Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jeuj, happy new topic!!!

*plaatje volgt*
Weer veel plezier gewenst! En vooral weinig

Maar wel

Het Viva forum is papaja.
Happy new topic! En hopelijk weinig buien want ze gaan er zo zielig uit zien

Zo eens eten en ik ga vanavond wel naar de film hoor

Maak er een mooi topic van!

Biebje, hoe was de sauna?
Kaat eet nu trouwens wel de crackers. Ze moest even wennen aan de smaak. Ik vind ze bij nader inzien ook best lekker. Zo genoeg info over de volkoren crackers?
Ja Bieb! Hoe was het?

quote:Francisca_ schreef op 09 oktober 2012 @ 18:56:

[afbeelding]Zie hier: Het Kamerolifantje!!!, he follows you where ever you go....
Optimist tot in de kist!

Optimist tot in de kist!
Optimist tot in de kist!
Thanksgiving was geweldig. Lekker gegeten maar vooral ongelofelijk veel lol gehad met z'n allen. We hadden een nieuw spel gekocht "Phrazes". Hier split je je op in twee teams en moet je woorden raden. Simpel concept met een timer die steeds sneller begint te piepen zodat je weet dat je moet opschieten. Je krijgt 2 minuten (ofzo) en in die tijd moeten het een na het andere team uitleggen en raden en degene die de disc met vragen vastheeft (en dus aan de beurt is) wanneer de buzzer afgaat, verliest de ronde. We hebben echt enorm veel lol gehad. Zo leuk om te zien hoe we allemaal dezelfde humor hebben. We rolden met z'n allen soms vd stoel/bank af. Echt genieten zo.

Toch leuk zulke grote kids (hoor mij nou!!).

Onze R is vandaag begonnen met haar nieuwe baan als etalage/display artist (soort van etaleuse ofzoiets in NL's), ze belde net helemaal happy. Echt een knutsel job, superleuk. ze kan hier doorgroeien tot designer, het is een landelijke winkel heel hip en trendy (Urban Outfitters). Ze besteden veel tijd en geld aan hun interieur.

Ik zit nu weer alleen thuis, heb enorm veel te doen ivm zaterdag. Brrrr. Druk, heel eng nu het zo dichtbij komt.
Optimist tot in de kist!
Was;t heet in de sauna Biebje?

Voor de echte sauna liefhebbers:

Optimist tot in de kist!
Tsja....

Ik wil een beker!!!!!
Optimist tot in de kist!
Zo te lezen was het dus een superweekend Fant. Ik had er graag bij willen zijn, het klinkt heel gezellig.

Succes met de drukte voor dit weekend. Het gaat helemaal goed komen he. Dit wordt een supersucces!

Leuke plaatjes weer!

Ben er nét weer.

Heerlijk rozig en moe (en volgevreten en gezopen want we hadden all inclusive )
En natuurlijk Heppie nieuw toppik!!

R moet trouwens M zijn, stommerd ben ik. R werkt alweer een half jaar bij de delicatessen winkel en is er niet weg te branden zo leuk heeft ze het daar.

Lekker Bieb, een all inclusieve sauna? en leuk nieuw jurkje!!
Optimist tot in de kist!
Moooie plaatjes weer! Olijf, die in de OP is prachtig! Dat koppie van poes, achgos. Ze weet het niet helemaal, geloof ik.

Bieb, die van jou heeft volgens mij vorig jaar in de herfst OP gestaan!

Fant, heerlijk hoor, zo'n weekend. Volgens mij is humor ook wel gezin-gebonden. Althans, bij ons thuis is dat wel zo. En de aanhang kan dan vreemd staan te kijken, terwijl wij onderling echt lol hebben om flauwe of ouwe grapjes. Geeft altijd een goed gevoel vind ik.

Ben net weer terug van toeteren. Nu nog even een glaasje wijn en dan slapen.

Was het een leuke sauna Bieb? Nog leuke massages gehad?
Toulouse net gewogen, hij zit al op "weightmanagement voer" maar toch nog steeds een flinke kater: 8,5 kg!
Optimist tot in de kist!

Daar passen 4 dames van Ratteke in!
Mooi koppie hè Splint, moet steeds grinniken als ik haar (hem?) zie

Jeutje Fant, ik dacht echt dat Fido toch wel de zwaarste zou zijn maar hij wordt ruimschoots verslagen door Toulouse. Ik wist helemaal niet dat dat zo'n joekel is joh! Is ie ook groot of is het echt een kwestie van te zwaar of te klein voor zijn gewicht?

Bieb, weer helemaal ontspannen en rozig? Lekker trouwens joh, een weekje niks!

Hoe zou het met Bor zijn?? Zou er al een Bormeisje naar buiten aan het kruipen zijn??
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven