Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 11:09
Inez, pff, nou!
Hij is nog te jong om zijn eigen plan te trekken, kan je tijdens schoolweken nog even je eigen ding doen als hij op school zit, volgende week is het bijna volledig hij, hij en hij wat de klok slaat.
En niet echt de financïen om veel leuke dingen te gaan doen, dus wat we gaan doen moet ook nog low budget zijn; Gelukkig kan hij zich wel goed vermaken met laptop en DS en tv....
Hij is nog te jong om zijn eigen plan te trekken, kan je tijdens schoolweken nog even je eigen ding doen als hij op school zit, volgende week is het bijna volledig hij, hij en hij wat de klok slaat.
En niet echt de financïen om veel leuke dingen te gaan doen, dus wat we gaan doen moet ook nog low budget zijn; Gelukkig kan hij zich wel goed vermaken met laptop en DS en tv....
woensdag 10 oktober 2012 om 11:13
Hmm Vaintje, lekker!! Ach, ik probeer zoveel mogelijk mijn zegeningen te tellen; als ik kijk waar ik een jaar geleden stond en nu ben, mag ik mezelf heel rijk voelen, ondanks alle ziekenhuisbezoekjes die ik het afgelopen jaar heb moeten afleggen en waar ik nog steeds niet van af ben.
Maar soms ook echt wel een dip met de gedachte: was ik er maar niet meer geweest, had ik dit ook allemaal niet hoeven mee te maken....
Maar soms ook echt wel een dip met de gedachte: was ik er maar niet meer geweest, had ik dit ook allemaal niet hoeven mee te maken....
woensdag 10 oktober 2012 om 11:16
Zij, dat lijkt me ook knap frustrerend als je zo ver uit elkaar ligt. Maar als je toch nog die ieniemienie kleine kans als optie wilt zien, zou je wel al je geduld bij elkaar moeten schrapen. Wat gaat er veranderen denk je, als jullie tijdelijk uit elkaar gaan?
Maya Bah, dat soort gedachten zijn heel naar (maar zo herkenbaar). Hoop dat de tevreden momenten alleen maar gaan toenemen bij je.
Stout, rupsje nooitgenoeg!
Maya Bah, dat soort gedachten zijn heel naar (maar zo herkenbaar). Hoop dat de tevreden momenten alleen maar gaan toenemen bij je.
Stout, rupsje nooitgenoeg!
woensdag 10 oktober 2012 om 11:19
Maya; bedankt voor je compliment! Al zijn er echt wel dingetjes met de kids waarbij ik enorm twijfel.... Ze hebben het heus wel door....
Er zijn trouwens sites waarop gratis uitjes staan hoor! Of in je omgeving kortingsbonnen e.d. regelen?? Sowieso is een boswandeling met lekker weer en erna een warme choco met slagroom in deze tijd erg leuk EN dan niet duur. Of iets samen doen met een vriendin met kinderen in dezelfde leeftijd?
Er zijn trouwens sites waarop gratis uitjes staan hoor! Of in je omgeving kortingsbonnen e.d. regelen?? Sowieso is een boswandeling met lekker weer en erna een warme choco met slagroom in deze tijd erg leuk EN dan niet duur. Of iets samen doen met een vriendin met kinderen in dezelfde leeftijd?
woensdag 10 oktober 2012 om 11:34
zeb...ik bedoel met ww-werkwoord.
Afscheid nemen is nog nooit leuk geweest en dat zal het ook nooit worden, maar in dit geval is er wel iets positiefs voor terug gekomen. Echt fijn voor je!
Ik denk persoonlijk dat het nog leuker zal zijn trouwens....
Zij...het zou heel mooi zijn als jullie weer op dezelfde level komen.
Ik persoonlijk zou in zo'n situatie niet snakken naar seks met een ander....maar Hij gaat denk ik wel door met zijn nr2, of niet?
Ik weet het niet...ik snap dat eigenlijk gewoon niet.
Ik zou echt niets met een ander kunnen als mijn nr1 niet mijn nr1 is...
Maya....het gaat niet echt lekker he met je. Heb je enig idee waar dit allemaal door komt of is het een samenloop van omstandigheden? Kan me voorstellen dat je graag beter in je vel komt te zitten, is het dan niet tijd om eens goed in kaart te brengen; waar sta ik? wat wil ik?
Stout....wat een heerlijke natte zoen man! Sorry van je overhemd ik hoop dat je het er nog uitkrijgt...het was long lasting lipstick...sorry!
Tammie...je huis woont zo ver!
Afscheid nemen is nog nooit leuk geweest en dat zal het ook nooit worden, maar in dit geval is er wel iets positiefs voor terug gekomen. Echt fijn voor je!
Ik denk persoonlijk dat het nog leuker zal zijn trouwens....
Zij...het zou heel mooi zijn als jullie weer op dezelfde level komen.
Ik persoonlijk zou in zo'n situatie niet snakken naar seks met een ander....maar Hij gaat denk ik wel door met zijn nr2, of niet?
Ik weet het niet...ik snap dat eigenlijk gewoon niet.
Ik zou echt niets met een ander kunnen als mijn nr1 niet mijn nr1 is...
Maya....het gaat niet echt lekker he met je. Heb je enig idee waar dit allemaal door komt of is het een samenloop van omstandigheden? Kan me voorstellen dat je graag beter in je vel komt te zitten, is het dan niet tijd om eens goed in kaart te brengen; waar sta ik? wat wil ik?
Stout....wat een heerlijke natte zoen man! Sorry van je overhemd ik hoop dat je het er nog uitkrijgt...het was long lasting lipstick...sorry!
Tammie...je huis woont zo ver!
woensdag 10 oktober 2012 om 11:38
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 11:34:
Zij...het zou heel mooi zijn als jullie weer op dezelfde level komen.
Ik persoonlijk zou in zo'n situatie niet snakken naar seks met een ander....maar Hij gaat denk ik wel door met zijn nr2, of niet?
Ik weet het niet...ik snap dat eigenlijk gewoon niet.
Ik zou echt niets met een ander kunnen als mijn nr1 niet mijn nr1 is...
Ik snap dat ook niet zo goed, hoe dat werkt geloof ik. Hij heeft seks met zijn nr. 2, zij is zijn beste vriendin. Waarin is zij dan nog anders dan jij, behalve dat jij de moeder van zijn kinderen bent?
Zij...het zou heel mooi zijn als jullie weer op dezelfde level komen.
Ik persoonlijk zou in zo'n situatie niet snakken naar seks met een ander....maar Hij gaat denk ik wel door met zijn nr2, of niet?
Ik weet het niet...ik snap dat eigenlijk gewoon niet.
Ik zou echt niets met een ander kunnen als mijn nr1 niet mijn nr1 is...
Ik snap dat ook niet zo goed, hoe dat werkt geloof ik. Hij heeft seks met zijn nr. 2, zij is zijn beste vriendin. Waarin is zij dan nog anders dan jij, behalve dat jij de moeder van zijn kinderen bent?
woensdag 10 oktober 2012 om 11:39
Vaintje, ik weet en ik ben ook best wel blij dat ik er nog ben, voor mezelf, maar zeker ook voor mijn omgeving.
Maar als ik af en toe bedenk wat het me gekost heeft en wat het me nu nog (lichamelijk en emotioneel) nog kost, is die gedachtengang er zo nu en dan nog zeker wel.
Bijv. nu: zonder een pijnstiller doet eten gruwelijk pijn, ben ik nog steeds moe van de behandeling van afgelopen maandag en weet ik dat ik ergens volgende week mijn tiener weer zal moeten confronteren met het wezenlijke probleem dat zijn mama amper kan slikken en eten amper niet gaat. En dat is vanaf april al zo en het wordt maar niet beter.....
Maar als ik af en toe bedenk wat het me gekost heeft en wat het me nu nog (lichamelijk en emotioneel) nog kost, is die gedachtengang er zo nu en dan nog zeker wel.
Bijv. nu: zonder een pijnstiller doet eten gruwelijk pijn, ben ik nog steeds moe van de behandeling van afgelopen maandag en weet ik dat ik ergens volgende week mijn tiener weer zal moeten confronteren met het wezenlijke probleem dat zijn mama amper kan slikken en eten amper niet gaat. En dat is vanaf april al zo en het wordt maar niet beter.....
woensdag 10 oktober 2012 om 11:41
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 11:34:
Stout....wat een heerlijke natte zoen man! Sorry van je overhemd ik hoop dat je het er nog uitkrijgt...het was long lasting lipstick...sorry!
Ik stuur de rekening wel!
Wish me luck want ik ga nu proberen om een vrouw te charmeren en tegelijkertijd haar broekje aan te laten houden.
Wát een uitdaging!
Stout....wat een heerlijke natte zoen man! Sorry van je overhemd ik hoop dat je het er nog uitkrijgt...het was long lasting lipstick...sorry!
Ik stuur de rekening wel!
Wish me luck want ik ga nu proberen om een vrouw te charmeren en tegelijkertijd haar broekje aan te laten houden.
Wát een uitdaging!
woensdag 10 oktober 2012 om 11:48
Enjoy, enerzijds de issues met Mayaman die er op het moment zijn, het herstel an sich met de daarbij horende terugkerende bezoeken aan het ziekenhuis die me elke keer meer gaan kosten qua herstel en zo, mijn tiener die me heel veel energie kost, financiën en een moeder die, elke keer als ik haar zie, ook zegt: had me maar later gaan toen het kon én dan wordt het ook weer winter waardoor mijn chronische klachten ook nog meer gaan opspelen... (pijn en vermoeidheid)
woensdag 10 oktober 2012 om 11:54
Is er niet een vriendin die je even uit de omgeving weg kan trekken? Even alles achter je laten kwa denkwerk.
Je lijf neem je altijd mee ik weet het, maar als je hoofd eens op een andere zender wordt gezet kan je daarna ook vaak weer beter en helderder denken.
Je lijf neem je altijd mee ik weet het, maar als je hoofd eens op een andere zender wordt gezet kan je daarna ook vaak weer beter en helderder denken.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 10-10-2012 11:57
Reden: herkenning....
Reden: herkenning....
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 11:58
Enjoy, die gedachte is wel in me opgekomen, dit ook met mijn reumatoloog besproken, maar omdat onze regering met ingang van dit jaar besloten heeft dat mijn chronische aandoening (mwah, je houdt je hele leven er last van én kan er, als het tegen zit, dood aan gaan) niet als chronisch wordt beschouwd, wordt dit dus niet meer vergoed door de zorgverzekering, zelfs niet als je dik aanvullend verzekerd bent. De enige mogelijkheid is begeleidend sporten met een fysio en dat doe ik nu dus ook.
Vriendinnen zijn er wel, maar deze muts wil die dan niet te veel gaan belasten, ze hebben hun eigen sores...
Vriendinnen zijn er wel, maar deze muts wil die dan niet te veel gaan belasten, ze hebben hun eigen sores...
woensdag 10 oktober 2012 om 11:59
Maya, zonder me ermee te willen bemoeien hoor (en ik ken jouw situatie natuurlijk ook niet helemaal) maar Enjoy heeft een punt. Bestaat er geen mogelijkheid om er gewoon eens lekker een weekendje tussen uit te gaan met bijvoorbeeld een vriendin? Gewoon een weekendje anoniem zijn in een andere stad, leuke dingen doen en vooral even je rust pakken, zonder sores uit je eigen omgeving om je heen? Tis maar een ideetje en misschien heb je er helemaal niks aan, maar toch....
In ieder geval een dikke van mij!
In ieder geval een dikke van mij!
woensdag 10 oktober 2012 om 12:00
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 11:34:
zeb...ik bedoel met ww-werkwoord.
Afscheid nemen is nog nooit leuk geweest en dat zal het ook nooit worden, maar in dit geval is er wel iets positiefs voor terug gekomen. Echt fijn voor je!
Ik denk persoonlijk dat het nog leuker zal zijn trouwens....
Dus toch werkwoord, genieten mag geen werkwoord voor me zijn. Mooi geformuleerd, respect!
Nog leuker.... dat zal ik dus nooit weten. Leuk vind ik een te klein woord overigens in dit geval, geweldig past beter.
Anders zal het zijn, intiemer.
zeb...ik bedoel met ww-werkwoord.
Afscheid nemen is nog nooit leuk geweest en dat zal het ook nooit worden, maar in dit geval is er wel iets positiefs voor terug gekomen. Echt fijn voor je!
Ik denk persoonlijk dat het nog leuker zal zijn trouwens....
Dus toch werkwoord, genieten mag geen werkwoord voor me zijn. Mooi geformuleerd, respect!
Nog leuker.... dat zal ik dus nooit weten. Leuk vind ik een te klein woord overigens in dit geval, geweldig past beter.
Anders zal het zijn, intiemer.
woensdag 10 oktober 2012 om 12:07
Tam, dan zijn er weer die rottige financiën die dat tegenhouden.
Ik denk wel dat ik vanmiddag even naar een vriendin ga, even over haar sores kletsen, hoef ik me in ieder geval niet met de mijne bezig te houden.
Nu eerst een instantie erop wijzen dat ze iets fout hebben gedaan en een regeling treffen, douchen, aankleden, eten en dan maar even het huis uit....
Ik denk wel dat ik vanmiddag even naar een vriendin ga, even over haar sores kletsen, hoef ik me in ieder geval niet met de mijne bezig te houden.
Nu eerst een instantie erop wijzen dat ze iets fout hebben gedaan en een regeling treffen, douchen, aankleden, eten en dan maar even het huis uit....