Stagebegeleider roddelt
dinsdag 9 oktober 2012 om 17:13
Mijn stagebegeleider roddelt. Sowieso over andere stagiaires, maar ook over zijn collega.
Ik heb al aangegeven dat ik dit niet prettig vind, gewoon omdat ik er niets mee kan. Toch gaat hij door. Natuurlijk weet ik nu ook wel zeker dat hij over mij roddelt.
Hebben jullie tips? Nogmaals het gesprek aangaan of gewoon negeren?
Ik heb al aangegeven dat ik dit niet prettig vind, gewoon omdat ik er niets mee kan. Toch gaat hij door. Natuurlijk weet ik nu ook wel zeker dat hij over mij roddelt.
Hebben jullie tips? Nogmaals het gesprek aangaan of gewoon negeren?
dinsdag 9 oktober 2012 om 17:29
Stages zijn er om praktijkervaring op de doen en helaas wordt er nogal wat af geroddeld in bedrijven. Als deze persoon bij het bedrijf hoort waar je stage loopt, zit er niks anders op dan stug je werk te doen en don't sink to his level. Er zit blijkbaar een hoop frustratie en onzekerheid bij deze persoon, observeer dat en laat het los.
dinsdag 9 oktober 2012 om 17:54
Hou voor ogen dat deze persoon je moet beoordelen.
Als jij haar aanspreekt op haar gedrag zal ze dat niet op prijs stellen Niemand wordt graag op zijn vingers getikt en al helemaal niet door een stagiare. Ze zal je stage minder positief of zelfs negatief beoordelen.
Niet professioneel nee maar het gebeurt wel.
Als jij haar aanspreekt op haar gedrag zal ze dat niet op prijs stellen Niemand wordt graag op zijn vingers getikt en al helemaal niet door een stagiare. Ze zal je stage minder positief of zelfs negatief beoordelen.
Niet professioneel nee maar het gebeurt wel.
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:06
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:41
Je hebt al aangegeven dat je het niet prettig vind, meer kun je niet
heb je geen leider, of '' baas? '' waar je naar toe kan met je verhaal? Lijkt mij inderdaad ook niet prettig als die steeds na jou toe over ander roddelt.. Ik heb ook ooit zo'n collega'tje gehad en het gewoon tegen haar gezegd, toen ze niet wilde luisteren ben ik ermee naar de baas gegaan, en bleken meerdere collega's dit te irriteren, maar die zeiden er nooit wat van.. Aantal maanden later was ze ontslagen omdat ze er niet mee op kon houden en dat de sfeer op de werkvloer verpest..
heb je geen leider, of '' baas? '' waar je naar toe kan met je verhaal? Lijkt mij inderdaad ook niet prettig als die steeds na jou toe over ander roddelt.. Ik heb ook ooit zo'n collega'tje gehad en het gewoon tegen haar gezegd, toen ze niet wilde luisteren ben ik ermee naar de baas gegaan, en bleken meerdere collega's dit te irriteren, maar die zeiden er nooit wat van.. Aantal maanden later was ze ontslagen omdat ze er niet mee op kon houden en dat de sfeer op de werkvloer verpest..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 9 oktober 2012 om 19:53
donderdag 11 oktober 2012 om 13:22
Komt me bekend voor. Achter ieders rug om en tegelijk met iedereen negatief lullen (echt gemene opmerkingetjes) over iedereen. Heel appart, want dan weet je dus gegarandeerd dat hij het ook over jouw doet. Ik heb dat toen aangekaart dat ik dat niet fijn vond, hij gaf aan dat hij dat begreep. Ik kan me niet meer herinneren of het toen minder is geworden in mijn aanwezigheid. Heb later nog gedacht wat me bezielde om het zo persoonlijk te spelen met een ''baas'', misschien omdat we maar een paar jaar in leeftijd verschilden.
Ik zou zeggen, geef het aan maar houdt je verder in, het is tenslotte maar tijdelijk dat je bij hem zit en hij moet je beoordelen.
Ik zou zeggen, geef het aan maar houdt je verder in, het is tenslotte maar tijdelijk dat je bij hem zit en hij moet je beoordelen.