Is dit stalken ?
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:10
Ja er moet eerst iets ergs gebeuren.. Ze gaven ook aan toen ze in mijn huis kwamen kijken tja tis misschien ook je eigen schuld? En bedankt. Het is gewoon eng dus melding maken en hem dat laten weten via een bureau werkt het beste. En nooit laten merken dat je bang bent want mannen die dit doen sporen niet, de avond dat ik het uit maakte heeft hij zich opgesloten op mijn toilet en dreigde hij zichzelf van het leven te beroven met mijn keukenmes, je moet in dit soort situaties koelbloedig blijven en net doen of het je niet kan schelen en hem veel succes wensen.
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:12
quote:rionyriony schreef op 03 augustus 2012 @ 22:00:
Je moet iets doen (telkens weer) wat een beloning voor hem is; anders was hij er mee opgehouden. Je kan een tijdlang tegen een steen praten maar als die steen geen blijk van een reactie geeft dan is daar niks aan en dan houd je er vanzelf mee op.Dat is niet waar. Een stalker kan dit heel lang volhouden, zonder enige reactie. Je stalkers in alle soorten en maten.
Je moet iets doen (telkens weer) wat een beloning voor hem is; anders was hij er mee opgehouden. Je kan een tijdlang tegen een steen praten maar als die steen geen blijk van een reactie geeft dan is daar niks aan en dan houd je er vanzelf mee op.Dat is niet waar. Een stalker kan dit heel lang volhouden, zonder enige reactie. Je stalkers in alle soorten en maten.
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:35
quote:Lys schreef op 03 augustus 2012 @ 22:12:
[...]
Dat is niet waar. Een stalker kan dit heel lang volhouden, zonder enige reactie. Je stalkers in alle soorten en maten.
Dan bestaat de beloning in zijn verbeelding. Hij geniet bijvoorbeeld bij het idee dat zijn slachtoffer (die hij heel goed kent) bang, onzeker en overstuur is. Toch is het zo, als je nooit enige reactie geeft, en jezelf echt nooit verraadt, het gaat vervelen en hij zijn motivatie verliest.
Zodra je blijk geeft je iets van hem aan te trekken dan voelt hij zich weer bevestigd en gaat hij door.
[...]
Dat is niet waar. Een stalker kan dit heel lang volhouden, zonder enige reactie. Je stalkers in alle soorten en maten.
Dan bestaat de beloning in zijn verbeelding. Hij geniet bijvoorbeeld bij het idee dat zijn slachtoffer (die hij heel goed kent) bang, onzeker en overstuur is. Toch is het zo, als je nooit enige reactie geeft, en jezelf echt nooit verraadt, het gaat vervelen en hij zijn motivatie verliest.
Zodra je blijk geeft je iets van hem aan te trekken dan voelt hij zich weer bevestigd en gaat hij door.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 3 augustus 2012 om 23:16
Er zijn stalkers die nog nooit een woord gewisseld hebben met hun 'obsessie'. Zij hebben een denkbeeldige relatie. Deze stalkers kunnen heel bizar reageren als hun object van obsessie bijvoorbeeld een relatie krijgt. (Hey, je bent me ontrouw)
Dit is maar een enkel voorbeeld.
Voor TO: noteer alles!
Meld het ook bij 0900-8844. Op deze manier wordt er al een soort van dossier aangelegd.
Ik vind het vervelend om te horen dat hij gaat dreigen als hij merkt dat hij zijn zin niet krijgt. Dat hij daardoor omslaat.
Sterkte, dit is ver van prettig
Hopelijk is het gauw afgelopen.
Sorry van bovenstaande reactie, Darkside, dit zijn echt de excessen, hoor.
Dit is maar een enkel voorbeeld.
Voor TO: noteer alles!
Meld het ook bij 0900-8844. Op deze manier wordt er al een soort van dossier aangelegd.
Ik vind het vervelend om te horen dat hij gaat dreigen als hij merkt dat hij zijn zin niet krijgt. Dat hij daardoor omslaat.
Sterkte, dit is ver van prettig
Hopelijk is het gauw afgelopen.
Sorry van bovenstaande reactie, Darkside, dit zijn echt de excessen, hoor.
Known to cause insanity in laboratory mice