Geld & Recht alle pijlers

FBTO verzekering

07-10-2012 22:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ervaringen gevraagd, zowel positief als negatief welkom! We zitten te denken om naar deze verzekering over te stappen. (Zorgverzekering) vooral omdat dat ons 20 euro pm gaat schelen. Werkt dat goed met die module's?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik ben verzekerd bij de FBTO, heb de modules nog niet nodig gehad, maar ik ben tevreden over de service
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben ook bij fbto en mak gebruik van de gezinsuitbreidingsmodule, alternatieve geneeswijze en aanvullende tandarts verzekering. Ben zeer tevreden !
De korting die je via de Vereniging Eigen Huis krijgt tikt mooi aan. Alleen daarom al blijven we lid van de VEH. Tandartsverzekering is wel te duur, vind ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ben ook zeer te reden. Ik heb de gezinsmodule.

Wat ik erg prettig vind is dat je een door jou gedeclareerde nota binnen een week op je rekening hebt staan.

Je kunt hem mailen en zelfs met smartphone een foto van maken en opsturen via een app. Reuze handig vind ik.
.
Ik vind het goed werken met de modules. Ik heb bij het begin van het jaar de tandarts aangezet. Toen we geweest waren en de max vergoeding bijna opgebruikt was gewoon zonder problemen de module weer uitgezet.

Je moet bij sommige modules wel rekening houden met een wachttijd als je die niet gelijk bij het begin van het jaar afsluit.

Ik heb trouwens wel al twee keer gehad dat rekeningen kwijtraken die je emailt. Na contact met de klantenservice wordt dit gelijk opgelost maar toch vreemd.
Werkt perfect!

Ik ga deze maand op vakantie dus heb de buitenlanddekking voor een maandje aanstaan.

Als ik half jaarlijkse controle moet bij de tandarts dan zet ik de tandartsmodule een maandje aan etc.

Wachttijden zitten volgens mij eigenlijk alleen op bruggen/kronen en fysiotherapie.

Ik ben zo hartstikke goedkoop verzekerd!
Wij zitten met alles bij FBTO. Zijn erg tevreden. Ze betalen snel uit. Enige minpunt vind ik dat het best onoverzichtelijk is met bv de gedeclareerde rekeningen voor de zorg, maar dat vind ik bij elke verzekering.

Aan en uitzetten van de modules moet je opletten want bij veel modules geldt een wachttijd van een half jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven