Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
quote:casher schreef op 08 oktober 2012 @ 22:02:

hey Roos je mocht willen dat je met een 25-jarige gespierde hunk in bed lag.

.Eeeh.....
Alle reacties Link kopieren
quote:casher schreef op 08 oktober 2012 @ 22:02:

hey Roos je mocht willen dat je met een 25-jarige gespierde hunk in bed lag.



ik ben een aanwinst voor dit forum, helaas zijn 70% v/d vrouwen op dit viva forum blind.Jezus. Nee, jou ken ik niet. Waarom blaas jij zo hoog van de toren?! Jij hebt echt geen idee hoe lekker de vrouwen zijn tegen wie je praat... Dom dom dom.
quote:CCake schreef op 08 oktober 2012 @ 22:03:

Hoe kan je nu in je ene bericht vragen of het is wat je denkt dat het is en in het volgende enjoy?!



Dag Noppies en casher. Moet ik jullie kennen?



Omdat ik het had verraaien.

Wat?? Je kent good old nops toch wel!!
Roos gaf al antwoord cake! Wel ff het tempo bijhouden hè?



Rooss, hij heeft jouw billen nog niet gezien! Komt goed! *verstopt haar meisjes angstvallig*
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat had ik even gemist



Nee, ken ik niet! Wie is zij?
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 22:05:

Roos gaf al antwoord cake! Wel ff het tempo bijhouden hè?

Ja, ik moest even aan een opdrachtje werken, ben er weer
Nop is leuk!!!!!

Geheel gestoord, dat wel. Maar wel leuk.
*houdt haar ene hand voor de meisjes van Ien en haar andere hand voor haar bilpartij*



Ien, zullen wij dan maar??
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat klinkt goed. Is Nop hier altijd als Nop geweest of ook wel als iets anders?
Cake, ja zeg, opdrachtjes doe je maar in je eigen tijd. Nu bepalen wij de regels hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net bericht dat Nop mij wel ziet zitten, dus bij deze.
Nop is echt leuk. Knetter! Heerlijk!



Toch nops?

Kom onder de tafel vandaan joh, je hoeft niet verlegen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat dus even niet op Inez!



Hoe moet ik je eigenlijk noemen? Ien? Is dat het tegenwoordig?
Gelukkig heb je grote handen Roos



Ja zég, als je me nou nog 1 keer vraagt, kom ik naar je toe om je te bespringen hoor! Tease!
Alle reacties Link kopieren
quote:casher schreef op 08 oktober 2012 @ 22:07:

Ik krijg net bericht dat Nop mij wel ziet zitten, dus bij deze.

Bij deze wat?



Rooss, wie is deze dude?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2012 @ 22:08:

Nop is echt leuk. Knetter! Heerlijk!



Toch nops?

Kom onder de tafel vandaan joh, je hoeft niet verlegen te zijn.

Cool!



Aangenaam Nop! Ik ben Cake, CC, Keek, enz.
Ja Ien! Hè, eindelijk een forummer die het wel snapt!
Alle reacties Link kopieren
Wie snapt het niet dan Ien?
Alle reacties Link kopieren
Nop zit even bij mij onder tafel dus ze kan niet reageren.
Keek: Casher.

Casher: keek.



Lief, ik weet het niet, ken m niet en weet ook nog niet of ik m wel wíl kennen.



Jah, Ien heet ze. En ze tongzoent me tegenwoordig per mail. Maar hee Ien, lees de OP iets met nat en lapjes enzo. Denk erom hè!!
Alle reacties Link kopieren
You wish.
Die dude is gatvulling. En Gods gift to women, schijnt
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 22:09:

Ja Ien! Hè, eindelijk een forummer die het wel snapt!





Toch was tie leuk!
Alle reacties Link kopieren
Tongzoent ze je per mail?! Geil!!



Ik weet het ook niet, maar neig naar het laatste dat je zegt.
Cake, de huidige generatie zeg maar. Ook de prehistorische. Maar geeft niks, zal de leeftijd wel zijn.



Nop, kom eens van die plee af!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven