Zachte vrouwen
woensdag 10 oktober 2012 om 15:13
Hier jongeman van 20 jaar. Ik val op zachte vrouwen. Wat karakter betreft. Maar het lijkt wel of alle vrouwen ontzettend bijdehand zijn. Van het type haai-baai. Verschrikkelijk is dat toch. Ik vraag me wel eens af zijn er geen leuke zachte vrouwen meer?
Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:16
Kom je ze dan niet tegen in het echte leven?
Mensen met een sterke mening reageren eerder op fora en ook op bijvoorbeeld enquêtes. Het kenmerk van de zachte types is dat je ze wat minder hoort. Soms zijn te vinden stil aan de zijlijn, de muurbloem of in een hoekje, in de bieb, in de kerk en bij de SGP.
Mensen met een sterke mening reageren eerder op fora en ook op bijvoorbeeld enquêtes. Het kenmerk van de zachte types is dat je ze wat minder hoort. Soms zijn te vinden stil aan de zijlijn, de muurbloem of in een hoekje, in de bieb, in de kerk en bij de SGP.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:21
Wat maakt dat je denkt dat dit forum een goed forum is om deze vraag te stellen eigenlijk?
Wanneer vind jij iemands karakter zacht?
Ik vraag dat omdat ik mensen in mijn omgeving ken die hard lijken maar zacht zijn en ook wel die zacht lijken maar hard zijn.
En voor wie moet die vrouw zacht zijn? Voor jou of voor haarzelf? Kun jij het een vrouw bieden om zowel zacht voor zichzelf als voor jou te zijn? Zo ja, wat heb jij te bieden dan?
Wanneer vind jij iemands karakter zacht?
Ik vraag dat omdat ik mensen in mijn omgeving ken die hard lijken maar zacht zijn en ook wel die zacht lijken maar hard zijn.
En voor wie moet die vrouw zacht zijn? Voor jou of voor haarzelf? Kun jij het een vrouw bieden om zowel zacht voor zichzelf als voor jou te zijn? Zo ja, wat heb jij te bieden dan?
woensdag 10 oktober 2012 om 15:23
woensdag 10 oktober 2012 om 15:24
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:
Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.
O, daarvan zijn er zat hier op het forum. Je moet alleen de ruwe bolster er even af pellen. Of vind je dat eng en zoek je eigenlijk een gedwee type?
Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.
O, daarvan zijn er zat hier op het forum. Je moet alleen de ruwe bolster er even af pellen. Of vind je dat eng en zoek je eigenlijk een gedwee type?
woensdag 10 oktober 2012 om 15:24