one night stand
zaterdag 6 oktober 2012 om 17:55
Dit had ik nooit van mezelf verwacht, dit nog te doen. Omdat ik een tijdje terug nog in een lange relatie zat, en dacht dat t niks voor mij was. Zomaar met iemand naar bed die je amper kent. Nu is het me eigenlijk soortvan overkomen haha en het was fijn:) Ik ben best onzeker over mijn lichaam maar kon me gelukkig helemaal geven:) Ik had gehoopt om hem nog vaker te zien maar de klik was er toch niet echt, dus bleef t hier bij. Ik kijk terug op een hele spannende leuke avond. De ochtend vond ik overigens wat minder haha. Snel badkamer ingedoken om mijn make-up er weer op te doen:D Vriendinnen reageren verschillend. De 1 vind het leuk, de ander vind het "sletterig" Hoe staan jullie hierin? Leuke verhalen? Of was het juist vreselijk?
zaterdag 6 oktober 2012 om 17:57
zaterdag 6 oktober 2012 om 18:03
zaterdag 6 oktober 2012 om 18:19
zaterdag 6 oktober 2012 om 18:55
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.
zaterdag 6 oktober 2012 om 19:18
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.
Mee eens, als jij je er prima bij voelt, dan is er toch niks mis mee?
Ik had er dinsdag nog eentje, en toevallig vanmiddag bijgekletst met een vriendin. Die dat totaal niet raar vond, en zelf gisternacht niet alleen thuis sliep. Wij kwamen tot de conclusie dat je soms gewoon geen relatie wil, maar wel even een vent. En dat dit dan -mits veilig- een prima optie is.
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.
Mee eens, als jij je er prima bij voelt, dan is er toch niks mis mee?
Ik had er dinsdag nog eentje, en toevallig vanmiddag bijgekletst met een vriendin. Die dat totaal niet raar vond, en zelf gisternacht niet alleen thuis sliep. Wij kwamen tot de conclusie dat je soms gewoon geen relatie wil, maar wel even een vent. En dat dit dan -mits veilig- een prima optie is.
zaterdag 6 oktober 2012 om 19:43
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 19:40:
Dinsdag is dan wel weer een rare dag voor een ONS Hahahaha als je het zo leest wél ja. Er ging het een en ander aan vooraf. We kennen elkaar al langer, dus het is niet een typische 'na het stappen blijven slapen'-avond geweest. Dit was meer een gevalletje 'blijven slapen na een relaxte avond samen eten en bankhangen'.
Dinsdag is dan wel weer een rare dag voor een ONS Hahahaha als je het zo leest wél ja. Er ging het een en ander aan vooraf. We kennen elkaar al langer, dus het is niet een typische 'na het stappen blijven slapen'-avond geweest. Dit was meer een gevalletje 'blijven slapen na een relaxte avond samen eten en bankhangen'.
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:10
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.
Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.
Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:12
quote:Murdoch schreef op 06 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.hahaha geweldig Murdoch!
[...]
Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.hahaha geweldig Murdoch!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:41
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.Dat vind ik dan wel weer knap. Je raakt toch meestal met elkaar in gesprek voordat je in zo'n situatie terecht komt, of ben je zijn naam simpelweg vergeten? :')
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.
Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.Dat vind ik dan wel weer knap. Je raakt toch meestal met elkaar in gesprek voordat je in zo'n situatie terecht komt, of ben je zijn naam simpelweg vergeten? :')
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:48
Is toch totaal niet sletterig. Tenminste als het je soort van overkomt is het alleen maar leuk en spannend. Als mensen er echt elk weekend naar op zoek gaan vind ik het wel sletterig worden eigenlijk.
Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.
Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:58
quote:thomasd schreef op 06 oktober 2012 @ 20:48:
Is toch totaal niet sletterig. Tenminste als het je soort van overkomt is het alleen maar leuk en spannend. Als mensen er echt elk weekend naar op zoek gaan vind ik het wel sletterig worden eigenlijk.
Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.
Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.
En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?
In ieder geval, vind het maar dubbel.
Is toch totaal niet sletterig. Tenminste als het je soort van overkomt is het alleen maar leuk en spannend. Als mensen er echt elk weekend naar op zoek gaan vind ik het wel sletterig worden eigenlijk.
Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.
Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.
En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?
In ieder geval, vind het maar dubbel.
zaterdag 6 oktober 2012 om 21:14
quote:gurly3 schreef op 06 oktober 2012 @ 20:58:
[...]
Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.
En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?
In ieder geval, vind het maar dubbel.Het is toch niet zo dubbel? Een enkele keer een ONS vind ik wat anders dan elke week iemand anders. Misschien is sletterig een verkeerd woord (te negatief). Het is meer dat ik er persoonlijk niets mee heb.
[...]
Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.
En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?
In ieder geval, vind het maar dubbel.Het is toch niet zo dubbel? Een enkele keer een ONS vind ik wat anders dan elke week iemand anders. Misschien is sletterig een verkeerd woord (te negatief). Het is meer dat ik er persoonlijk niets mee heb.
zaterdag 6 oktober 2012 om 21:26
zondag 7 oktober 2012 om 11:10
tsja toen ik in een lange relatie zat en mijn vriendin vertelde vrolijk dat ze t ene weekend een man had, en de volgende weekend een ander dacht ik ook jeetje. Maar natuurlijk stiekem ergens ook nieuwsgierig hoe dat dan zou zijn;) Nu heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks.. dus ja, of dat nou steeds met dezelfde moet zijn.. neuh:) Mja als ik een nieuwe partner zou krijgen hoeven we onze seksverleden toch niet te bespreken?