De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
donderdag 4 oktober 2012 om 22:37
vrijdag 5 oktober 2012 om 02:48
quote:charlene1984 schreef op 04 oktober 2012 @ 21:17:
[...]
Geen seks.
Verandert je frequentie met het ouder worden? M.a.w., doe je het rond je dertigste vaker of minder vaker dan rond je vijfentwintigste? Ik heb het idee dat ik al een paar jaar op een soort top zit. Het is minder geweest (ook kwalitatief) maar het neemt niet kwantitatief verder toe.
Mjn ervaring is (en ik ben 60+) dat niet de frequentie stijgt maar wel de intensteit: ouder maar wel heftiger...
Zit JIJ met je leeftijd?
[...]
Geen seks.
Verandert je frequentie met het ouder worden? M.a.w., doe je het rond je dertigste vaker of minder vaker dan rond je vijfentwintigste? Ik heb het idee dat ik al een paar jaar op een soort top zit. Het is minder geweest (ook kwalitatief) maar het neemt niet kwantitatief verder toe.
Mjn ervaring is (en ik ben 60+) dat niet de frequentie stijgt maar wel de intensteit: ouder maar wel heftiger...
Zit JIJ met je leeftijd?
vrijdag 5 oktober 2012 om 08:26
Nee hoor, hoewel ik mensen wel steeds wijs probeer te maken dat ik 25 ben. (het is zelfs zo erg dat, toen ik 29 werd, mn vriendinnen heel de straat vol posters hadden gehangen met Tam wordt 30! .. kreeg ook een mooi kado aangeboden, verpakt in een grote home-made botox-spuit...niet leuk )
Denk je dat je tot aan je dood een actief seksleventje zult hebben?
vrijdag 5 oktober 2012 om 09:33
quote:tamara1234 schreef op 05 oktober 2012 @ 08:26:
Die vraag heb ik mezelf eerlijk gezegd nog nooit gesteld. Midden dertig als ik ben, is de ouderdom nog zo ver weg. Het is me niet ontgaan dat de eerste tekenen van verval er inmiddels zijn, zoals hangende borsten en kraaienpootjes. Maar als ik gelijk heb dat je je partners vindt door je uitstraling, en niet door je uiterlijk, zal het wel loslopen.
Maken siliconenborsten een vrouw aantrekkelijker of niet?
Die vraag heb ik mezelf eerlijk gezegd nog nooit gesteld. Midden dertig als ik ben, is de ouderdom nog zo ver weg. Het is me niet ontgaan dat de eerste tekenen van verval er inmiddels zijn, zoals hangende borsten en kraaienpootjes. Maar als ik gelijk heb dat je je partners vindt door je uitstraling, en niet door je uiterlijk, zal het wel loslopen.
Maken siliconenborsten een vrouw aantrekkelijker of niet?
Alles is liefde
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:18
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:37
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:48
Ik vind een buikje bij een man niet heel erg, mijn eigen man heeft hem niet, maar mijn minnaar had wel een buikje, belangrijk vind ik dat je dan niet 'alleen" maar een buik hebt, dat is lelijk, of te wel het moet wel in verhouding zijn allemaal.
Is het voor een man minder erg om een buikje te hebben?
Is het voor een man minder erg om een buikje te hebben?
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:52
Sexy kleding voor een man, een goed pak, dus niet eentje van de Gako. Of en dat kan bijna weer, als je een mooi figuur hebt, vind ik een (beetje) strakke coltrui ook heel mooi staan met een goeie spijkerbroek. En last but not least schoenen!! mooie schoenen, schoenen maken de man.quote:starr schreef op 05 oktober 2012 @ 11:50:
wat vind je echt niet kunnen bij een man?
Een slecht gebit, lees slecht, want scheef maakt me niet uit. Verzorging is zo ie zo wel belangrijk.
Wat voor schoenen mag een vrouw absoluut niet dragen?
wat vind je echt niet kunnen bij een man?
Een slecht gebit, lees slecht, want scheef maakt me niet uit. Verzorging is zo ie zo wel belangrijk.
Wat voor schoenen mag een vrouw absoluut niet dragen?
vrijdag 5 oktober 2012 om 16:05
Ik vind jarretels wel heel mooi, maar ozo onhandig. Ik heb dan ruzie met die knijpertjes. Ook zie je ze zitten onder veel jurkjes en dat vind ik niet mooi. Beetje Marlies-Dekkers-effect, van kijk mij, ik heb sexy lingerie aan. Ik pak dus meestal toch mijn hold-ups uit de kast!
Kousen in huidskleur of zwart, wat vind jij mooier?
Kousen in huidskleur of zwart, wat vind jij mooier?
vrijdag 5 oktober 2012 om 19:44