Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
Helaas, geen spetterend vuurwerk, geen stralende neonletters vanwege dit jubileum, alleen saaie lettertjes.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 oktober 2012 om 16:58
zag het Mir, welk kind had nog geen bril en nu wel?
Ja Jo, soldaat was weer mooi.
Alleen scheurde hij niet op de motor weg tegen het einde, maar liep gewoon naar buiten. Vond ik jammer, was de eerste keer nl wel....
Hoe was dat bij jullie?
Er was sowieso minder damp en rook, eerste keer zaten we op rij 4 en vroegen of toen af of mensen daar geen problemen mee hadden, vooral als je longen niet helemaal top zijn. Wij hadden het nl al een beetje benauwd toen
Misschien aangepast?
Maar goed, zou zo nog een keertje gaan hoor
Sta je leuk op de foto Jo?
Ik neem een wijnie....
Ja Jo, soldaat was weer mooi.
Alleen scheurde hij niet op de motor weg tegen het einde, maar liep gewoon naar buiten. Vond ik jammer, was de eerste keer nl wel....
Hoe was dat bij jullie?
Er was sowieso minder damp en rook, eerste keer zaten we op rij 4 en vroegen of toen af of mensen daar geen problemen mee hadden, vooral als je longen niet helemaal top zijn. Wij hadden het nl al een beetje benauwd toen
Misschien aangepast?
Maar goed, zou zo nog een keertje gaan hoor
Sta je leuk op de foto Jo?
Ik neem een wijnie....
woensdag 3 oktober 2012 om 17:35
woensdag 3 oktober 2012 om 17:48
Oudste vindt het wel prettig dat ie alles nu beter ziet, maar hij vindt het gevoel van die bril op zijn neus (nog) wel irritant.
Mazzel dat ze hier niet op de fiets naar school gaan, want met een bril in de regen vind ik wel reuze irri, dat wordt ze dus bespaard.
Mazzel dat ze hier niet op de fiets naar school gaan, want met een bril in de regen vind ik wel reuze irri, dat wordt ze dus bespaard.
woensdag 3 oktober 2012 om 18:50
Bij ons wandelde hij op het laatst naar buiten en die motoren waren er wel, maar ergens in het midden. Het sloeg inderdaad wel een beetje op je longen. Dochter en ik zaten helemaal vooraan en we kregen dus de volle mep. We hadden het er graag voor over hoor.
Ja, ik ben vandaag op de foto gegaan. Ze hadden de rode loper uitgelegd. Ik vond het nog wel zo attent van ze, maar het bleek niet voor mij te zijn. Bea was er namelijk ook even 5 minuten om een of ander nieuw apparaat o.i.d. te onthullen. Ik heb haar niet gezien want ik moest naar mijn afspraak. Wist het ook helemaal niet want er had niets over in de krant gestaan, alleen het personeel was op de hoogte.
Ja, ik ben vandaag op de foto gegaan. Ze hadden de rode loper uitgelegd. Ik vond het nog wel zo attent van ze, maar het bleek niet voor mij te zijn. Bea was er namelijk ook even 5 minuten om een of ander nieuw apparaat o.i.d. te onthullen. Ik heb haar niet gezien want ik moest naar mijn afspraak. Wist het ook helemaal niet want er had niets over in de krant gestaan, alleen het personeel was op de hoogte.
woensdag 3 oktober 2012 om 22:48
Ik doe nooit wat met dierendag, maar ik heb wel wat met data. Andere cavia overleed op vrijdag de 13e, dus ik keek even of het morgen nog iets speciaals was.
Kan natuurlijk ook dat ie gewoon een balansdagje houdt hè.
Kan natuurlijk ook dat ie gewoon een balansdagje houdt hè.