Geld & Recht alle pijlers

geld

10-10-2012 16:13 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een makkelijk leven gewend,huis gratis,auto's gratis, water licht gratis,eten gratis,ziekenfonds gratis,alles gratis of reeds betaald door mijn ouders.

Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.

Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.

Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
Rijke vent zoeken en snel trouwen.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Woensdagmiddag. of is de herfstvakantie al begonnen?
jeetje op je 40e al helemaal zelf je rekeningen moeten betalen. Wat oneerlijk zeg. Je erft toch nog wel iets hoop ik?! Anders moet je straks nog werken ook!!!
Ga gewoon zelf je kosten betalen, stop met goede doelen en sportschool en andere luxeuitgaves in ieder geval

Ik mag hopen dat dit echt trolgrdrag is, maar ik denk dat er genoeg mensen zo echt leven eigenlijk..
Och jee. Ik gok op woensdagmiddag.
Is noorwegen zo duur dan?
Leuk de moemins! Dat beginliedje wordt toch gezongen door vader abraham? Gingen die verhuizen naar Noorwegen? 'T is me wat.
Siepel je hebt er geen idéé van! Vreselijk, je moet een kwart eigen inleg hebben voor je je eigen onroerend goed kunt kopen, voedsel is ontzèttend duur, alcohol is vreselijk duur... Geen idee of een troll dat allemaal wel kan betalen!!?! Of zou deze gewoon een overval plegen?
1800 voor leuke dingen willen we allemaal als we 18 zijn. Onee wacht je bent 40. Mens wordt volwassen. Dacht echt dat ik het verhaal van een zielige puber las.
In een groen, groen, groen, groen knolle-, knolleland...
Daar zaten twee haasjes heel parmant!!!
TO. Get a life. Miljoenen mensen werken en betalen alles zelf.
quote:bankje schreef op woensdag 10 oktober 2012 16:14 Woensdagmiddag. of is de herfstvakantie al begonnen?Ja en bijna. Kun je nagaan hoe gezellig het over precies een week hier is..
quote:bankje schreef op 10 oktober 2012 @ 16:14:

Woensdagmiddag. of is de herfstvakantie al begonnen?dit
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Weet je hoe de Moemins in het Zweeds heten?

Mumintroll
quote:Star schreef op 10 oktober 2012 @ 16:29:

Weet je hoe de Moemins in het Zweeds heten?

Mumintroll
quote:italie_meisje schreef op 10 oktober 2012 @ 16:22:

1800 voor leuke dingen willen we allemaal als we 18 zijn. Onee wacht je bent 40. Mens wordt volwassen. Dacht echt dat ik het verhaal van een zielige puber las.Misschien niet zielig, wel één met een roostervrije middag op woensdag, gok ik zo.
Ik zou er maar snel een baantje bijzoeken, 's avonds kantoren schoonmaken bijvoorbeeld. Dan hoef je ook niet meer naar de sportschool want je krijgt dan genoeg beweging.
verba volant, scripta manent.
dubbel
verba volant, scripta manent.
Je prioriteiten heroverwegen. Naar een 15 euro of minder sportschool, fietsen ipv autorijden, minder uitgaan, bij de Dirk boodschappen doen en kringloopkleren dragen dan red je het misschien net.

Het telfort effect, van 10.000 Euro op de bank naar 1 Euro in de bank:

http://www.youtube.com/watch?v=l_u7gH4xlbI
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Voordeel van de twijfel;

Neem een budgetcoach, en een ouderwets huishoudboekje.

Wat je niet heb, kan je niet uitgeven ook.
Prostitutie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven