Mode & Beauty alle pijlers

Legging met ritsjes?

09-10-2012 20:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie hulp een beetje nodig.

Ik heb het weekend een leuke legging gezien bij een vrouw in de stad. Hij zat heel mooi, en ze had hem ook mooi gecombineerd. Ik zou ook graag zo'n legging willen passen.

Het was een zwarte legging van wat dikker stof dan normaal. Er zaten onderaan de pijpen twee gouden ritjes, en de legging had een vrij hoge taille zoals ik kon zien. achter op de billen liep een soort naad. Ik kan het niet helemaal goed uit leggen. Maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. En zo ja, waar ik ze kan kopen?

Ik heb ze ook wel eens bij de action gezien. (al een tijdje geleden) en heb spijt dat ik hem niet geprobeerd heb. Want zoals ik me kan herinneren zag hij er bijna precies hetzelfde uit.

Maar goed, ik zou dus graag weten waar ik ze kan kopen.
Check eens bij de H&M, daar heb ik er een paar van, met ritsjes.
Primark!
H
Bij de ha en em heb ik gekeken, maar daar hebben ze hem niet..
De naad liep 'rond' over de billen? En het is dus een strakke broek maar niet echt een legging?

Ken iemand die er zo eentje heeft, van twee soorten stof. Maar niet meer te koop.
Klopt helemaal frizzy!

Je hebt het goed omschreven. :-)
Ik vond em zo leuk dat ik haar erop aansprak en toen begreep ik dus dat ie al van vorig jaar was, van een duur merk en binnen de kortste keren uitverkocht. Het was kunstleer en rekstof.
Steps heeft ook leggings (gehad) met ritsjes.
Oh die ik gezien had, zag ik geen kunstleer..

Maar volgens mij bedoelen we wel ongeveer hetzelfde.

Hoop dat iemand nog met een gouden tip komt
Zara! Ik heb er één met ritjes aan de (nep)zakjes en er lopen zowel voor als achter naden. Ik draag hem gewoon als broek. Dat kan gewoon omdat de stof zo dik is. Ben er zo blij mee. Binnenkort ga ik ook een donkergroene kopen.
Pieces verkoopt die broeken!
Oh thx! Ik ga morgen gelijk ff kijken!!

Hij lijkt mij namelijk ook wel heel relaxt zitten. Is het niet raar dat er geen "kruis" in zit? Draag je dat dan met een lang shirt / trui? Of gewoon met een wat korter t-shirtje?
Ik weet het niet, ik denk met een losse langere top of blouse, of shirtje met los vest. En dan stoere laarzen of sleehakken of zo. Bij Pieces hebben ze meestal combinaties op de pop- misschien eens kijken hoe zij het combineren? Hangt ook wel heel erg van je figuur af denk ik..
Ik zal straks eens gaan kijken!

Iemand nog andere tips qua dragen van die broeken?
Ik heb er één van Esprit. Het gaat meer richting broek en is van baby ribcord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven