Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Matatu!
Wat lief van haar vader!
Ze redt het dus wel. Petje af. Dat had ik niet verwacht!
quote:Sylphide75 schreef op 27 september 2012 @ 21:26:

[...]

Jawel hoor, maar zij is wel naief. Heeft wel een goed hart, maar is echt nog zo'n jong meisje.

Och die wordt snel groot hoor. Water sjouwen, poepen in een gat in de grond. Honger.

En ze klaagt niet!
Ja shit wat moeten we nu kijken?!
Ik vind het een lief meisje. Best moedig en flink.
Das lief van pappie. Maar dat kan toch niet eeuwig duren?

Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Op naar dw buitenlandse bruiloft topic!
Zo, ik schakel over naar Liefs Uit met Yvon.....
Wat deed de vader dan? Heb dat net gemist.
quote:hgjb schreef op 27 september 2012 @ 21:32:

Wat deed de vader dan? Heb dat net gemist.Die maakte maandelijks een bedragje over, zodat ze tot het einde van de maand eten hadden.
Ik mail je nog even Yasmijn
Hallo?!
Ja dat is inderdaad lief van die vader, ik kan mij voorstellen dat hij dat doet.
Ik kan nergens vinden hoe het nu met ze gaat, Facebook zegt daar niks over. Wel over andere stellen.
quote:yasmijn schreef op 27 september 2012 @ 21:54:

Ik kan nergens vinden hoe het nu met ze gaat, Facebook zegt daar niks over. Wel over andere stellen.Had ik vorige week ook stond er ook nog niks. Misschien morgen of zo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoop het, ik wil het weten. Hum bruiloft is gepland op 12 januari 2013.
Het gaat buiten verwachting goed met het stel, hier de update. Ik had het niet verwacht dat ze nog steeds in Uganda zou zijn, op dat punt is Jiska sterker dan ik had ingeschat.
Ik vind haar heel sterk en ook een heel lief meisje en wie doet zoiets op die leeftijd, een huis met allemaal kinderen verzorgen. Ik vind het nogal wat.
quote:hgjb schreef op 28 september 2012 @ 07:54:

Ik vind haar heel sterk en ook een heel lief meisje en wie doet zoiets op die leeftijd, een huis met allemaal kinderen verzorgen. Ik vind het nogal wat.Absoluut heel bijzonder, maar wel met een maandelijks bedrag van papa, anders kunnen ze daar niet overleven. En ook dat vind ik nogal wat. Je kunt dus niet zo maar alles doen in het leven, waar je zin in hebt. Ook als is het in haar geval geen bountyeiland met palmboom, maar goed nuttig vrijwilligerswerk. Er moet toch brood op de plank komen, en daarvoor is er een vangnet. Wel heel erg lief van die ouders om haar zo te steunen.
Ach, ze is nog op een studentenleven waarbij je anders ook ondersteund wordt door ouders en hij is net afgestudeerd aan de universiteit.

Bovendien is 50,- daar al heel veel.

In de update staat dat hij nu meerdere banen aangeboden heeft gekregen en zij heeft een weeshuis opgezet waar ze nu wonen (zij iets eerder dan hem).
Deze aflevering is Heel Erg. Jemig, wat een rare types.
Hallo?!
Ik vind vooral haar make-up vooral HEEL bijzonder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die roze kamer. Was dat nou serieus?
Ze heeft die gozer in totaal 2 weken gezien en nu gaat ze daar na 4 maanden verliefdheid wonen. In India dus. Tsjonge...
Hallo?!
Net zo serieus als haar oog make up Thomaaas
Hallo?!
Maar mensen......die oogschaduw...

Come on!!!

Dat leve de liefde, snap ik allemaal...MAAR DIE GROENE PLAKKATEN
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven