Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
woensdag 10 oktober 2012 om 20:33
woensdag 10 oktober 2012 om 22:45
Mmmhh ben ff flink pissig op de Mv. Opdracht gedaan en krijg em nu voor de 2 e keer terug dat ik alles moet omzetten in het nederlands!!! Ik had in het engels geantwoord want alle vragen zijn ook in het engels !! Nu wilde ik mn opmerking daarover submitten en nu klopt de datum telkens niet. Ggrrr krijg em niet weg zeg maar. Heb het zo gehad dat ik denk: zoek het uit. Maar ja. Wel 16,50 euro die ik dan niet krijg....
woensdag 10 oktober 2012 om 23:03
quote:sweetfirefly schreef op 10 oktober 2012 @ 11:51:
Ik bewaar mijn boodschappenbonnen altijd, zo kwam ik er net achter dat in januari de bekende "echte" Chocomel uit het gele pak bij de Appie in de aanbieding (2e halve prijs) voor 2 pakken toen 1,74 kostte en ik gisteren voor dezelfde producten met dezelfde actie, zelfde winkel 1,78 betaalde. Al die centjes hier en daar maken hele euro's Het sluipt erin.
Ik doe eens in de zoveel tijd mee aan de enquete van de AH en sinds ik daar heb ingevuld dat ik al heel wat producten heb zien verlagen in prijs, maar er ook heel wat heb zien stijgen in prijs in een hele korte tijd, krijg ik spontaan de enquete niet meer toegestuurd.. gek he??
Let maar eens op, de AH stijgt aan alle kanten met de prijzen. Dat was echt een van de redenen voor mij om voortaan hoofdzakelijk naar de Aldi te gaan.
Ik bewaar mijn boodschappenbonnen altijd, zo kwam ik er net achter dat in januari de bekende "echte" Chocomel uit het gele pak bij de Appie in de aanbieding (2e halve prijs) voor 2 pakken toen 1,74 kostte en ik gisteren voor dezelfde producten met dezelfde actie, zelfde winkel 1,78 betaalde. Al die centjes hier en daar maken hele euro's Het sluipt erin.
Ik doe eens in de zoveel tijd mee aan de enquete van de AH en sinds ik daar heb ingevuld dat ik al heel wat producten heb zien verlagen in prijs, maar er ook heel wat heb zien stijgen in prijs in een hele korte tijd, krijg ik spontaan de enquete niet meer toegestuurd.. gek he??
Let maar eens op, de AH stijgt aan alle kanten met de prijzen. Dat was echt een van de redenen voor mij om voortaan hoofdzakelijk naar de Aldi te gaan.
woensdag 10 oktober 2012 om 23:22
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2012 @ 20:24:
Bij aankoop van 3 verschillende Inproba-producten, kun je een gratis orientaals kookboek bestellen.
Stuur de codes in een envelop naar
Inproba BV, Postubs 38, 3740 AA Baarn. Vermeld duidelijk je naam en adres en je krijgt het kookboek z.s.m. thuis.
Die zakjes 'mix voor nasi' of 'mix voor bami' kosten bijvoorbeeld 22 cent, ik denk dat de gebakken uitjes niet veel duurder zijn. Dus voor nog geen euro kun je dit kookboekje bestellen.Himalaya, mag ik vragen waar je dit gevonden hebt? Ik heb even gegoogeled (heb namelijk wel een paar verschillende producten van inproba in de kast liggen), maar kon alleen 1 bericht vinden op het prikbord van startpagina, maar dat is van twee jaar geleden....
Bij aankoop van 3 verschillende Inproba-producten, kun je een gratis orientaals kookboek bestellen.
Stuur de codes in een envelop naar
Inproba BV, Postubs 38, 3740 AA Baarn. Vermeld duidelijk je naam en adres en je krijgt het kookboek z.s.m. thuis.
Die zakjes 'mix voor nasi' of 'mix voor bami' kosten bijvoorbeeld 22 cent, ik denk dat de gebakken uitjes niet veel duurder zijn. Dus voor nog geen euro kun je dit kookboekje bestellen.Himalaya, mag ik vragen waar je dit gevonden hebt? Ik heb even gegoogeled (heb namelijk wel een paar verschillende producten van inproba in de kast liggen), maar kon alleen 1 bericht vinden op het prikbord van startpagina, maar dat is van twee jaar geleden....
woensdag 10 oktober 2012 om 23:31
donderdag 11 oktober 2012 om 06:41
Hij stond in het nieuwete Boodschappen tijdschrift Lydiam, die ik gisteren heb meegenomen. Dat is het tijdschrift van een aantal winkels, o.a Vomar.
Het gaat echt om de streepjescode, niet om de kassabon.
Als je de actie echt zelf wilt zien dan moet je me even mailen, dan scan ik het artikel en mail ik je die.
Het gaat echt om de streepjescode, niet om de kassabon.
Als je de actie echt zelf wilt zien dan moet je me even mailen, dan scan ik het artikel en mail ik je die.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 11 oktober 2012 om 09:58
donderdag 11 oktober 2012 om 12:08
Ik wel kiwibanaansap
helaas nog geen actieverpakkingen gevonden hier in de winkel.
Heb de boodschappen hier liggen Hiem, maar kan hem niet vinden, haha! mijn streepjescodes zijn al afgeweekt, dus ik ga ze gewoon versturen, ik vertrouw op jou
. Wel raar dat ik hem niet kan vinden, deze is van de nettorama, maar hij is bij elke winkel hetzelfde toch?
Heb de boodschappen hier liggen Hiem, maar kan hem niet vinden, haha! mijn streepjescodes zijn al afgeweekt, dus ik ga ze gewoon versturen, ik vertrouw op jou
donderdag 11 oktober 2012 om 15:10
Ik lees hier altijd graag mee en heb al menig nuttige tips hier vandaan gehaald.
Nu kreeg ik vandaag in de mail twee codes van milner voor de broodtrommel frisbee actie, waar ik niet aan meedoe. Kan ik die hier neerzetten, of kunnen ze maar een keer gebruikt worden? In beide gevallen, wie kan ik er blij mee maken?
Nu kreeg ik vandaag in de mail twee codes van milner voor de broodtrommel frisbee actie, waar ik niet aan meedoe. Kan ik die hier neerzetten, of kunnen ze maar een keer gebruikt worden? In beide gevallen, wie kan ik er blij mee maken?
donderdag 11 oktober 2012 om 16:05
Ik had van de week een hele slimme actie (NOT). Had ik afgelopen weekend braaf met de AH folder mijn boodschappenlijstje gemaakt in Excel, klopte er in de winkel uiteindelijk niets van. Het eindbedrag was veel hoger. Bleek dat ik in Excel iets niet goed had gedaan, waardoor niet de hele kolom was opgeteld. Hahaha nou ja gelukkig viel het nog wel binnen ons 'weekbudget' maar toch...
Ik gebruik ook altijd de zelfscan daar, maar dan gaat de bonuskorting er altijd pas af bij de kassa. Dus dat is lastig in te schatten of het dan goed gaat of niet
Ik gebruik ook altijd de zelfscan daar, maar dan gaat de bonuskorting er altijd pas af bij de kassa. Dus dat is lastig in te schatten of het dan goed gaat of niet
donderdag 11 oktober 2012 om 16:37
Voor de Triumph fans: ik ben flink geslaagd via Ebay. Ik ben dol op Ebay en bedacht laatst ineens dat Triumph vast wel te krijgen zou zijn op de duitse variant. En ja hoor! Dat scheelt gewoon meer dan de helft. Moet wel zeggen dat ik mijn maat al wist van ze (keer laten meten).
mayfly,
Wat suf! Ik ken het wel. Neem ik een brood mee waarvan ik heilig overtuigd was dat het in de bonus was.. Is het de verkeerde. Misschien moeten we maar een bedrag incalculeren voor dit soort foutjes
mayfly,
Wat suf! Ik ken het wel. Neem ik een brood mee waarvan ik heilig overtuigd was dat het in de bonus was.. Is het de verkeerde. Misschien moeten we maar een bedrag incalculeren voor dit soort foutjes
donderdag 11 oktober 2012 om 17:48
In de Veronicagids staat deze week een advertentie met een goodiebag voor het goede doel, je mag zelf bepalen welk bedrag je geeft (minimaal 1 euro). In principe zou je dus voor 5.95 een goodiebag t.w.v. ruim 150 euro kunnen bestellen. Ikzelf heb net een vergelijkbaar pakket besteld dus laat het even aan me voorbijgaan.
http://www.veronicamagazi ... iebag-voor-het-goede-doel
http://www.veronicamagazi ... iebag-voor-het-goede-doel
donderdag 11 oktober 2012 om 18:02
hier net de uncle ben's bij de ah gevonden en meteen ingevuld via de site. Let op: je moet de kassabon inscannen / foto ervan maken en die dan uploaden. Gelukkig hier printer die ook kan scannen. Ideaal, zo hoef ik bonnetje ook niet te bewaren, want staat digitaal op mijn computer. binnen twee weken maken ze het geld over.
donderdag 11 oktober 2012 om 18:34
quote:cupkeekie schreef op 10 oktober 2012 @ 23:03:
[...]
Let maar eens op, de AH stijgt aan alle kanten met de prijzen. Dat was echt een van de redenen voor mij om voortaan hoofdzakelijk naar de Aldi te gaan.Het viel mij vandaag ook op. Waldkornbrood is van 1,69 naar 1,79. Nu was er wel een slechte graanoogst maar toch. En mijn lievelingschocolaatjes (euroshopper, 20 reepjes met melkvulling) waren ook flink in prijs gestegen! Waren eerst 1,39 of misschien 1,59...nu ineens 1,97!
[...]
Let maar eens op, de AH stijgt aan alle kanten met de prijzen. Dat was echt een van de redenen voor mij om voortaan hoofdzakelijk naar de Aldi te gaan.Het viel mij vandaag ook op. Waldkornbrood is van 1,69 naar 1,79. Nu was er wel een slechte graanoogst maar toch. En mijn lievelingschocolaatjes (euroshopper, 20 reepjes met melkvulling) waren ook flink in prijs gestegen! Waren eerst 1,39 of misschien 1,59...nu ineens 1,97!
donderdag 11 oktober 2012 om 19:00
quote:lydiam1 schreef op 11 oktober 2012 @ 18:20:
Ik heb inproba gemaild (gisteren al). En de actie van het gratis kookboek staat alleen in de boodschappen van de Deka, vandaar dus. Mijn streepjescodes liggen al klaar!Haha, ik wou al zeggen, het was de editie met de pompoen op de voorkant en het stond op bladzijde 26. Mocht je me niet geleuven
Ik heb inproba gemaild (gisteren al). En de actie van het gratis kookboek staat alleen in de boodschappen van de Deka, vandaar dus. Mijn streepjescodes liggen al klaar!Haha, ik wou al zeggen, het was de editie met de pompoen op de voorkant en het stond op bladzijde 26. Mocht je me niet geleuven
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 11 oktober 2012 om 20:42
quote:lydiam1 schreef op 10 oktober 2012 @ 23:31:
Volgens de post van Himalaya krijg je alleen een kookboekje gratis cupkeekie, wanneer je 3 producten koopt... Maar ik heb nog wel een paar verschillende producten staan, dus dan kost het niets extra's. Maar ben eigenlijk bang dat het een oude actie is.Weet dat je de producten moet kopen voor je het kookboek krijgt, maar ik draaide het voor het gemak even om.
Volgens de post van Himalaya krijg je alleen een kookboekje gratis cupkeekie, wanneer je 3 producten koopt... Maar ik heb nog wel een paar verschillende producten staan, dus dan kost het niets extra's. Maar ben eigenlijk bang dat het een oude actie is.Weet dat je de producten moet kopen voor je het kookboek krijgt, maar ik draaide het voor het gemak even om.