Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 10:49
Dank Femm, Rooss, DS, vaintje en Zij.
Ze was zich gewaar van die mogelijkheid maar er ook van overtuigd dat dat geen probleem zou zijn. Wat wij hadden was bijzonder en heel sterk.
Tot er iemand verscheen die sterker was.
Ik ben gek op contrast en lichamelijke aandacht en seks vind ik geen probleem. Mijn nieuwe D vind dat ook niet, dus zal ik je komen knuffelen Zij?
Ze was zich gewaar van die mogelijkheid maar er ook van overtuigd dat dat geen probleem zou zijn. Wat wij hadden was bijzonder en heel sterk.
Tot er iemand verscheen die sterker was.
Ik ben gek op contrast en lichamelijke aandacht en seks vind ik geen probleem. Mijn nieuwe D vind dat ook niet, dus zal ik je komen knuffelen Zij?
woensdag 10 oktober 2012 om 10:50
Mogge,
Stout, wat een rotnieuws, en van mij (en nu maar hopen dat ik niet ook op je overhemd heb gemikt, kan je weer een schoon overhemd aan)
Zeb, en ook voor jou. Ook al kende je haar nog niet in person, dan ook is afscheid nemen moeilijk.
Enjoy, fijn dat er weer wat meer energie komt. Hou wel rekening met jezelf, weet uit ervaring dat er een terugklap kan komen en die is dan erg lastig te verwerken.
Ik zit nu zelf een beetje in een vermoeidheidsdipje, weinig puf, nergens zin in, maar goed ik laat het me maar een beetje overkomen in de gedachtegang dat ik vanaf vrijdag er weer moet zijn voor tiener, pff herfstvakantie, zie daar op dit moment zo tegen op!
Stout, wat een rotnieuws, en van mij (en nu maar hopen dat ik niet ook op je overhemd heb gemikt, kan je weer een schoon overhemd aan)
Zeb, en ook voor jou. Ook al kende je haar nog niet in person, dan ook is afscheid nemen moeilijk.
Enjoy, fijn dat er weer wat meer energie komt. Hou wel rekening met jezelf, weet uit ervaring dat er een terugklap kan komen en die is dan erg lastig te verwerken.
Ik zit nu zelf een beetje in een vermoeidheidsdipje, weinig puf, nergens zin in, maar goed ik laat het me maar een beetje overkomen in de gedachtegang dat ik vanaf vrijdag er weer moet zijn voor tiener, pff herfstvakantie, zie daar op dit moment zo tegen op!
woensdag 10 oktober 2012 om 10:52
En natuurlijk ook Maya, dank.quote:vaintje schreef op 10 oktober 2012 @ 10:48:
He zeb, moeilijk he, iemand teleurstellen omdat je voor je eigenlijk geluk kiest, en zij je dat niet kan bieden. Geloof dat ik zelf midden in dat proces zit, en t voelt zwaar kut dat ik either way op zn minst 1 persoon pijn ga doen. Dit dus.
He zeb, moeilijk he, iemand teleurstellen omdat je voor je eigenlijk geluk kiest, en zij je dat niet kan bieden. Geloof dat ik zelf midden in dat proces zit, en t voelt zwaar kut dat ik either way op zn minst 1 persoon pijn ga doen. Dit dus.
woensdag 10 oktober 2012 om 10:54
We leven sinds 1,5 week apart, al eten we 3 keer in de week samen (bij de wissel) en brengen we de kids dan samen naar bed.
Na een goed gesprek met een vriendin heb ik de knoop proberen te lijmen met nr. 1, maar die weet het nog zo net niet.... Mss te gekwetst door m'n hakwerk van zondag...... Dus een beetje tussen hoop en vrees nu......
Na een goed gesprek met een vriendin heb ik de knoop proberen te lijmen met nr. 1, maar die weet het nog zo net niet.... Mss te gekwetst door m'n hakwerk van zondag...... Dus een beetje tussen hoop en vrees nu......
woensdag 10 oktober 2012 om 10:59
Zij, misschien moeten jullie allebei even goed de tijd nemen wat je nu eigenlijk wilt? Het hoeft toch allemaal niet in 1 week besloten te worden? Impulsief hakken levert vaak veel schade op..
zeb Rottig voor je.
Maya, zie jij ook al zo tegen de herfstvakantie op? Ik ook. En dan heb ik nog gewoon een partner thuis. Maar pffff, het idee alleen al, doodmoe word ik er van!
zeb Rottig voor je.
Maya, zie jij ook al zo tegen de herfstvakantie op? Ik ook. En dan heb ik nog gewoon een partner thuis. Maar pffff, het idee alleen al, doodmoe word ik er van!
woensdag 10 oktober 2012 om 11:02
woensdag 10 oktober 2012 om 11:05
Zij, ik vind wel dat jullie het samen, zeker naar de kids toe, goed doen.
Ik had gewild dat ex het op die manier had gedaan in plaats van meteen in de armen van vriendin in een ander huisje te duiken en daarbij mijn tiener zo veel leed heeft aangedaan.
Ook al zijn we 20 jaar verder, nooit meer zal ik de blik in dat snoetje vergeten toen hij op die bewuste zondagochtend vroeg: waar is papa? En je niet kan zeggen: joh, maak je niet ongerust, hij had even zin in wandelen/motorrijden what so ever en komt zo weer terug.
Ik had gewild dat ex het op die manier had gedaan in plaats van meteen in de armen van vriendin in een ander huisje te duiken en daarbij mijn tiener zo veel leed heeft aangedaan.
Ook al zijn we 20 jaar verder, nooit meer zal ik de blik in dat snoetje vergeten toen hij op die bewuste zondagochtend vroeg: waar is papa? En je niet kan zeggen: joh, maak je niet ongerust, hij had even zin in wandelen/motorrijden what so ever en komt zo weer terug.