Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Oh verrek, ik ga het doen:



Drie op een rij!!!







potverdeurie, ik typ echt te langzaam...
Alle reacties Link kopieren
Sorry Vlammetje...
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 18:27:

Sorry Vlammetje...







Ik wacht wel tot een onmenselijk tijdstip voor mijn volgende poging...
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 18:25:

Mmm, mijn vivahunk is ook verdwenen...

Gelukkig zitten hier nog wel een paar heren die veel meer waard zijn dan alleen maar hunk-zijn!



Uiteraard ga ik nu vragen: wie was jouw hunk dan??

Overigens was mijn hunk ook niet mijn hunk vanwege het leuke plaatje...
Alle reacties Link kopieren
er zitten hier alleen maar ouwe lullen die alleen nog seks hebben met viagra.
Casher, ik proef een lichte frustratie? Bijten ze niet?

Kijk, ik ben zelf de jongste ook niet meer. Maar ouwe lullen op viagra? Pff, ik heb echt wel seksdates gehad van een uurtje of 8, zonder viagra, zonder verveling. Maar wel met weet ik hoeveel orgasmes en heel veel ander geweldigs. Zou dat nooit hebben willen missen hoor!
Ted was en is the bomb. Ik vind het ook jammer dat hij weg is. Toen ik nog een roosje-in-de-knop was kwam hij hier af en toe om het hoekje gluren.

Of Roland met zijn briljante DGV vragen.. leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ted die in de loop van de avond de broek van zijn ava liet zakken
A dirty mind is a joy forever
Ien, ik had er ruim 300 in mijn mailbox. Meer dan de helft kon ik zo wegmikken en ik heb de criteria flink aangescherpt. Stuur de jouwe maar door, ik maak een top 10!



Denk dat ik er morgenavond wel uit ben, kun je dan? Vanavond mochten we aanschuiven bij Roos haar uitelkaartrekkerij toch? Gezellig!



Casher, ik heb andere favo's, sorry! Je bent me veel te jong.
quote:DolceStrega schreef op 09 oktober 2012 @ 18:38:

Ted die in de loop van de avond de broek van zijn ava liet zakken Ik heb hem nog wel eens een andere ava van zichzelf gestuurd, maar hij bleef maar bij de vreslijke spijkerbroek! Maar hij is lief...
Alle reacties Link kopieren
Vlam, dat ga ik hier maar niet niet neerzetten, maar ik kwam ongeveer een jaar geleden op dit forum terecht, net gedumpt na 24 jaar relatie en met een en al complex over alles wat je je maar kan inbeelden. Maar uiteindelijk na een paar maanden met deze Jonge God een date gehad, mijn eerste date, en dat heeft mijn leven toch wel aangenaam veranderd...



Dus Casher, er zitten hier zeker jonge mannen die de moeite waard zijn...
libelle, is dat alweer een jaar geleden dat je hier als verdwaasd vrouwtje terecht kwam??? Pfffff, time flies when you're having fun.
Alle reacties Link kopieren
@ noppies ik hoef ook geen 50+ vrouw dus dat komt mooi uit
sssstttttttt libelle.......ik dacht dat we dat onder ons zouden laten
Casher,
Alle reacties Link kopieren
quote:Onrustig schreef op 09 oktober 2012 @ 18:51:

libelle, is dat alweer een jaar geleden dat je hier als verdwaasd vrouwtje terecht kwam??? Pfffff, time flies when you're having fun.

Ja, september geloof ik, of oktober... Moet ik even checken.

Maar ik ga mijn jubileum pas vieren op de dag dat ik mijn eerste echte date had... December!

Alle reacties Link kopieren
Casher er valt hier niet zomaar te cashen hoor, daar moet je wel wat voor doen

Ten eerste al gewoon lekker meekletsen zonder sterallures.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:penopauze schreef op 09 oktober 2012 @ 18:54:

sssstttttttt libelle.......ik dacht dat we dat onder ons zouden laten



PP... Verknal het nou niet he
Libel, een objectief Jonge God of relatief gezien, Jong ten opzichte van jou? *is dol op puzzels*
Alle reacties Link kopieren
quote:penopauze schreef op 09 oktober 2012 @ 18:55:

Casher, PP
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 18:56:

[...]



Ja, september geloof ik, of oktober... Moet ik even checken.

Maar ik ga mijn jubileum pas vieren op de dag dat ik mijn eerste echte date had... December!

A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 09 oktober 2012 @ 18:58:

Libel, een objectief Jonge God of relatief gezien, Jong ten opzichte van jou? *is dol op puzzels*

Jong tov mij... Maar nog wel boven de 30 (net), dus geen risico op arrestatie ....

Mail uw oplossingen maar, misschien wint u wel een prijs
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 09 oktober 2012 @ 18:58:

[...]



Kom je dan ook DS?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast uitgesloten van deelname Libelle
A dirty mind is a joy forever
Gosh Casher, wat ben jij rete irritant zeg. Kan je niet ff naar FOK forum ofzo? Je wordt een beetje triest. Kippetjes scoren werkt hier niet hoor. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven