Herfsttetters!
dinsdag 9 oktober 2012 om 19:51
Thanksgiving was geweldig. Lekker gegeten maar vooral ongelofelijk veel lol gehad met z'n allen. We hadden een nieuw spel gekocht "Phrazes". Hier split je je op in twee teams en moet je woorden raden. Simpel concept met een timer die steeds sneller begint te piepen zodat je weet dat je moet opschieten. Je krijgt 2 minuten (ofzo) en in die tijd moeten het een na het andere team uitleggen en raden en degene die de disc met vragen vastheeft (en dus aan de beurt is) wanneer de buzzer afgaat, verliest de ronde. We hebben echt enorm veel lol gehad. Zo leuk om te zien hoe we allemaal dezelfde humor hebben. We rolden met z'n allen soms vd stoel/bank af. Echt genieten zo.
Toch leuk zulke grote kids (hoor mij nou!!).
Onze R is vandaag begonnen met haar nieuwe baan als etalage/display artist (soort van etaleuse ofzoiets in NL's), ze belde net helemaal happy. Echt een knutsel job, superleuk. ze kan hier doorgroeien tot designer, het is een landelijke winkel heel hip en trendy (Urban Outfitters). Ze besteden veel tijd en geld aan hun interieur.
Ik zit nu weer alleen thuis, heb enorm veel te doen ivm zaterdag. Brrrr. Druk, heel eng nu het zo dichtbij komt.
Toch leuk zulke grote kids (hoor mij nou!!).
Onze R is vandaag begonnen met haar nieuwe baan als etalage/display artist (soort van etaleuse ofzoiets in NL's), ze belde net helemaal happy. Echt een knutsel job, superleuk. ze kan hier doorgroeien tot designer, het is een landelijke winkel heel hip en trendy (Urban Outfitters). Ze besteden veel tijd en geld aan hun interieur.
Ik zit nu weer alleen thuis, heb enorm veel te doen ivm zaterdag. Brrrr. Druk, heel eng nu het zo dichtbij komt.
Optimist tot in de kist!
dinsdag 9 oktober 2012 om 23:30
Moooie plaatjes weer! Olijf, die in de OP is prachtig! Dat koppie van poes, achgos. Ze weet het niet helemaal, geloof ik.
Bieb, die van jou heeft volgens mij vorig jaar in de herfst OP gestaan!
Fant, heerlijk hoor, zo'n weekend. Volgens mij is humor ook wel gezin-gebonden. Althans, bij ons thuis is dat wel zo. En de aanhang kan dan vreemd staan te kijken, terwijl wij onderling echt lol hebben om flauwe of ouwe grapjes. Geeft altijd een goed gevoel vind ik.
Ben net weer terug van toeteren. Nu nog even een glaasje wijn en dan slapen.
Was het een leuke sauna Bieb? Nog leuke massages gehad?
Bieb, die van jou heeft volgens mij vorig jaar in de herfst OP gestaan!
Fant, heerlijk hoor, zo'n weekend. Volgens mij is humor ook wel gezin-gebonden. Althans, bij ons thuis is dat wel zo. En de aanhang kan dan vreemd staan te kijken, terwijl wij onderling echt lol hebben om flauwe of ouwe grapjes. Geeft altijd een goed gevoel vind ik.
Ben net weer terug van toeteren. Nu nog even een glaasje wijn en dan slapen.
Was het een leuke sauna Bieb? Nog leuke massages gehad?
dinsdag 9 oktober 2012 om 23:47
Mooi koppie hè Splint, moet steeds grinniken als ik haar (hem?) zie
Jeutje Fant, ik dacht echt dat Fido toch wel de zwaarste zou zijn maar hij wordt ruimschoots verslagen door Toulouse. Ik wist helemaal niet dat dat zo'n joekel is joh! Is ie ook groot of is het echt een kwestie van te zwaar of te klein voor zijn gewicht?
Bieb, weer helemaal ontspannen en rozig? Lekker trouwens joh, een weekje niks!
Hoe zou het met Bor zijn?? Zou er al een Bormeisje naar buiten aan het kruipen zijn??
Jeutje Fant, ik dacht echt dat Fido toch wel de zwaarste zou zijn maar hij wordt ruimschoots verslagen door Toulouse. Ik wist helemaal niet dat dat zo'n joekel is joh! Is ie ook groot of is het echt een kwestie van te zwaar of te klein voor zijn gewicht?
Bieb, weer helemaal ontspannen en rozig? Lekker trouwens joh, een weekje niks!
Hoe zou het met Bor zijn?? Zou er al een Bormeisje naar buiten aan het kruipen zijn??
Ik ben mijn eigen bananenschil