Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!

19-02-2008 12:59 1941 berichten
Alle reacties Link kopieren

anoniem_19488 wijzigde dit bericht op 27-03-2008 20:16
Reden: Voorheen het grote grieptopic...
% gewijzigd
Pfoe dat wordt moeilijk kiezen hoor... Schelyna is toch wel heel mooi, maar de klank van Kimberly en Sjofannie is echt schitterend. Lastige keus. Gelukkig hebben we nog even.

Op 13 mei krijg ik trouwens al een echo, spannend! Ik hoop echt zo dat er dan wat goeds te zien is, en niet zoals de vorige keer een lege vruchtzak. Maar mijn gevoel is verder nog steeds wel goed.
Maar ben ik de enige die bij Schelyna aan een enge ziekte en iets met beestjes denkt?

Viev, jij moest werken vanmiddag hoor.

Spannend Ring...... Anders noem je het gewoon Marels, omdat het twee dagen voor mijn verjaardag voor het eerst op de echo te zien was
668, the neighbour of the Beast
ja whahahahahahaha das een goede marels.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja ik moest werken, maar het was niet zo druk, dus ik ging even spieken .

Nu ga ik mijn sportkleren aantrekken, en de boel bij mekaar rapen, Fido bij mijn vader brengen, en sporten!
Whahaha, goed idee Marels!
Ik heb vanavond Ladies Night! Joehoeeeeeeeeeeeeeee

Maar ik ben zoooooooooo moe. Hopen dat ik het volhoud.
Gezellig! Sterkte met je ogen openhouden!
Bedankt Ring! En ik moet nog rijden ook. Misschien moet ik even wat cafeine verorberen haha.
Red Bulletje drinken van te voren, misschien helpt dat!?
Ja...... maar die hebbik nieeeet. Wel cola, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Enzo.

Ben ondertussen eten aan het opwarmen.

Hoe voel je je Ring? MIsselijk?
Nee, niet echt. Wel af en toe wee in m'n buik. Waar ik het meeste last van heb is moeheid. Ik kan de hele dag wel slapen. En pijnlijke borsten.
Ohja, herkenbaar. Ik was alleen wel 16 kots (letterlijk) misselijk. Hopen dat je dat niet krijgt!
Maar aan de andere kant: de vorige keer had ik ook weinig klachten en had ik dus die lege vruchtzak. Dus een beetje kwaaltjes vind ik helemaal niet erg, dat geeft mij toch een wat 'echter' gevoel!

Maar ja, onzeker maken heeft toch weinig zin. Je kan het toch niet meer veranderen. Gelukkig heb ik nog geen bloedverlies gehad, daar werd ik de vorige keer zo vreselijk zenuwachtig van!
Ach Ring, het is toch een kwestie van afwachten meisje, je kunt het niet beinvloeden

We duimen gewoon net zo hard voor jou als voor Yamuna!!

Viev; niet je mooie hippe auto in de prak rijden hoor, da''s zonde. En toch maar eens wat redbull gaan aanschaffen....

Verder heb ik nog altijd geen antwoord op de vraag; vinden jullie ook dat Schelyna klinkt als iets met beestjes en een enge ziekte?
Het zegt allemaal niks Ring, wel of geen kwaaltjes, wel of geen bloed. Ik heb ook bloedverlies gehad, en Fido is er helemaal heel uitgekomen.

Probeer je niet naar te maken, komt goed!

Ik ben heelhuids thuis, en de auto ook. Hopen dat ik hem vrijdag ook heel houd, tijdens die lange rit naar het zuiden....

Ja Maar dat vinden wij ook (laat ik voor mezelf spreken viev..), dat van die naam. Maar zo klinkt Fido Candido ook, maar dat geeft toch niet?

Ladies Night was gezellig. En nu naar bed retteketet want ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Trusten!
Waar moet je vrijdag naartoe dan?
Heeeeeeeeeeelemaal naar Zeeland! Naar een of andere muts van het forum.
Jeetje, naar wie dan?

Ik ken geen forummutsen in Zeeland....

Vast een stom wijf.
Een stom wijf is het wel ja....... maar ja, soort zoekt soort he
Thanks!

Schelyna zou een goeie naam zijn voor een SOA... Haha.
Zo vanavond een rustig avondje. Ik wacht tot Fido zijn laatste fles mag, en daarna ga ik de rommel in de keuken opruimen. Man is golfen, die heeft zaterdag examen...
Ik hoop maar dat Maar goed stof gaat zuigen want anders moet ik ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjie!! niezen

Ik ga dus morgen naar Maar, helemaal in het verre Zeeland. Kep de routes net uitgeprint.
Ik heb gestofzuigd, maar de poes wil niet buitenspelen

Ik heb hem al drie keer van de bank af gejaagd, en nu is ie naar boven gevlucht.

Denk dat Viev er zo aan komt.
Gezellig zeg meiden. Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben (gehad).
't was heel gezellig hoor.

Viev is een half uurtje geleden naar huis vertrokken, dus die is voorlopig nog niet thuis (het is 2,5 uur rijden).

We hebben gewinkeld, en Viev is hier nog blijven eten, en toen naar huis gegaan. (met de nodige parkeerproblemen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven