Geld & Recht alle pijlers

geld

10-10-2012 16:13 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een makkelijk leven gewend,huis gratis,auto's gratis, water licht gratis,eten gratis,ziekenfonds gratis,alles gratis of reeds betaald door mijn ouders.

Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.

Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.

Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
Een week geleden had je nog 3 kinderen.
Tjees...dit meen je toch niet echt he TO.......Vooral die laatste zin"pa betaald niet meer" Tjeeezus,je bent 40!!! Wat heb je geleerd in al die jaren??......sommigen
En dat als spaarvarken kleurplaat starshine, hebben de kinderen ook nog wat te doen
He, waar is je derde kindje gebleven?
Is dit nu echt een serieuze post, ik wou dat ik 1800 had in de maand, zou er nog van sparen ook, vreselijk dat sommigen zo kunnen posten.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Men....
quote:lilalinda schreef op 10 oktober 2012 @ 16:39:

Prostitutie Ze moet gewoon werk zoeken en stoppen met afhankelijk zijn van haar ouders
Bwahahahahahahahahahahahahahahahaha

Rot voor je, echt waar
Ik snap werkelijk niet wat je je als moomin zorgen zou moeten maken. Dat doen de echte moomins namelijk ook niet, en alles gaat prima met ze!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Weetje wat je moet doen???...Je eigen de kelere schamen om met 40 jaar vanje ouders te leven met zo'n inkomen...vindje een vieze profiteur..ja sorry hoor maar word hier zooo boos om!!
Ik zou een aanvullende uitkering aanvragen als ik jou was. Erg schijnend geval dit.

Ze houden van lachen

En ook van het leven

De mooooooomins
Wat zeur je nou, een hol in de grond in het bos van Noorwegen is toch gratis? Prachtig uitzicht op de bergen, lekker watertrappelen in een van de vele meertjes, buiten rondhuppelen op de velden voor wat lichaamsbeweging, 's winters met die pakken sneeuw op een boomstam de berg af. Het leven is toch prima zo? Wees eens tevreden met wat je hebt.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
quote:shockingblue schreef op 10 oktober 2012 @ 17:07:

[...]

Ze moet gewoon werk zoeken en stoppen met afhankelijk zijn van haar ouders Ze/hij moet gewoon huiswerk maken ipv doorzichtig te trollen op een forum.
quote:Elynn schreef op 10 oktober 2012 @ 17:27:

Ik zou een aanvullende uitkering aanvragen als ik jou was. Er schijnend geval dit.

Aha, de HRS is ook gearriveerd
[IMG]http://i291.photobucket.com/albums/ll29 ... /troll.jpg[/IMG]
Oe, plaatje plakt niet

Maar zo'n serieus topic dat ik vannacht vast niet kan slapen vanwege TO's zorgen

Ik ga liggen woelen en wenen met een kladblokje onder mijn kussen voor als ik de oplossing droom
WTF, das enige wat ik er voor over heb :P
Is giro 555 al open? Iemand met 1800 per maand laten rondkomen is natuurlijk schandálig!
Als dit geen trol is weet ik het niet meer.
quote:wench schreef op 10 oktober 2012 @ 17:52:

Als dit geen trol is weet ik het niet meer.

Moomins zijn geen trollen!

Het zijn moomintrollen, dat is iets heeel anders. Ja!

Tove Jansson draait zich om in haar graf, moomins uitmaken voor trollen, tsss.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Moomintrollen, aha, ik las: mormonentrollen
In het topic "psychiaters" zeg je dat je moeder van drie bent. Drie wat? Katten? Honden? Vlooien? Trollen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven