one night stand
zaterdag 6 oktober 2012 om 17:55
Dit had ik nooit van mezelf verwacht, dit nog te doen. Omdat ik een tijdje terug nog in een lange relatie zat, en dacht dat t niks voor mij was. Zomaar met iemand naar bed die je amper kent. Nu is het me eigenlijk soortvan overkomen haha en het was fijn:) Ik ben best onzeker over mijn lichaam maar kon me gelukkig helemaal geven:) Ik had gehoopt om hem nog vaker te zien maar de klik was er toch niet echt, dus bleef t hier bij. Ik kijk terug op een hele spannende leuke avond. De ochtend vond ik overigens wat minder haha. Snel badkamer ingedoken om mijn make-up er weer op te doen:D Vriendinnen reageren verschillend. De 1 vind het leuk, de ander vind het "sletterig" Hoe staan jullie hierin? Leuke verhalen? Of was het juist vreselijk?
zondag 7 oktober 2012 om 11:28
Zo te zien aan je Nick ben je 22?
Ik heb mezelf vroeger ingehouden omdat 'men' me anders een slet zou vinden. Nou ja, ook niet zo heel erg ingehouden: vooral gezorgd dat ik regelmatig in andere plaatsen mijn lol beleefde. Ik heb nu alweer een half leven mijn huidige echtgenoot. Met de kennis van nu zou ik destijds nog veel harder losgegaan zijn
Ik bewaar heel goede herinneringen aan mijn avontuurtjes. Een keer heb ik overigens pas na afloop zijn naam gevraagd. Ik vond het te ver gaan om deze herinnering op te bergen zonder zelfs te weten hoe hij heette.....maar het was een zalige ervaring.
Gewoon doorgaan met genieten. Wel veilig. Maar als je later in Huize Avondrood de sokjes voor de kleinkinderen zit te breien, dan zul je blij zijn dat je je niet hebt laten leiden door wat 'men' sletterig vond in je jeugd.
Ik heb mezelf vroeger ingehouden omdat 'men' me anders een slet zou vinden. Nou ja, ook niet zo heel erg ingehouden: vooral gezorgd dat ik regelmatig in andere plaatsen mijn lol beleefde. Ik heb nu alweer een half leven mijn huidige echtgenoot. Met de kennis van nu zou ik destijds nog veel harder losgegaan zijn
Ik bewaar heel goede herinneringen aan mijn avontuurtjes. Een keer heb ik overigens pas na afloop zijn naam gevraagd. Ik vond het te ver gaan om deze herinnering op te bergen zonder zelfs te weten hoe hij heette.....maar het was een zalige ervaring.
Gewoon doorgaan met genieten. Wel veilig. Maar als je later in Huize Avondrood de sokjes voor de kleinkinderen zit te breien, dan zul je blij zijn dat je je niet hebt laten leiden door wat 'men' sletterig vond in je jeugd.
zondag 7 oktober 2012 om 14:49
quote:killthekittens schreef op 06 oktober 2012 @ 19:41:
Ik mis een ONS in mn agenda

Volgens mij zijn ONS niet zo vanzelfsprekend. In mijn 47-jarige leven heb ik (man) 1 keer een echte ONS gehad, en 1 keer een 1/2e ONS.
Dat laatste ziet er een beetje vreemd uit, maar het meisje in kwestie bleef slapen (trein gemist), maar kon zich niet overgeven aan sex. De ochtend daarna lukte het wel, tot mijn verrassing.
Ik mis een ONS in mn agenda
Volgens mij zijn ONS niet zo vanzelfsprekend. In mijn 47-jarige leven heb ik (man) 1 keer een echte ONS gehad, en 1 keer een 1/2e ONS.
Dat laatste ziet er een beetje vreemd uit, maar het meisje in kwestie bleef slapen (trein gemist), maar kon zich niet overgeven aan sex. De ochtend daarna lukte het wel, tot mijn verrassing.
Not a day goes by I don t think about you.
zondag 7 oktober 2012 om 17:56
zondag 7 oktober 2012 om 21:37
quote:mariska22 schreef op 07 oktober 2012 @ 11:10:
Mja als ik een nieuwe partner zou krijgen hoeven we onze seksverleden toch niet te bespreken?
Niet als in "hai ik ben maris, xx jaar, en heb afgelopen jaar 30 ONS gehad." Maar tenslotte zul je dat soort vragen toch krijgen. Als je dat denkt dat niet te durven te vertellen schaam je je er blijkbaar voor. Waarom schaam je je bij voorbaat al voor?
Dat je het niet aan jan en alleman verteld... logisch. Niet iedereen kan er mee omgaan.
Mja als ik een nieuwe partner zou krijgen hoeven we onze seksverleden toch niet te bespreken?
Niet als in "hai ik ben maris, xx jaar, en heb afgelopen jaar 30 ONS gehad." Maar tenslotte zul je dat soort vragen toch krijgen. Als je dat denkt dat niet te durven te vertellen schaam je je er blijkbaar voor. Waarom schaam je je bij voorbaat al voor?
Dat je het niet aan jan en alleman verteld... logisch. Niet iedereen kan er mee omgaan.
zondag 7 oktober 2012 om 21:49
Nou, ik bespreek met mijn vriendjes echt niet mijn eerdere sexleven hoor. En ik vraag het ook nooit aan mijn vriend.
Dat is privé. Het zijn intieme handelingen die hebben plaatsgevonden tussen hem en andere dames waar ik geen zak mee te maken heb. En andersom net zo.
Bovendien, zegt het nou wat als ik zeg dat ik met 30 mannen naar bed ben geweest? Als hij zegt dat hij 3 vrouwen heeft gehad, dan wil dat toch ook niet zeggen dat hij minder sex heeft gehad als mij.
Dat is privé. Het zijn intieme handelingen die hebben plaatsgevonden tussen hem en andere dames waar ik geen zak mee te maken heb. En andersom net zo.
Bovendien, zegt het nou wat als ik zeg dat ik met 30 mannen naar bed ben geweest? Als hij zegt dat hij 3 vrouwen heeft gehad, dan wil dat toch ook niet zeggen dat hij minder sex heeft gehad als mij.
zondag 7 oktober 2012 om 23:24
Ik heb eigenlijk nog nooit een ONS gehad. Wel scharrels. En ook meerdere scharrels op hetzelfde moment. Sommige van mijn vriendinnen (inderdaad vaak de bezette) vonden ook dat dat sletterig was. Tja, nu zijn enkele vrijgezel en doen ze hetzelfde..
Ik zou het niet tegen mijn vriend vertellen. Ik zou niet willen weten wat hij heeft gedaan met andere meiden of met hoeveel meiden hij seks heeft gehad.... Denk ook niet dat een man dat perse zou (moeten) willen weten...
Ik zou het niet tegen mijn vriend vertellen. Ik zou niet willen weten wat hij heeft gedaan met andere meiden of met hoeveel meiden hij seks heeft gehad.... Denk ook niet dat een man dat perse zou (moeten) willen weten...
maandag 8 oktober 2012 om 16:37
Ik vind het ook absoluut niet sletterig. Bij een man zou het 'stoer' zijn en bij vrouwen sletterig? Ik denk dat het met jaloezie te maken heeft, degenen die je sletterig zullen vinden zullen vaak jaloerse vrouwen zijn denk ik.
Zelf heb ik ook absoluut geen problemen met een ONS. Als je toch geen behoefte hebt aan een relatie, dan wil dat toch niet zeggen dat je geen behoefte hebt aan seks? Integendeel zelfs, ik zelf zou gek worden zonder. Heerlijk zo, wel de lusten en niet de lasten haha
Zelf heb ik ook absoluut geen problemen met een ONS. Als je toch geen behoefte hebt aan een relatie, dan wil dat toch niet zeggen dat je geen behoefte hebt aan seks? Integendeel zelfs, ik zelf zou gek worden zonder. Heerlijk zo, wel de lusten en niet de lasten haha
woensdag 10 oktober 2012 om 23:35
Ik vind het helemaal niet sletterig als vrouwen meerdere bedpartners hebben gehad. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik wel onderscheid maak tussen vrouwen met genoeg zelfwaarde en die met te weinig. Ik vind dat het de vrouw siert, wanneer die weet wat ze waard is en daarom ook meer eisen stelt zoals met respect behandelt willen worden of goed en beheerst gedrag van de man wenst.
Anders krijg je van die hulpeloos liefde zoekende vrouwen en vrouwgebruikende mannen. En ik denk dat die het idee van seks als pleziervorm niet helemaal goed begrepen hebben.
Van seks moet je kunnen genieten, beetje plagen, flirten, voorspel, proberen te ontdekken wat de ander pleziert en zorgen dat beide voldaan zijn. Zo lang de vrouw zowel de man hun best doen om er een zo plezierig mogelijke ervaring van te maken vind ik ONS best kunnen.
Anders krijg je van die hulpeloos liefde zoekende vrouwen en vrouwgebruikende mannen. En ik denk dat die het idee van seks als pleziervorm niet helemaal goed begrepen hebben.
Van seks moet je kunnen genieten, beetje plagen, flirten, voorspel, proberen te ontdekken wat de ander pleziert en zorgen dat beide voldaan zijn. Zo lang de vrouw zowel de man hun best doen om er een zo plezierig mogelijke ervaring van te maken vind ik ONS best kunnen.