In de knoop.

27-01-2012 10:50 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n vriend en ik zijn 4jaar samen, we hebben samen een huis gekocht een half jaar geleden.(achteraf niet slim)

2 weken geleden zegt hij doodleuk; " Dit had ik niet verwacht van het samenwonen, ik mis wat" Gevraagd wat hij mist maar dat kon hij niet aangeven. " Iedereen zou jou wel willen, je zorgt altijd zo goed voor me, waarom heb ik dit gevoel nu weer".

Het voelde als een stomp in mn maag, alles zo maar even gelaten. Na een week slecht slapen van mijn kant, toch maar eens doorgevraagd gisteren; hij zou soms wel weer eens thuis willen wonen of op zichzelf en de verantwoording die hij af moet leggen vindt hij soms ook maar niks..

Ik heb er ook eens over nagedacht en met mijn moeder erover gesproken.. Ik doe alles in huis, moet achter alles aan, ik lijk soms zijn moeder wel..!

Op de vraag of ik gelukkig ben..nee, op het moment niet.. Ik heb wat problemen met mn baarmoeder, veel vloeien, soms wel 3 weken.. En dan toch wil hij sex en als ik aangeef niet te willen, blijft hij proberen of gaat zielig doen. Soms denk ik weleens; Laat me met rust, heb er geen behoefte aan. Waarom accepteert een man niet dat het even niet kan. Met de hand en mond bevredigen is niet genoeg voor hem.. Ik zit er soms een beetje door, onbegrepen.. Ik hoop gewoon op wat fijne woorden of tips.

(normaal ben ik te vinden met een andere nickname, maar om privacyredenen even een ander account aangemaakt)
Life is good!
Eigenlijk heb je maar 2 opties die zorgen dat je niet ongelukkig blijft en dat hij niets als olifant door je porseleinkast blijft denderen.

1. Met de vuist op tafel slaan, aangeven dat het vanaf nú anders moet en zal gaan, omdat je anders weggaat. (daar moet hij wel aan meewerken, en ik weet niet hoeveel en hoelang jij wil trekken aan een dood paard.

2. Per direct je porseleinkast ergens anders parkeren, zodat hij er niet meer in kan.

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.

Nu laat je het steeds toe, waarom zou híj dan wel anders doen? Je blijft toch wel (weet hij).
quote:aumentar schreef op 07 oktober 2012 @ 12:16:

Eigenlijk heb je maar 2 opties die zorgen dat je niet ongelukkig blijft en dat hij niets als olifant door je porseleinkast blijft denderen.

1. Met de vuist op tafel slaan, aangeven dat het vanaf nú anders moet en zal gaan, omdat je anders weggaat. (daar moet hij wel aan meewerken, en ik weet niet hoeveel en hoelang jij wil trekken aan een dood paard.

2. Per direct je porseleinkast ergens anders parkeren, zodat hij er niet meer in kan.

Nu laat je het steeds toe, waarom zou híj dan wel anders doen? Je blijft toch wel (weet hij).Huh? Ze schrijft toch dat ze al 5 maanden uit elkaar zijn!?
Ik geloof, dat als je vreemdgaat, dat je dan sowieso iets te hard door m'n porseleinkast dendert..

En zoals Lois zegt.. Ik ben al 5 maanden weg bij hem..ik laat niet met me sollen.. ;)

Volgens mij heb je het te vluchtig gelezen..

Het enige waar ik nog mee zit, is het huis..lekker tijd om te verkopen.. *not*

Verder voel ik me goed..!
Life is good!

Nu laat je het steeds toe, waarom zou híj dan wel anders doen? Je blijft toch wel (weet hij).

Huh? Ze schrijft toch dat ze al 5 maanden uit elkaar zijn!?

Dit dus.. ;)
anoniem_145651 wijzigde dit bericht op 07-10-2012 22:32
Reden: Tekst niet goed..
% gewijzigd
Life is good!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven