De enige echte Seks-DGV......

04-09-2012 18:22 3054 berichten
Dat waren er alweer 3000...op naar een nieuwe Seks-DGV!

De volgende vraag moest nog beantwoord worden;

Wordt het niet eens tijd om een nieuwe DGV te openen?

Hier mag je lekker nieuwsgierig zijn!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 18:24
Reden: fout overgenomen vraag....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Filmpjequote:stout1975 schreef op 03 oktober 2012 @ 21:35:

[...]

Is paardrijden lekker voor de vrouwtjes?

Dat is echt een fabel, daar kom je niet van klaar en je krijgt er ook geen opgewonden gevoel van (althans ik niet)

Waarom denken mannen dat?
quote:charlene1984 schreef op 04 oktober 2012 @ 21:17:

[...]

Geen seks.

Verandert je frequentie met het ouder worden? M.a.w., doe je het rond je dertigste vaker of minder vaker dan rond je vijfentwintigste? Ik heb het idee dat ik al een paar jaar op een soort top zit. Het is minder geweest (ook kwalitatief) maar het neemt niet kwantitatief verder toe.

Mjn ervaring is (en ik ben 60+) dat niet de frequentie stijgt maar wel de intensteit: ouder maar wel heftiger...

Zit JIJ met je leeftijd?
Nee hoor, hoewel ik mensen wel steeds wijs probeer te maken dat ik 25 ben. (het is zelfs zo erg dat, toen ik 29 werd, mn vriendinnen heel de straat vol posters hadden gehangen met Tam wordt 30! .. kreeg ook een mooi kado aangeboden, verpakt in een grote home-made botox-spuit...niet leuk )

Denk je dat je tot aan je dood een actief seksleventje zult hebben?
quote:tamara1234 schreef op 05 oktober 2012 @ 08:26:

Denk je dat je tot aan je dood een actief seksleventje zult hebben?

Die vraag heb ik mezelf eerlijk gezegd nog nooit gesteld. Midden dertig als ik ben, is de ouderdom nog zo ver weg. Het is me niet ontgaan dat de eerste tekenen van verval er inmiddels zijn, zoals hangende borsten en kraaienpootjes. Maar als ik gelijk heb dat je je partners vindt door je uitstraling, en niet door je uiterlijk, zal het wel loslopen.

Maken siliconenborsten een vrouw aantrekkelijker of niet?
Alles is liefde
Vind ik absoluut niet.

Weleens overogen iets aan jezelf "te laten verbouwen?"
Ja, ik heb wel eens aan een borstvergroting gedacht, zo blij dat ik het nooit gedaan heb.

Een penisverlenging, hoe zou je dat kunnen zien?
Ik heb geen idee hoe ze dat doen, maar volgens mij moet er ergens wel een litteken te zien zijn dan?

String of hipster?
Ik heb eigenlijk alleen maar strings, maar ze zitten niet allemaal even lekker. ik ben dus op zoek naar een alternatief voor erbij dat lekker zit, maar ook nog een beetje uitstraling heeft!

Vind jij het belangrijk dat je nachtkleding ook een beetje sexy is of boeit het je gewoon niet?
Nachtkleding boeit me echt totaal niet. ik draag daarom ook maar helemaal niks. en ik zal maar niet melden wat ik tijdens enorme vrieskou 's nachts aan heb....

Vlammetje, dat vind ik nou ook van die strings....die zitten niet allemaal even lekker!

Heeft iemand de gouden string tip voor mij?
nee helaas.. als ik 'm had, was jij de eerste die 'm kreeg!

is er überhaupt sexy nachtkleding voor een man?
Ik vind een man in zo`n ouderwetse flanellen pyamabroek (alleen de broek) met voorkeur zo`n paisley motiefje erg leuk.

(hema niks aan de hand string, van dat fyber gedoe, helemaal goed!)

Is een buikje heel erg?
Het adam kostuum, zonder vijgenblad.

Wat vind jij absoluut sexy kleding bij een man/vrouw?

de vraag van Rooss is leuker, deze is al zo vaak voorbij gekomen....
bij een vrouw: goed passende, met smaak uitgekozen, verfijnde, oogstralende lingerie

@iddan sh*t moet ik mn vijgendblad weer weggooien!

@Rooss vind ik niet zo erg

wat is absoluut sexy kleding voor de man?
Ik vind een buikje bij een man niet heel erg, mijn eigen man heeft hem niet, maar mijn minnaar had wel een buikje, belangrijk vind ik dat je dan niet 'alleen" maar een buik hebt, dat is lelijk, of te wel het moet wel in verhouding zijn allemaal.

Is het voor een man minder erg om een buikje te hebben?
ik denk dat het bij een man wel makkelijker geaccepteerd wordt

wat vind je echt niet kunnen bij een man?
Sexy kleding voor een man, een goed pak, dus niet eentje van de Gako. Of en dat kan bijna weer, als je een mooi figuur hebt, vind ik een (beetje) strakke coltrui ook heel mooi staan met een goeie spijkerbroek. En last but not least schoenen!! mooie schoenen, schoenen maken de man.quote:starr schreef op 05 oktober 2012 @ 11:50:

wat vind je echt niet kunnen bij een man?

Een slecht gebit, lees slecht, want scheef maakt me niet uit. Verzorging is zo ie zo wel belangrijk.

Wat voor schoenen mag een vrouw absoluut niet dragen?
Crocs

En een man?
Birkenstocks en roze Uggs... yakkkkk!

kun je wegzwijmelen van een goede eau de toilette/after shave?
Jazeker!

Jarretels of Hold-ups?
Ik vind jarretels wel heel mooi, maar ozo onhandig. Ik heb dan ruzie met die knijpertjes. Ook zie je ze zitten onder veel jurkjes en dat vind ik niet mooi. Beetje Marlies-Dekkers-effect, van kijk mij, ik heb sexy lingerie aan. Ik pak dus meestal toch mijn hold-ups uit de kast!

Kousen in huidskleur of zwart, wat vind jij mooier?
zwarte kousen.

Heb je liever een man die langer dan jou is of maakt dat niet uit.

Voor de heren, moet de dame kleiner zijn dan jou ?
Ja maakt me wel uit, ik ben niet zo groot, ik heb het probleem eigenlijk nog nooit aan de hand gehad. Maar een kleinere man dan ik zou ik niet willen.

Of ben ik nu heel ouderwets ?
Nee hoor, ik kijk ook liever omhoog ..

Man in pak opwindend ?
Ja

Een man of vrouw in uniform sexy?
A dirty mind is a joy forever
quote:DolceStrega schreef op 05 oktober 2012 @ 19:26:

Een man of vrouw in uniform sexy?

Nee, al snap ik wel dat mannen vrouwen verleidelijk vinden als de vorm van hun borsten zichtbaar een overhemd doet welven.

Ga je dit weekend nog iets spannends doen?
Alles is liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven