Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Goedemorgen!



De trein dendert hier gewoon door....omdat het kan!!! Jaaaa.



Ik ga zo ff weg, maar kom later terug.

Wilde jullie al wel vast op een leuke aanbieding wijzen nl. Jimmy Lee speeltjes



Tam....Een hele dikke , een kus krijg je niet omdat je me dan aansteekt hihhi



Tot Laters....kedengkedeng
Sorry..JimmyJane speeltjes zijn het (ochtend he)
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de knuf Enjoy (nee kussen doen we maar ff niet nu )

En thanx voor de link! Heb ik wat afleiding!



Succes bij de NS
Alle reacties Link kopieren
Pff, het lijkt wel alsof ik elke keer meer last heb van het heen en weertje. Voel me belabberd, bah!

Maar, moet mezelf toch zo gaan vermannen, heb sport van 11 tot 12, toch wel belangrijk om dat gewoon te gaan doen, maar wel even met mijn fysio over gaan hebben.

Hmm, zou hij me niet gewoon een lekkere massage kunnen gaan geven.....
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen all.



Maya
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tam beterschap!

Enjoy, heerlijk dat je weer zo geniet!
Alle reacties Link kopieren
Mr, die knuffel had ik nou net nodig!



Ik ga wel gewoon, inmiddels gedouched en in sportkleding, maar ga hem wel melden dat op de dag na de oprekking sporten niet zo'n heel goed idee is.
35 flikflaks en dan niét kotsen!

Wauw.. respect.



O ja, mogge all.
quote:hyperion schreef op 08 oktober 2012 @ 22:34:

Dat heb ik je immers afgelopen weekend op Bitch ook alweer verteld.



Waar ben jij naartoe geweest?

Wel ff een dansje voor mij gedaan mag ik hopen.
Ik ben er weer van tussen....er is zoveel bij te lezen.

Straks maar weer kijken, ben er weer vandoor!!
Alle reacties Link kopieren
Grin, blader net de folders door, folder van Woonexpress, gratis klusjesman bij een bepaalde besteding. Staat een ongelovelijk lekkere vent op de foto, maar eronder staat in kleine lettertjes: Klusjesmannen in de praktijk kunnen afwijken van het hier getoonde exemplaar...

Verwacht je zo'n lekker exemplaar, komt er een dikbuikige, met spillepootjes en zo lelijk als de nacht aan je deur. Dat is dan een tegenvaller!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Maya.. LOL
Maya. Wel jammer van die kleine lettertjes..



Nop! Ik kap ermee hoor! Ik heb opeens wel 500 aanmeldingen in de mail.. Zolang er geen degelijke selectiecriteria zijn, ga ik er niet aan beginnen.



Rooss, dubbele flikflaks? Hoeveel van die pillen heb jij naar binnen gewerkt joh?



Nou ja, en voor de rest: mea culpa. Ik was een beetje carried away zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hé, Inez. Besteed je veel geld, juist om zo'n lekkere klusjesman over de vloer te krijgen, dan staan er van die kleine lettertjes.

Wel een goede reclame, je oog wordt echt meteen naar die lekkere man getrokken!
Middag allemaal,



Tamara: en toch lekker een dikke kan mij het verrekken dat ik ziek word

Maya:

Enjoy: Je lijkt wel een stuiter.. . Leuk als het de goede kant op gaat hé, je kan het wel van de daken schreeuwen dan... I now the feeling.

Roos: flikflaks
Ja, was op het nieuws, meisje wilde record verbreken dus 35 flikflaks, respect echt!



En nu ga ik doen of ik een leven heb.. ik wind me veuls me veul op. Pffft... (ademen roos, ademen)



Gelukkig word ik vanavond flink uit elkaar getrokken schoftig verwend. Ik denk dat ik het nodig heb...
Laat je maar lekker uitelkaartrekken verwennen Roos
Alle reacties Link kopieren
Als je toch langs komt voor die kus, zoek dan meteen ff die muis voor me, PP
Heb je geen (muisvriendelijke) val, Tamara?



Muisjes.. daar ben ik nou helemaal niet bang voor. 8 Potige monsters daarentegen... (nadeeltje van manloos zijn)



Dank je PP, I will.
Alle reacties Link kopieren
Jawel roos...alleen maar muisvriendelijke vallen (ik wil niet dat dat beestje doodgaat), maar ze werken niet...zo nu en dan hoor ik hem ritselen of zie ik hem ineens voorbij schieten dus hij is er nog....Ik ben helaas niet zo'n heldin dat ik even op zoek ga
Alle reacties Link kopieren
Ow en voor katten ben ik allergisch haha, dus die hebben we ook niet
Heb je wel een stukje brood met pindakaas dr in dan?

Er zijn tegenwoordig nog maar bijzonder weinig katten die muizen vangen dus dat is geen echte optie.

Die van ons vingen wurmen en spinnen trouwens. *baalt van eczeemkind*
[quote]Rooss4 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:40:

En nu ga ik doen of ik een leven heb.. ikquote]







Lieve schat, wij weten toch állemaal beter... Relax! Doe ff diep innnnnnn en weer uit! Tis vief hoor! Doe es glijden van je rug! Oh, en neuq ff voor twee vanaaf, wil je? Heb ook zin in uit elkaar trekkerij..



Brrr muizen. Sommige mensen mogen dan heel hard lachen om mijn hippe nieuwbouwgeval, 1 voordeel heeft het wel, wij hebben geen muizen.. Sterkte Tam!
Ik zal deFries vragen of ie extra munitie meeneemt, speciaal voor jou.

En doe es effe niet zo katten!
Sorry.. Te weinig geplet denk ik. erop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven