geld
woensdag 10 oktober 2012 om 16:13
ik ben een makkelijk leven gewend,huis gratis,auto's gratis, water licht gratis,eten gratis,ziekenfonds gratis,alles gratis of reeds betaald door mijn ouders.
Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.
Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.
Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
woensdag 10 oktober 2012 om 17:30
Wat zeur je nou, een hol in de grond in het bos van Noorwegen is toch gratis? Prachtig uitzicht op de bergen, lekker watertrappelen in een van de vele meertjes, buiten rondhuppelen op de velden voor wat lichaamsbeweging, 's winters met die pakken sneeuw op een boomstam de berg af. Het leven is toch prima zo? Wees eens tevreden met wat je hebt.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd
woensdag 10 oktober 2012 om 17:59