Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 14:02
Pff, geen idee!
Inmiddels is mijn nieuwe foon eindelijk helemaal gesynchroniseerd met mijn oude. Alle afspraken en zo overgezet, mobiel bankieren ingesteld, nu nog bedenken welke appjes nog meer handig/leuk zijn voor de heb...
En Enjoy, ver weg gaan gaat vandaag of morgen niet lukken, ben ik bang voor.... Straks dus maar echt even naar een vriendinnetje dichterbij (is wel aan de andere kant van de brug, toch ook weer een hele verandering van omgeving, het heet daar zelfs anders dan hier!)
Inmiddels is mijn nieuwe foon eindelijk helemaal gesynchroniseerd met mijn oude. Alle afspraken en zo overgezet, mobiel bankieren ingesteld, nu nog bedenken welke appjes nog meer handig/leuk zijn voor de heb...
En Enjoy, ver weg gaan gaat vandaag of morgen niet lukken, ben ik bang voor.... Straks dus maar echt even naar een vriendinnetje dichterbij (is wel aan de andere kant van de brug, toch ook weer een hele verandering van omgeving, het heet daar zelfs anders dan hier!)
woensdag 10 oktober 2012 om 15:45
quote:sweetinez schreef op 10 oktober 2012 @ 11:29:
Zij, dat weet ik. En ik snap de rust en ruimte. Maar de dingen waar je je aan ergert, blijven die bestaan als jullie besluiten er samen verder voor te gaan?De dingen waar ik me nu aan erger, zijn er altijd geweest, maar toen stonden er voldoende leuke andere dingen tegenover. Dus ik hoop dat dat dan ook voldoende is....
Zij, dat weet ik. En ik snap de rust en ruimte. Maar de dingen waar je je aan ergert, blijven die bestaan als jullie besluiten er samen verder voor te gaan?De dingen waar ik me nu aan erger, zijn er altijd geweest, maar toen stonden er voldoende leuke andere dingen tegenover. Dus ik hoop dat dat dan ook voldoende is....
woensdag 10 oktober 2012 om 15:47
quote:sweetinez schreef op 10 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Ik snap dat ook niet zo goed, hoe dat werkt geloof ik. Hij heeft seks met zijn nr. 2, zij is zijn beste vriendin. Waarin is zij dan nog anders dan jij, behalve dat jij de moeder van zijn kinderen bent?Zij heeft (wel) een gelukkig huwelijk?!?!
[...]
Ik snap dat ook niet zo goed, hoe dat werkt geloof ik. Hij heeft seks met zijn nr. 2, zij is zijn beste vriendin. Waarin is zij dan nog anders dan jij, behalve dat jij de moeder van zijn kinderen bent?Zij heeft (wel) een gelukkig huwelijk?!?!
woensdag 10 oktober 2012 om 15:49
Overigens met therapeut besproken en zij ziet daten (gelukkig) voor ons niet als bedreiging van ons huwelijk. Zolang we het maar bespreekbaar maken......
Enjoy; ik snap je opmerking wel, maar wij daten (verleden tijd, schrijf je dat dan ook zo???) ook al apart, dus dat scheelt ook voor in de huidige situatie.
Enjoy; ik snap je opmerking wel, maar wij daten (verleden tijd, schrijf je dat dan ook zo???) ook al apart, dus dat scheelt ook voor in de huidige situatie.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:54