Haagen Dasz

05-10-2012 10:42 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat ijs heb ik al tijden willen proberen. In het dorpje waar ik eerst woonde hadden ze een ruim assortiment er van, van de week geweest maar het is er uit gehaald.

Maar waar ik nu woon ben ik het nog niet tegen gekomen en ik wil het gewoon proberen. Woon in de omgeving breda, wie weet waar je het ergens kan krijgen? Rotterdam? Ergens?

Het lijkt me zo heerlijk ijs !
AH.

slotje.
Je woont in Breda en je wilt in Rotterdam Haagen Dasz ijs gaan halen?

Het is gewoon bij de Appie te koop.
quote:nellaaa schreef op 05 oktober 2012 @ 10:49:

Je woont in Breda en je wilt in Rotterdam Haagen Dasz ijs gaan halen?

Het is gewoon bij de Appie te koop....
En de Sligro, en de Makro...
Ik vind het persoonlijk zwaar overschat ijs.

Geef mij maar Hertog.
Koopgoot Rotterdam. Veel te duur en veel te zoet, bijna net zo walgelijk zoet als Ben & Jerry.
verba volant, scripta manent.
Ik liep net de appie in en het ijs hebben ze hier niet.

@Marianne, tja ieder zijn smaak
Andere appie zoeken.

Waarom wil je het in Rotterdam gaan halen?
quote:cookie-dough schreef op 05 oktober 2012 @ 10:52:

Ik liep net de appie in en het ijs hebben ze hier niet.

@Marianne, tja ieder zijn smaakJe hebt het toch nog nooit gegeten?
quote:waarbij schreef op 05 oktober 2012 @ 10:53:

[...]

Je hebt het toch nog nooit gegeten?

Ze zegt bijna net zo zoet als ben en jerries, en ja dat vind ik ook lekker dus als het ook zo zoet is heb ik daar geen problemen mee zeg maar

Omdat ik het graag een keer wil proeven
in rotterdam in de koopgoot (in het midden waar je onder de weg doorgaat) zit ook een haaden dasz toko. ik heb ooit de fout gemaakt om daar een 'lekker' ijsje te kopen. bah... ik vond het echt vies. er zaten ook allemaal stukjes in.. waarschijnlijk om te laten zien dat er echt fruit inzat ofzo maar het was echt niet voor herhaling vatbaar.

eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit al zeker een jaar of 10 terug is.
Ja. Maar waarom in Rotterdam.
quote:MarianneDavids schreef op 05 oktober 2012 @ 10:51:

Koopgoot Rotterdam. .Al een tijdje niet meer!
Ik noemde maar een voorbeeld, rotterdam is snel te doen met de trein , en t gemakkelijkste te bereiken denk ik
quote:cookie-dough schreef op 05 oktober 2012 @ 10:58:

Ik noemde maar een voorbeeld, rotterdam is snel te doen met de trein , en t gemakkelijkste te bereiken denk ikWat ik dus al schreef, daar zit hij al een tijdje niet meer!

Ik noemde maar een voorbeeld, rotterdam is snel te doen met de trein , en t gemakkelijkste te bereiken denk ikEh wat dacht je van Breda zelf??? Haagen dasz is geen zeldzaam product, hoeveel AH winkels heb je in de buurt?
quote:MarianneDavids schreef op 05 oktober 2012 @ 10:51:

Koopgoot Rotterdam. Veel te duur en veel te zoet, bijna net zo walgelijk zoet als Ben & Jerry.Yep, ik dacht dat ik een ijsje zou krijgen met een gouden randje. Dan maar liever vers ijs op de Meent, paar jaar geleden tot de beste van Nederland verkozen en normale prijzen voor heel veel smaken.

Ik noemde maar een voorbeeld, rotterdam is snel te doen met de trein , en t gemakkelijkste te bereiken denk ikGa je echt serieus voor een ijsje, wat ook bij jou in de buurt te koop is, in de trein richting Rotterdam?
Mijn AH heeft het ook niet meer in het assortiment, paar maanden geleden nog wel.
Heb je geen AH XL in de buurt die je even kan bellen?
Bellen ben ik ook al mee bezig.

Ik ben nog niet alle supermarkten langs geweest in breda, en rotterdam is te koppelen aan een dagje winkelen dus vandaar
even gecopieerd van de site

Häagen-Dazs is weer volop verkrijgbaar bij Albert Heijn en bij de meeste Super de Boer, Makro filialen, Esso, Taco Mundo, avondwinkels en videotheken.

.

Maar als je echt lekekr ijs in Breda wilt eten, ga dan eens n ijsje halen bij " La Boheme" de chocolaterie.

Veel lekkerder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zou kunnen dat ze het alleen in de zomer verkopen, seizoens product he
Je kunt veel beter ambachtelijk gemaakt Italiaans ijs halen dan dat vieze fabrieksijs. Ze stoppen het vol met mierzoete maïssiroop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven