeft een filler gebruikt. Weet iemand dat? Ik heb ze zelf namelijk ook - en als een filler dat kan doen moet ik me er misschien ook maar eens aan wagen !
woensdag 3 oktober 2012 om 18:08
Ok een ongeretoucheerde dan (anders hadden ze de tanden wel wit gemaakt):
Vroeger had ze idd een wat vermoeider blik. Als ze dat op heeft laten vullen, nouja het zij zo. Ik ben geen fan van plastische chirurgie maar vind het toch echt wel mooier in dit geval. Volgens mij zijn het idd fillers, of botox, ik heb daar geen verstand van, maar iig iets dat ze inspuiten, dan verdwijnen die lijntjes van je neus naar je mond. (ik heb ze ook, maar ik gaat er gene troep in spuiten
)
De Bruijn had vroeger ook een wat bollere toet, ik hou van een meer slank gezicht.
En van lang haar, dus ja, ik vond Beckham vroeger idd knapper.
Justin Timerlake, goeie!
Vroeger had ze idd een wat vermoeider blik. Als ze dat op heeft laten vullen, nouja het zij zo. Ik ben geen fan van plastische chirurgie maar vind het toch echt wel mooier in dit geval. Volgens mij zijn het idd fillers, of botox, ik heb daar geen verstand van, maar iig iets dat ze inspuiten, dan verdwijnen die lijntjes van je neus naar je mond. (ik heb ze ook, maar ik gaat er gene troep in spuiten
De Bruijn had vroeger ook een wat bollere toet, ik hou van een meer slank gezicht.
En van lang haar, dus ja, ik vond Beckham vroeger idd knapper.
Justin Timerlake, goeie!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 3 oktober 2012 om 18:15
vrijdag 16 november 2012 om 14:21
Ik vind Diane Keaton echt héel veel veranderd, en wel ten goede!
Niet dat ik 'r nu zo sexy vind, maar ik zag gister in een ander topic haar foto uit Annie Hall, en ik herkende d'r bijna niet! Ik ken haar ook pas sinds The First Wives Club ofzo dus niet als jong meisje. Vind dat ze er vroeger een beetje vreemd uit zag.
Niet dat ik 'r nu zo sexy vind, maar ik zag gister in een ander topic haar foto uit Annie Hall, en ik herkende d'r bijna niet! Ik ken haar ook pas sinds The First Wives Club ofzo dus niet als jong meisje. Vind dat ze er vroeger een beetje vreemd uit zag.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie