Entertainment alle pijlers

rtl xl ... einde programma

05-10-2012 13:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het einde van expeditie robinson terugkijken. Ik heb het einde niet gezien. Nu kijk ik terug op mijn tv via rtlxl. Maar kan ik dan ook "doorspoelen" zodat ik niet alles hoef te kijken... ?

Ik heb al heel veel knopjes geprobeerd maar ik kan t niet vinden. Wie weet of het kan, en zo ja, hoe het moet?

Alvast bedankt!
Wat dacht je van gewoon op het balkje zelf schuiven?
Dat klinkt logisch... als je op je pc kijkt. Maar ik zie helemaal heen balkje meer....
Geen balkje....
En ik heb het begin nu al ...tig keer gezien want hij begint steeds opnieuw als ik weer een verkeerd knopje probeer.

Ik heb een Philips smart tv met omdraaibare afstandsbediening.... (misschien helpt die extra informatie)
En als het écht niet lukt zet je m aan, ga je 40 min wat anders doen en kom je terug voor t eind...

Of moet ik vertellen hoe het is afgelopen?
Haha dat had ik ook al bedacht. Maar ik kan t niet uitstaan dat het me niet lukt :-)
Nu moet ik nog een keer door t oogbol-kauwen. Ik ga even wat anders doen.

Dus help..... hoe kom ik verder?
Kan je niet gewoon op een laptop/iPad kijken en dan wel met 't balkje naar het einde gaan? Lijkt me voor nu het makkelijkste. (Ik vind rtl xl trouwens echt slecht werken!)
Dat kan.... maar ik heb eindelijk een nieuwe tv en ik wil gewoon lekker op de bank. Maar ik ben ondertussen bijna op t einde. Dit heb ik nog niet gezien. Maar als iemand weet hoe het moet, wil ik t toch graag weten. Verder kijkt het wel goed: geen reclame.

Maar gtst staat er dan weer niet bij.... is wel raar. Dat vindt mijn dochter dan weer jammer.
Oh sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht op de pc.
Gek? Ik heb gtst vannacht nog terug gekeken. Op mijn ipad in bed! Heerlijk!
Je kan t wel terugkijken, maar toch niet rtlxl? Ik zie t tenminste niet staan. Dochter kijkt nu via pc terug, maar ik had verwacht dat ik dat ook bij rtlxl op de tv terug kon zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven