Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:59:

Liezze dit is geen druk topic toch?



Je mobiele browser heeft toch ook een ververs knop?



Vandaag is het niet zo druk, maar dat kan ook wel eens anders zijn.

Ik ben een van de laatste volhouders en gebruik nog steeds de App, daarmee maak ik het mezelf wellicht niet al te makkelijk nee
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan.
Alle reacties Link kopieren
De app!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 21:03:

De app!
Liezze... Ik gebruik ook nog steeds de app

De aanhouder wint toch
Alle reacties Link kopieren
Ik vind moderne dans een beetje moeilijk te beoordelen.



Fuck, reclame. Hoe blijf ik wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ik forum niet mobiel.... dat lukt me gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Bel me dan maar even Friz! Ik hou je wel wakker


Ik heb een kat met een identiteitscrisis

Ze rent continue achter haar eigen staart aan en kijkt heel verbaasd als ze de andere kant oprent dat haar staart dan ook de andere kant op gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu net pas thuis, dus ik kijk de aflevering morgen

Lekker wezen eten bij paps en mams!

Trash ze nog even!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Haha Es' dat lees ik nu pas! Maar blijkbaar helpt Wordfeuden ook.



Lekker Sum!



Katten zijn grappig.
Lekker gegeten Sum?
Alle reacties Link kopieren
Die grote spiegelbril bij dat kleine meisje.... geen gezicht
Alle reacties Link kopieren
Sum



Ik dacht dat je bij de boeren zat!
Alle reacties Link kopieren
Evgenia wordt steeds knapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 07 oktober 2012 @ 21:06:

Liezze... Ik gebruik ook nog steeds de app

De aanhouder wint toch



Precies! Ooit zullen de App-gebruikers overwinnen, ofzoiets



Sum
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, de hip hop routines!
Alle reacties Link kopieren
Hé! Van die had ik wel verwacht dat ze door mochten!
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn jullie!?
Alle reacties Link kopieren
Aan de telefoon, GRRRRR!
Alle reacties Link kopieren
Moesten er maar 2 naar huis?
Poezebeest ligt met haar kop tegen m'n linkeroog aan... Typt heul lastig
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker de enige die MVVVV nog niet heeft gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 07 oktober 2012 @ 21:31:

Poezebeest ligt met haar kop tegen m'n linkeroog aan... Typt heul lastig



Ik heb de truc gevonden!

Ik steek de houtkachel aan en zorg voor een lekker plekje precies daarvoor.

Ze kijkt niet meer naar me om, maar ligt de hele avond 'te bakken'.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar Dino!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven