Aparte man

29-09-2012 21:58 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik aan Hem vroeg, na mijn een-na-laatste relatie, of de volgende alsjeblieft niet zó snel opgewonden zou kunnen zijn (ex werd werkelijk van álles opgewonden), bedoelde ik eigenlijk ook weer niet dit.

Dit gaat dus over mijn vriend. Hij is nogal apart, wat ik nu van hem weet.

Zo weet ik dat hij nooit uit zichzelf geil is, zin heeft in seks. Wordt Judokus (zijn woorden!) niet stijf als hij aan iets seksueels denkt. En blijft hij tijdens seks niet stijf. Hij wordt niet stijf als hij me naakt ziet. Hij wordt niet stijf als ik aan Judokus zit.

Het voelt als een afwijzing. En het doet me pijn. Ik wil ook liever niet dat hij naar me kijkt als ik me omkleed. Bij mijn ex had ik daar totaal geen problemen mee, hij liet tenminste duidelijk zien dat ie mijn lijf lekker vond.

Wat we laatst meemaakten sloeg alles. We gingen uit eten en er was een erg leuke serveerster, die veel lachte. We kregen het over seksuele fantasieën en hij zei dat hij ons wel samen bezig zou willen zien, met een behoorlijke glimlach. Later vroeg ik of hij op dat moment stijf/opgewonden was, maar dat was hij niet. Echt, ik snap dat niet. Mannen worden toch stijf bij seksuele gedachtes/naakt vrouwelijk lichaam? (Zij serveerde niet naakt hoor. )

Ik sta wat dit betreft in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag naar een parenclub en hem een ander gunnen. Aan de andere kant maakte het me heel verdrietig dat hij die fantasie had. Ik had gelijk weer verlatingsangst, dat hij er met haar vandoor zou (willen) gaan.

Zou mijn vriend ooit kunnen veranderen en wel opgewonden worden van mijn naakte lichaam zonder aanraking of van seksuele gedachtes?
quote:missy_acy schreef op 01 oktober 2012 @ 21:18:

Dan ben je behoorlijk de l*l

Inderdaad:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Priapisme
World of Warcraft: Legion
Ik ben (zeg ik zelf) een knappe meid van 19, en heb sinds kort een vriend van 24 die hem ook niet stijf krijgt. Zijn vorige vriendin is bij hem weggegaan omdat zij er genoeg van had dat hij echt niet spontaan stijf werd. Hij wordt wel stijf, maar dan moet ik eerst heel wat ''hand- en mondwerk'' doen, en stop ik dan is hij zo weer slap. Sex hoeft van hem ook niet. Zit af en toe wel 2 uur ''te spelen'' voor ik hem hard heb, en dan moet ik hem knijpen in zijn ballen als hij mijn vagina ingaat, anders is hij slap voordat hij er goed en wel inzit. Maar ik heb plezier met hem. Wil hem niet meer kwijt.
quote:astrid-charlotte schreef op 03 oktober 2012 @ 22:40:

Ik ben (zeg ik zelf) een knappe meid van 19, en heb sinds kort een vriend van 24 die hem ook niet stijf krijgt. Zijn vorige vriendin is bij hem weggegaan omdat zij er genoeg van had dat hij echt niet spontaan stijf werd. Hij wordt wel stijf, maar dan moet ik eerst heel wat ''hand- en mondwerk'' doen, en stop ik dan is hij zo weer slap. Sex hoeft van hem ook niet. Zit af en toe wel 2 uur ''te spelen'' voor ik hem hard heb, en dan moet ik hem knijpen in zijn ballen als hij mijn vagina ingaat, anders is hij slap voordat hij er goed en wel inzit. Maar ik heb plezier met hem. Wil hem niet meer kwijt.Das nog eens een mooi staaltje off topic!
quote:frizzy schreef op 03 oktober 2012 @ 23:52:

[...]

Das nog eens een mooi staaltje off topic!

dat dacht ik ook.

ik checkte al of ik wel op het juiste topic had geklikt
quote:gurly3 schreef op 03 oktober 2012 @ 23:55:

[...]

dat dacht ik ook.

ik checkte al of ik wel op het juiste topic had geklikt Same here!
quote:frizzy schreef op 04 oktober 2012 @ 00:08:

[...]

Same here! Uuuhm, eigenlijk is dit toch de meest ontopic reactie in dit hele topc, gezien de op?
Oh mèn, je hebt nog gelijk ook.

Ik ga me even in een hoekje zitten schamen, goed?
quote:frizzy schreef op 04 oktober 2012 @ 00:21:

Oh mèn, je hebt nog gelijk ook.

Ik ga me even in een hoekje zitten schamen, goed?
quote:VotesforLeo schreef op 04 oktober 2012 @ 00:19:

[...]

Uuuhm, eigenlijk is dit toch de meest ontopic reactie in dit hele topc, gezien de op?Goed lezen is ook een vak.
quote:astrid-charlotte schreef op 04 oktober 2012 @ 11:25:

[...]

Goed lezen is ook een vak.

Hallo! Was dat een sneer?

Wil het wel even uitleggen hoor: als ik al een tijdje meeschrijf op een topic hou ik me bezig met het huidige onderwerp. Kun je weleens vergeten waar de OP over ging. Tja. Kan gebeuren zou ik zeggen (oh, ik hád al gezegd dat het dom was van me he? Ja).
quote:frizzy schreef op 04 oktober 2012 @ 11:42:

[...]

Hallo! Was dat een sneer?

Wil het wel even uitleggen hoor: als ik al een tijdje meeschrijf op een topic hou ik me bezig met het huidige onderwerp. Kun je weleens vergeten waar de OP over ging. Tja. Kan gebeuren zou ik zeggen (oh, ik hád al gezegd dat het dom was van me he? Ja).Bij lange topics dwalen ze van het onderwerp af. Daarom staat er ook: goed lezen. Ik vind ook dat ze het bij 5/6 pagina's moeten houden per topic, en dan weer een nieuwe starten. En lieverd, het was niet speciaal tegen jou bedoelt.
quote:astrid-charlotte schreef op 04 oktober 2012 @ 11:56:

[...]

Bij lange topics dwalen ze van het onderwerp af. Daarom staat er ook: goed lezen. Ik vind ook dat ze het bij 5/6 pagina's moeten houden per topic, en dan weer een nieuwe starten. En lieverd, het was niet speciaal tegen jou bedoelt.Dan moet het niet zijn: 'goed lezen' maar 'goed onthouden'. En jouw idee over 5/6 pagina's vind ik een hele rare, maar das ook veel te veel offtopic.
quote:frizzy schreef op 04 oktober 2012 @ 12:03:

[...]

Dan moet het niet zijn: 'goed lezen' maar 'goed onthouden'. En jouw idee over 5/6 pagina's vind ik een hele rare, maar das ook veel te veel offtopic. Dan blijf je wel bij het onderwerp waar het topic over gaat. En je hebt gelijk: het had moeten zijn, goed onthouden.
quote:astrid-charlotte schreef op 04 oktober 2012 @ 12:08:

[...]

Dan blijf je wel bij het onderwerp waar het topic over gaat. En je hebt gelijk: het had moeten zijn, goed onthouden.Ik zou zeggen: open een topic over je idee. Kun je eens zien hoe anderen daar over denken.
Niet iedereen hoeft het met mijn idee eens te zijn. Ieder zijn mening. En ik reageer op een mening. Ik weet nu al 99.9 % zeker dat mijn vriend niet meer bij mij weggaat. En dat hij niet zelf stijf wordt, daar zal ik mij op aan moeten passen. Beetje geven, beetje nemen. Maar het kan nooit spontaan. En een ''slappe'' in je lichaam is ook niet echt een prettig gevoel, maar ik zal ermee moeten leven.
Truffelmaffia:

Ik heb het wel met je te doen.

Alleen van al het scannen van de reacties op deze topic heb ik hoofdpijn gekregen.

Ik heb een groot inlevingsvermogen, en kan mij best voorstellen dat je het fijn vindt als iemand opgewonden wordt van je lichaam. Erkenning krijgen voor het feit dat je er mag wezen. Ook al ben je aseksueel.

Echter aantrekkingskracht komt niet alleen van uiterlijk, al speelt het bij bijna alle mannen een grote rol, met innerlijk kan je veel goedmaken.

Ik heb vroeger al eens gedacht, uiterlijk is maar een verpakking, innerlijkheid is het snoepje.

Toch stel ik eisen aan een uiterlijk van een vrouw.

Jou vriend is echter een uitzondering, maar hij heeft net zo als jij erkenning nodig, dat hij er mag zijn. Ik denk dat het goed is, als jullie op een meerdere manieren laten blijken dat je gek bent op elkaar bent. Alleen opgewonden worden van elkaars lichaam, is uiteindelijk niet zo waardevol als van elkaars innerlijk houden.

Toch heb je liever het beste van beide werelden, maar liever broodjes worden niet gebakken. Het is denk ik kwestie van de juist balans vinden/hebben.

Sterkte!
Okeej, nog maar een keer dan:

Ja ik ben aseksueel. Dat wil BIJ MIJ zeggen dat ik totaal geen enkele seksuele opwinding voel. Geen seksuele opwinding = aseksueel. Simpel he?

Dit betekent NIET dat ik van seks walg. Absoluut niet! Ik ben NIET op die klassieke manier aseksueel.

Ik kan seks hebben, vind het op zijn tijd zelfs leuk (maar nogmaals: ik raak nooit opgewonden). En verschillende soorten seks vind ik ook leuk. Zoals bijv Onderdanig zijn. Ook hier weer: absoluut géén opwinding, ik vind het gewoon leuk. Niet alles wat je leuk vindt, wind je op (duh).

Bij geen enkele vorm van seks/kijken naar seks voel ik opwinding, wat dus betekent dat ik aseksueel ben.

Ik heb overigens wel het idee dat het wel in mij zit, maar heel diep (héél diep) geblokkeerd. Door mijn verleden...

Dat fijne verleden wat ook voor mijn verlatingsangst heeft gezorgd.

Zo, is het dan nu wel duidelijk? En kunnen dan andere topics met rust gelaten worden?!! Bvd.
Truffel, mag ik je een tipje geven: noem jezelf niet aseksueel. Het leidt tot verwarring. Zal vast aan onze intelligentie liggen hoor, dus probeer je daar even in aan te passen. Voor iedereen handiger.
quote:frizzy schreef op 03 oktober 2012 @ 23:52:

[...]

Das nog eens een mooi staaltje off topic!Ik lees dit nu pas, maar nee hoor. Vind ik van niet.
En sinds de laatste keer dat we seks hebben gehad is het verbeterd tussen ons. Anders geworden. De relatie beter.

We zijn gewoon doorgegaan, ondanks dat ie slap werd en daarna werd ie weer stijf. En hebben we het af kunnen maken.
quote:frizzy schreef op 06 oktober 2012 @ 11:20:

Truffel, mag ik je een tipje geven: noem jezelf niet aseksueel. Het leidt tot verwarring. Zal vast aan onze intelligentie liggen hoor, dus probeer je daar even in aan te passen. Voor iedereen handiger.Maar wat ben ik dan lieve Frizzy?
quote:truffelmaffia schreef op 06 oktober 2012 @ 11:29:

[...]

Maar wat ben ik dan lieve Frizzy?~open doel.... niet intrappen...~
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik vroeg het aan Frizzy, niet aan jou Saaar. Ik weet nml wat jij wil zeggen, das allang geen geheim meer.
quote:truffelmaffia schreef op 06 oktober 2012 @ 11:35:

Ik vroeg het aan Frizzy, niet aan jou Saaar. Ik weet nml wat jij wil zeggen, das allang geen geheim meer.Oh, wat wil ik zeggen dan?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Niet alles heeft een naam nodig en niet alles hoeft uitentreuren besproken te worden. Tenzij je ellenlange topics wil vol discussie waarin jij je onafgebroken zit te verdedigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven