Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar foto's?
Waaaaat 12 kilo Bam? Sodeju, dat is echt knap zeg. Fijn dat het beter gaat met Juul op de psz. En leuk dus dat de Giraf het druk heeft!
Op de groep Bam.

He wat akelig voor opa Star. Lijkt me ook zo moeilijk na zo lang samen geweest te zijn!

Ik meel je het recept even.
Lekker, ben benieuwd!
Helaas niet bruin Star. Ik heb nog steeds een beetje een zwangerschapsmasker aan de zwangerschap van Thomas overgehouden, dus blijf veel uit de zon. Die vlekken worden niet mooier namelijk...
Gelukkig ben je niet zo'n witneusje van jezelf
Ohh, Enka wat straal je. Leuk om te zien. Jullie zien er prachtig uit!
quote:Star schreef op 23 april 2008 @ 20:48:

Gelukkig ben je niet zo'n witneusje van jezelf Helaas heb ik mijn voorouders nog niet kunnen betrappen op enige negroide uitstraling....
Nee dat ook niet, maar je bent niet zo Iers wit als ik
Oooo arme Naat, erg he? Mijn lief bracht Laurens ook altijd weg, kon het niet over mn hart verkrijgen. Maar hij vond het wel heel leuk daar hoor. Gaat vast helemaal goed straks.

Juud, ik krijg een hele zere kont van het spinnen! Au. Ja, morgen weer zucht...;-)

Hel, fijn dat het goed ging, maarja, wat nu??

Enka, wat mooi allemaal!!! En ik krijg honger van al die lekkere hapjes die langskomen :-)

Kokos, fijn dat de echo goed was! Top.
Zooo 12 kilo Bam!!!! Wow!

Zielig van Juul. Laurens zegt ook steeds: nee, niet tool (school) en als ik vraag hoe het was: niet leuk. Maar hij vindt het prima hoor. Speelt lekker en maakt geen problemen als ik wegga enzo.

He, ik ga nog even kijken of ik de foto;s vna Enka kan vinden, leuk
Jinny, ik had ook een zwmasker. Gaat écht weg!!! Geduld geduld...
Naaf,

Ik zwijmel hier helemaal weg bij de trouwfoto's van Enka en de echo's van Kokos... Super meiden!!

Ben even druk, hoop gauw weer te kunnen posten. Fijne avond allen!
Laurens heeft ook ein-de-lijk de driewieler door, maar prefereert mijn geduw.

Welk huis Suze, waar kan ik het zien?>?????
Op de groep Amaal.
Leuk huis Suze. Relaxe buurt ook. Die vloer in de hal en gang vind ik ook erg mooi, die moet je zo laten hoor! en dat glas in lood is ook super. Leuk leuk.
quote:amalia schreef op 23 april 2008 @ 21:00:

Jinny, ik had ook een zwmasker. Gaat écht weg!!! Geduld geduld...Ik wacht al twee jaar....
Wie kan er nog meer 29 mei?
Succes met de drukte hoor Compu!

Psssst, Juud, neef van Jinnyman (geen namen noemen ajb) krijgt ook een baby. Ik dacht in aug.
Moooooooooooooi Enka!!!!!! En Thijmen ook zo schattig!!!
quote:Jinny schreef op 23 april 2008 @ 21:09:

[...]

Ik wacht al twee jaar.... Oh.... Balen zeg. Ik dacht dat je het van Simon had. weet de huisarts niet iets?
quote:Star schreef op 23 april 2008 @ 20:53:

Nee dat ook niet, maar je bent niet zo Iers wit als ik Nee, echt wit ben ik niet nee (nou ja, niet te kritisch zijn dan he )
Ik ga weer, doei!
quote:amalia schreef op 23 april 2008 @ 21:09:

Wie kan er nog meer 29 mei?Ja ik. Ik had niet ingevuld omdat ik eigenlijk altijd wel op donderdag kan.
Amalia, ik heb geen huisarts hier . Moet er nog eentje zoeken. Met goede zonnebrand en niet teveel directe zon is het te doen hoor. Geen complex .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven