one night stand

06-10-2012 17:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit had ik nooit van mezelf verwacht, dit nog te doen. Omdat ik een tijdje terug nog in een lange relatie zat, en dacht dat t niks voor mij was. Zomaar met iemand naar bed die je amper kent. Nu is het me eigenlijk soortvan overkomen haha en het was fijn:) Ik ben best onzeker over mijn lichaam maar kon me gelukkig helemaal geven:) Ik had gehoopt om hem nog vaker te zien maar de klik was er toch niet echt, dus bleef t hier bij. Ik kijk terug op een hele spannende leuke avond. De ochtend vond ik overigens wat minder haha. Snel badkamer ingedoken om mijn make-up er weer op te doen:D Vriendinnen reageren verschillend. De 1 vind het leuk, de ander vind het "sletterig" Hoe staan jullie hierin? Leuke verhalen? Of was het juist vreselijk?
Alle reacties Link kopieren
Sletterig? Bah wat een nare reactie zeg! Als jij het leuk hebt gehad vind ik er niets sletterigs aan!



Ik heb weleens een ONS gehad, moet zeggen dat ik er niet veel bijzonders aan vond, met liefde vind ik toch lekkerder. Maar mocht ik vrijgezel worden zou ik het zo weer doen
Alle reacties Link kopieren
beide.

heb leuke en beroerde verhalen. Zolang je er geen spijt van hebt,en je toch hebt vermaakt, daar gaat het om.!



niet om wat jou vriendin er van vind.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je de volgende dag inderdaad wel wat minder voelen, maar daarna wordt het meestal een leuk verhaal, mits de sex goed was ;)
Alle reacties Link kopieren
ja wel apart eerder dacht ik neee dat zou ik nooit doen! Hoe moet dat dan, en straks vind je elkaar toch ineens niet leuk ofzo. Maar t was juist heel spannend en fijn en ongedwongen:) Tsja en dat "sletterig" je moet t niet iedereen willen vertellen idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariska22 schreef op 06 oktober 2012 @ 17:55:

de ander vind het "sletterig"Die is jaloers. Of voelt zich bedreigd omdat zij minder in trek is bij de mannen, of het zelf niet durft.
Alle reacties Link kopieren
Prima toch. Zolang je er geen spijt van hebt en er met een goed gevoel op terug krijgt. Ik woon zelf in een dorp en de laatste keer dat ik iets soortgelijks deed (er kwam uiteindelijk wel meer uit voort) wist binnen een dag iedereen het, heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat sletterig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.



Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet mijn cup of tea, maar als je je er prettig bij voelde en geen spijt hebt zou ik me niet te druk maken.
Ik heb regelmatig een ONS. Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:



Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.

Mee eens, als jij je er prima bij voelt, dan is er toch niks mis mee?

Ik had er dinsdag nog eentje, en toevallig vanmiddag bijgekletst met een vriendin. Die dat totaal niet raar vond, en zelf gisternacht niet alleen thuis sliep. Wij kwamen tot de conclusie dat je soms gewoon geen relatie wil, maar wel even een vent. En dat dit dan -mits veilig- een prima optie is.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag is dan wel weer een rare dag voor een ONS
Alle reacties Link kopieren
Ik mis een ONS in mn agenda



;)
Alle reacties Link kopieren
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 19:40:

Dinsdag is dan wel weer een rare dag voor een ONS Hahahaha als je het zo leest wél ja. Er ging het een en ander aan vooraf. We kennen elkaar al langer, dus het is niet een typische 'na het stappen blijven slapen'-avond geweest. Dit was meer een gevalletje 'blijven slapen na een relaxte avond samen eten en bankhangen'.
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:

Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.

Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 06 oktober 2012 @ 20:10:

[...]



Dat vind ik zo afgezaagd. Ik doe alleen aan verjaardagsgroepsex. Maar dan verre van sletterig, dat gaat er heel stijlvol aan toe. Met cupcakes en alles.hahaha geweldig Murdoch!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:qupida schreef op 06 oktober 2012 @ 18:55:

Sletterig? Ik heb vorige week verjaardagssex gehad met iemand die ik die avond ontmoet heb, die ik nooit meer ga zien en waarvan ik niet eens zijn naam weet.



Anyway, ik vind je niet sletterig. Zolang je de dingen die je doet maar doet omdat jij het echt wil en niet omdat je je onder druk gezet voelt of dat je denkt dat mannen je daardoor leuk gaan vinden.Dat vind ik dan wel weer knap. Je raakt toch meestal met elkaar in gesprek voordat je in zo'n situatie terecht komt, of ben je zijn naam simpelweg vergeten? :')
Alle reacties Link kopieren
Is toch totaal niet sletterig. Tenminste als het je soort van overkomt is het alleen maar leuk en spannend. Als mensen er echt elk weekend naar op zoek gaan vind ik het wel sletterig worden eigenlijk.



Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:thomasd schreef op 06 oktober 2012 @ 20:48:

Is toch totaal niet sletterig. Tenminste als het je soort van overkomt is het alleen maar leuk en spannend. Als mensen er echt elk weekend naar op zoek gaan vind ik het wel sletterig worden eigenlijk.

Zelf slechts één keer een ONS gehad. Ergens aan de andere kant van de wereld met iemand die eigenlijk helemaal geen Engels kon (en ik geen Spaans). Was wel apart de volgende ochtend, ben er ook redelijk snel vandoor gedaan.





Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.

En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?



In ieder geval, vind het maar dubbel.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 06 oktober 2012 @ 20:58:

[...]



Hoezo dan wel? vind ik best wel dubbel van jou.

En wat voordiegene die er niet naar op zoek hoeven, maar mannen/vrouwen simpel weg op je afkomen en je zin hebt ( ookal is het elk weekend)? Gaat om bij jou het feit dat je ieder weekend een ander hebt? of wanneer iemand er naar op zoek gaat?



In ieder geval, vind het maar dubbel.Het is toch niet zo dubbel? Een enkele keer een ONS vind ik wat anders dan elke week iemand anders. Misschien is sletterig een verkeerd woord (te negatief). Het is meer dat ik er persoonlijk niets mee heb.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet sletterig.. als een man het doet is het Macho en een vrouw een slet?



No way.. Do what you want babes
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het op dit forum vloeken in de kerk is maar persoonlijk vind ik een vrouw, waarvan ik weet dat ze regelmatig one night stands heeft, minder aantrekkelijk.

Het is geen dealbreaker maar ook geen pluspunt.

Gelukkig leven we in een vrij land en mag iedereen doen waar hij/zij zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil juist graag een vriend die geen moeite heeft met mijn (s)eksverleden. Het is voor zijn tijd en hij heeft daar niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
tsja toen ik in een lange relatie zat en mijn vriendin vertelde vrolijk dat ze t ene weekend een man had, en de volgende weekend een ander dacht ik ook jeetje. Maar natuurlijk stiekem ergens ook nieuwsgierig hoe dat dan zou zijn;) Nu heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks.. dus ja, of dat nou steeds met dezelfde moet zijn.. neuh:) Mja als ik een nieuwe partner zou krijgen hoeven we onze seksverleden toch niet te bespreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven