Entertainment alle pijlers

Goed opgedroogd

03-10-2012 15:49 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een post die ik net las en eigen googlewerk vandaag dit topic. Wie vind jij goed opgedroogd? Dus wie vond je in diens jongere jaren niet knap, maar nu wel?

Plaatjes van toen en nu worden gewardeerd.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik zou zeggen......leef je uit..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik trap af. En ja, vrouwen kunnen ook mooi ouder worden:

Caroline de Bruijn

Toen

Nu:

Deze is niet helemáál eerlijk, want ik vond 'm vroeger ook knap, maar nu vind ik 'm nóg knapper:

Taylor Hanson

Hij is van mijn leeftijd dus ik was geen pedofiel ofzo :P
quote:-nora- schreef op 03 oktober 2012 @ 15:53:

Ik trap af. En ja, vrouwen kunnen ook mooi ouder worden:

Caroline de Bruijn

Toen

[img]http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/ ... -scale.jpg[/img]

Nu:

[img]http://www.snelnieuwsonline.nl/wp-conte ... lschot.jpg[/img]Caroline was altijd al knap maar nu zit haar haar gewoon wat beter
Nou...ik vind het wel mooier dat d'r gezicht en wenkbrouwen wat welgevormder zijn
David Beckham!
quote:Stripes schreef op 03 oktober 2012 @ 16:06:

David Beckham!

Oh die vind ik juist het tegenovergestelde!

Hou je niet van lang haar? :P
Caroline d'r haar is echt mooi nu!

Taylor Hanson vond ik vroeger maar een beetje een sukkel (sorry) maar nu is hij best leuk eigenlijk :Imao:
quote:-nora- schreef op 03 oktober 2012 @ 16:05:

Nou...ik vind het wel mooier dat d'r gezicht en wenkbrouwen wat welgevormder zijnWenkbrauwen zeker
Ik heb Taylor even gegoogled en hij ziet er inderdaad nu goed uit. Hij leek vroeger net een meisje.
Even tegendraads Caroline de Bruin, vond ik juist knapper dan nu, ik vind de laatste 2 foto's niet duidelijk 2e foto met langer haar is duidelijk geshopt, de 1e niet. Ik vond haar met korter haar knapper. Taylor Hanson vind ik nog steeds een vrouwelijke touche hebben. Maar ja... dat vind ik.
quote:somidi schreef op 03 oktober 2012 @ 16:47:

Even tegendraads Caroline de Bruin, vond ik juist knapper dan nu, ik vind de laatste 2 foto's niet duidelijk 2e foto met langer haar is duidelijk geshopt, de 1e niet. Ik vond haar met korter haar knapper. Ik vind haar met langer haar wel knapper, maar de plooien lags haar neus naar haar mond (hoe heten die??) zijn op de tweede foto een stuk minder... Of ze zijn dus weg-ge-foto-shopt, of ze heeft een filler gebruikt. Weet iemand dat? Ik heb ze zelf namelijk ook - en als een filler dat kan doen moet ik me er misschien ook maar eens aan wagen !
quote:-nora- schreef op 03 oktober 2012 @ 16:08:

[...]

Oh die vind ik juist het tegenovergestelde!

Hou je niet van lang haar? :P

Echt?

Jong

Oud(er)

Stressed is just desserts spelled backwards
Eens met Nora! Een ex van mij is ook erg goed opgedroogd. Denk alleen niet dat hij het waardeerd als ik hier foto's neer plep.
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ze tegenwoordig beter kunnen retoucheren
Ok een ongeretoucheerde dan (anders hadden ze de tanden wel wit gemaakt):

Vroeger had ze idd een wat vermoeider blik. Als ze dat op heeft laten vullen, nouja het zij zo. Ik ben geen fan van plastische chirurgie maar vind het toch echt wel mooier in dit geval. Volgens mij zijn het idd fillers, of botox, ik heb daar geen verstand van, maar iig iets dat ze inspuiten, dan verdwijnen die lijntjes van je neus naar je mond. (ik heb ze ook, maar ik gaat er gene troep in spuiten :P )

De Bruijn had vroeger ook een wat bollere toet, ik hou van een meer slank gezicht.

En van lang haar, dus ja, ik vond Beckham vroeger idd knapper.

Justin Timerlake, goeie!
Oh, en Prince Harry! Vroeger vond ik die niet leuk, maar William wel, maar nu is het andersom!

Oh mijn opmerking was niet heel serieus hoor Nora Caroline is zeker een mooie vrouw. En ik ben het helemaal eens dat ouder worden niet hetzelfde is als lelijk worden, maar vaak mooier worden.

Taylor Hanson vond ik vooral een mooi meisje...
Nja meer mensen opperden al dat de tweede geretoucheerd was, dus voor een goed vergelijk even een echte erbij gezet
Eens met Nora! William was vroeger echt leuker, nu is het Harry...
Ik vind Diane Keaton echt héel veel veranderd, en wel ten goede!

Niet dat ik 'r nu zo sexy vind, maar ik zag gister in een ander topic haar foto uit Annie Hall, en ik herkende d'r bijna niet! Ik ken haar ook pas sinds The First Wives Club ofzo dus niet als jong meisje. Vind dat ze er vroeger een beetje vreemd uit zag.
Ik weet niet wie die Caroline de Bruijn is maar een goede stylist kan duidelijk wonderen verrichten zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven