Ik wil het einde van expeditie robinson terugkijken. Ik heb het einde niet gezien. Nu kijk ik terug op mijn tv via rtlxl. Maar kan ik dan ook "doorspoelen" zodat ik niet alles hoef te kijken... ?
Ik heb al heel veel knopjes geprobeerd maar ik kan t niet vinden. Wie weet of het kan, en zo ja, hoe het moet?
Kan je niet gewoon op een laptop/iPad kijken en dan wel met 't balkje naar het einde gaan? Lijkt me voor nu het makkelijkste. (Ik vind rtl xl trouwens echt slecht werken!)
Dat kan.... maar ik heb eindelijk een nieuwe tv en ik wil gewoon lekker op de bank. Maar ik ben ondertussen bijna op t einde. Dit heb ik nog niet gezien. Maar als iemand weet hoe het moet, wil ik t toch graag weten. Verder kijkt het wel goed: geen reclame.
Maar gtst staat er dan weer niet bij.... is wel raar. Dat vindt mijn dochter dan weer jammer.
Je kan t wel terugkijken, maar toch niet rtlxl? Ik zie t tenminste niet staan. Dochter kijkt nu via pc terug, maar ik had verwacht dat ik dat ook bij rtlxl op de tv terug kon zien.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.