De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 12 oktober 2012 om 22:54
quote:silver1977 schreef op 12 oktober 2012 @ 21:56:
Fantaseer je wel eens tijdens de sex ?
Een enkele keer sluit ik de ogen en denk ik dat de man die me oraal probeert te verwennen iemand anders is. Volgens de scholastieke seksuele moraal is dat, zo is me verzekerd, een doodzonde.
Heb je een erkende middeleeuwse doodzonde begaan?
Fantaseer je wel eens tijdens de sex ?
Een enkele keer sluit ik de ogen en denk ik dat de man die me oraal probeert te verwennen iemand anders is. Volgens de scholastieke seksuele moraal is dat, zo is me verzekerd, een doodzonde.
Heb je een erkende middeleeuwse doodzonde begaan?
Alles is liefde
vrijdag 12 oktober 2012 om 23:48
vrijdag 12 oktober 2012 om 23:50
zaterdag 13 oktober 2012 om 00:45
zaterdag 13 oktober 2012 om 00:57
Een ondeugende blik, een glimlach, een terloopse aanraking, een stoute opmerking. Of dat verraden is weet ik niet; het is een vorm van lichaamstaal, denk ik.
Overigens is dit geen chat(box) hoor, maar een openbaar forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven, waarop anderen dan weer kunnen reageren.
Is een stevige alcohol- (of lijflucht) van je partner een seks-breaker?
Overigens is dit geen chat(box) hoor, maar een openbaar forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven, waarop anderen dan weer kunnen reageren.
zaterdag 13 oktober 2012 om 08:07
quote:luckyjane schreef op 13 oktober 2012 @ 00:57:
Lijflucht wel. Alcohol kan ik wel hebben, al is het maar omdat ik dan meestal zelf ook een glas op heb.
De eerste keer dat een man in je mond klaarkwam: was je trots dat je dit vakmanschap beheerste, of schrok je, of vond je het vooral vies? (Bij mij alledrie.)
Lijflucht wel. Alcohol kan ik wel hebben, al is het maar omdat ik dan meestal zelf ook een glas op heb.
De eerste keer dat een man in je mond klaarkwam: was je trots dat je dit vakmanschap beheerste, of schrok je, of vond je het vooral vies? (Bij mij alledrie.)
Alles is liefde