Haagen Dasz
vrijdag 5 oktober 2012 om 10:42
Dat ijs heb ik al tijden willen proberen. In het dorpje waar ik eerst woonde hadden ze een ruim assortiment er van, van de week geweest maar het is er uit gehaald.
Maar waar ik nu woon ben ik het nog niet tegen gekomen en ik wil het gewoon proberen. Woon in de omgeving breda, wie weet waar je het ergens kan krijgen? Rotterdam? Ergens?
Het lijkt me zo heerlijk ijs !
Maar waar ik nu woon ben ik het nog niet tegen gekomen en ik wil het gewoon proberen. Woon in de omgeving breda, wie weet waar je het ergens kan krijgen? Rotterdam? Ergens?
Het lijkt me zo heerlijk ijs !
vrijdag 5 oktober 2012 om 10:55
vrijdag 5 oktober 2012 om 10:57
in rotterdam in de koopgoot (in het midden waar je onder de weg doorgaat) zit ook een haaden dasz toko. ik heb ooit de fout gemaakt om daar een 'lekker' ijsje te kopen. bah... ik vond het echt vies. er zaten ook allemaal stukjes in.. waarschijnlijk om te laten zien dat er echt fruit inzat ofzo maar het was echt niet voor herhaling vatbaar.
eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit al zeker een jaar of 10 terug is.
eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit al zeker een jaar of 10 terug is.
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:02
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:03
quote:MarianneDavids schreef op 05 oktober 2012 @ 10:51:
Koopgoot Rotterdam. Veel te duur en veel te zoet, bijna net zo walgelijk zoet als Ben & Jerry.Yep, ik dacht dat ik een ijsje zou krijgen met een gouden randje. Dan maar liever vers ijs op de Meent, paar jaar geleden tot de beste van Nederland verkozen en normale prijzen voor heel veel smaken.
Koopgoot Rotterdam. Veel te duur en veel te zoet, bijna net zo walgelijk zoet als Ben & Jerry.Yep, ik dacht dat ik een ijsje zou krijgen met een gouden randje. Dan maar liever vers ijs op de Meent, paar jaar geleden tot de beste van Nederland verkozen en normale prijzen voor heel veel smaken.
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:03
vrijdag 5 oktober 2012 om 11:10
even gecopieerd van de site
Häagen-Dazs is weer volop verkrijgbaar bij Albert Heijn en bij de meeste Super de Boer, Makro filialen, Esso, Taco Mundo, avondwinkels en videotheken.
.
Maar als je echt lekekr ijs in Breda wilt eten, ga dan eens n ijsje halen bij " La Boheme" de chocolaterie.
Veel lekkerder
Häagen-Dazs is weer volop verkrijgbaar bij Albert Heijn en bij de meeste Super de Boer, Makro filialen, Esso, Taco Mundo, avondwinkels en videotheken.
.
Maar als je echt lekekr ijs in Breda wilt eten, ga dan eens n ijsje halen bij " La Boheme" de chocolaterie.
Veel lekkerder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert