Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Het lijkt mij opwindender om je D (of noem jij het M?) te kunnen zien (live) en ruiken. Bepaalde zaken worden dan extra geprikkeld en je mag er niets mee....volgens mij leuker.

Of het geweldig is zal de tijd uitwijzen....
Maya....heb je niet een vriendin die wat verder weg woont? Dat zou je ook kunnen doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Jij nog spannende dingen in het vooruitzicht Enjoy? Nu het weer beter met je gaat?
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, dat is wel een idee, misschien. Ik ben dol op autorijden en gelukkig rijdt dit autootje lekker zuinig (en zijn er morgen weer de crazy days van Tango, die zoals jij weet, niet heel ver van mij vandaan zit)
Ik zeg doen! Bellen, spullen inpakken, tanken en hoppa...weg uit deze omgeving en lol maken!! Hophop
Tam...nee nog geen spannende dingen, wel leuke dingen.

Spannend duurt nog ff pffff
Alle reacties Link kopieren
Optimist!

Eerst even de inwendige mens versterken, anders kom ik hoe dan ook niet ver.
Jep Maya....mijn optimisme is idd mega ook al voel ik me nog zo slecht. Dat is mijn kracht.....
Alle reacties Link kopieren
De mijne normaal gesproken ook, maar soms laat die optisme je even in de steek. En af en toe een dipdagje mag toch ook zo nu en dan?
Alle reacties Link kopieren
Hihi, lig hier stiekem een beetje te gniffelen: OF het buurmeisje heeft zich bezeerd bij het stofzuigen, OF ze is wat anders aan het doen (lichte gilletjes en, als ik heeeel goed luister, een zacht gezoem)
Alle reacties Link kopieren
Grin, die is vast met zichzelf plezier aan het maken



Oei, dan hoop ik niet dat het hier zo gehorig is....
Alle reacties Link kopieren
Nou, echt gehorig, dat valt wel mee Maya, maar ik lig er nu echt op te luisteren, en het is verder doodstil in huis...Vind het wel grappig eigenlijk.

Welke sarcastische opmerking zal ik eens verzinnen voor haar als ik haar weer eens zie?
Alle reacties Link kopieren
Pff, geen idee!

Inmiddels is mijn nieuwe foon eindelijk helemaal gesynchroniseerd met mijn oude. Alle afspraken en zo overgezet, mobiel bankieren ingesteld, nu nog bedenken welke appjes nog meer handig/leuk zijn voor de heb...



En Enjoy, ver weg gaan gaat vandaag of morgen niet lukken, ben ik bang voor.... Straks dus maar echt even naar een vriendinnetje dichterbij (is wel aan de andere kant van de brug, toch ook weer een hele verandering van omgeving, het heet daar zelfs anders dan hier!)
Alle reacties Link kopieren
Mayatown-Zuid?
Goed zo Maya, goed bezig met je foon en die instantie, en lekker naar een vriendin toe. Dipdagje mag af en toe best, als je er maar weer uit komt, en zo te lezen doe je dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 10 oktober 2012 @ 11:29:

Zij, dat weet ik. En ik snap de rust en ruimte. Maar de dingen waar je je aan ergert, blijven die bestaan als jullie besluiten er samen verder voor te gaan?De dingen waar ik me nu aan erger, zijn er altijd geweest, maar toen stonden er voldoende leuke andere dingen tegenover. Dus ik hoop dat dat dan ook voldoende is....
Hallo, hier iedereen een dikke , blijkt dat we ze allemaal wel kunnen gebruiken.



Maya: wat voor telefoon heb je nu?? Android?? weet ik wel een paar leuke apjes
O ja Tam, ik voel me ook zo ontzettend zielig als stoutje, krijg ik nu ook een lekkere tongzoen
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 10 oktober 2012 @ 11:38:

[...]





Ik snap dat ook niet zo goed, hoe dat werkt geloof ik. Hij heeft seks met zijn nr. 2, zij is zijn beste vriendin. Waarin is zij dan nog anders dan jij, behalve dat jij de moeder van zijn kinderen bent?Zij heeft (wel) een gelukkig huwelijk?!?!
Maya: doorzetten meid het komt allemaal wel goed, ben ik van overtuigt
Zij, maar dat zegt niks over wat zij voor hem betekent. Hij vind een goede vriendin in haar en goede seks. Bij jou vindt hij dat (beide?) op dit moment niet. Hoe verhoudt eea dan tot elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Overigens met therapeut besproken en zij ziet daten (gelukkig) voor ons niet als bedreiging van ons huwelijk. Zolang we het maar bespreekbaar maken......



Enjoy; ik snap je opmerking wel, maar wij daten (verleden tijd, schrijf je dat dan ook zo???) ook al apart, dus dat scheelt ook voor in de huidige situatie.
FF visite....laterzzzzzz
Alle reacties Link kopieren
O ja Tam, ik voel me ook zo ontzettend zielig als stoutje, krijg ik nu ook een lekkere tongzoen

PP, ik heb niemand een tongzoen beloofd hoor...dat was Sammie! Buiten dat.....ik ben ziek he, remember?
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 10 oktober 2012 @ 15:49:

Zij, maar dat zegt niks over wat zij voor hem betekent. Hij vind een goede vriendin in haar en goede seks. Bij jou vindt hij dat (beide?) op dit moment niet. Hoe verhoudt eea dan tot elkaar?Gééé'n idee.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven