Mode & Beauty alle pijlers

sephora actie

04-10-2012 16:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sephora heeft weer de 3 voor 10 euro actie, ik heb nog nooit iets van dit merk gekocht maar vind de actie erg aantrekkelijk. Welke producten zijn goed en wat kan ik beter laten liggen?
Ik vind parfum erg lekker van ze, vooral musk!
De oogschaduw is goed, maar neem niet die met veel glitters. Ze hebben ook mooie oogpotloodjes en ik heb wel eens een mascara gehad, lash grow oid. beetje dikkige, bolle huls. Beviel prima. Lipstick ook goed, joh 3 voor een tientje! Wat kan je gebeuren?
De oogschaduws, nagelakjes en oogpotloden zijn echt super. Voor de rest nog nooit iets gebruikt, maar ik zal vanavond ook ff de stad induiken.

Voor 10 eur0 per 3 kan ik flink inslaan
primer voor foundation

eyeliner

mascara

oogpotlood

poeder

De primer, oogschaduw en foundation zijn goed.

Mascara vind ik minder (niet slecht, maar ook niet super). De blush/bronzer vind ik niet fijn/mooi.
In Amstelveen was de blush vandaag al uitverkocht!
Ga je iets kopen alleen omdat het in de aanbieding is?
Ik kan zaterdag pas, maar word er wel hebberig van :-D

Ben benieuwd naar de Oogpotloodjes en de primer, jammer dat de blush niks is, heb ik wel nodig. Blijft de lippenstift een beetje goed zitten?
@daydream, ik heb make-up nodig en heb niet zoveel geld te besteden dus hou ik dit soort acties altijd in de gaten, meestal koop ik essence of catrice, maar dit is zelfs nog voordeliger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven