Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ok, dames graag jullie tips.

Ik doe altijd mijn boodschappen bij de Albert Heijn. Gewoon omdat ik vind dat ze daar een enorm goede service geven. Nu wil ik goede service ook graag waarderen, en daarom geef ik de cassiere altijd wat fooi. In het begin rondde ik de bedragen gewoon af, maar dat vond ik toch wat karig dus ik gaf af en toe een zak candybars, of zelfgebakken pannekoeken of een pan soep tussen de middag. Inmiddels geef ik ze eigenlijk standaard een envelopje met 50 euro. Dat kunnen we prima missen, we hebben beide een bovenmodaal inkomen en bovendien kopen we alleen maar euroshopper en zijn fervent aanhangers van het vrekkentopic.

Nu was ik gisteren een pak suiker vergeten. Ik ben wel goed maar niet gek, en ik vond 50 euro bij een pak suiker toch wel wat te gortig. Dus ben ik naar de Jumbo gegaan. En wat denk je? Ook prima service! Ik kreeg zelfs nog een ballon mee!

Ik heb daar het bedrag naar boven af laten ronden, maar ik vind 11 cent toch wat karig.

Hebben jullie misschien nog ideetjes wat ik nu nog kan doen als blijk van dank?

Verder zou ik ook graag adressen willen van supermarkten waar de service allerbelabberdst is.
quote:dubiootje schreef op 12 oktober 2012 @ 22:45:

Aambei, je wordt gezocht in het penirium topic.We kunnen je natuurlijk ook postduifje gaan noemen
Later is nu
Wollowich, als je nou bij de Aldi Lidl gaat shoppen, krijg je iets mindere service, maar wel goedkopere waar. Kun je meer fooi geven
Later is nu
Hoeveel fooi geven jullie de vuilnisman eigenlijk?
Later is nu
Dames, ik zoek een nieuwe winterjas en ik kan niet kiezen.

1

2

3

ik wil ze eigenlijk alledrie wel maar dat kan ik niet betalen. De eerste past denk ik het pest bij mijn haarkleur, de tweede meer bij hoe ik ben als mens, en de derde lijkt me weer lekker warm, omdat die wat langer is. GRAAG ALLEEN SERIEUZE REACTIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haters hoeven niet te reageren. Zeg even welk nummer je het mooiste vindt en waarom pleaz!
Stressed is just desserts spelled backwards
nr 1, want dan hoef je ook geen licht meer aan op de fiets.

wat betreft fooien: ik vind dat mensen vaker fooien moeten geven. En niet alleen in de horeca, maar gewoon aan iedereen. Ik bedoel: ik werk niet in de horeca dus krijg ik nooit fooi. Dat is gvd niet eerlijk toch?

Vandaag liet ik iemand voor op de groenteafdeling, nou dan had er best een euro vanaf gekund. Maar nee, hoor een knikje en een halfslachtig 'danku' is wat je krijgt.

Bah, lekker makkelijk, dankjewel kost gratis.

Als men fooien geeft voor aardige acties, zullen meer mensen beleefd zijn, zo zie ik het.

(in navolging op deze mening mag TO een euro overmaken voor mijn advies over de jassen)
quote:dreamer schreef op 13 oktober 2012 @ 10:08:

Hoeveel fooi geven jullie de vuilnisman eigenlijk?Ik stop altijd een eurootje voor hem in de groene bak. Maar alleen als het een smakelijke man is.
@Meelvis; ik zou helemaal geen winterjas kopen met die global warming en zo. Bovendien kun je van een kilometer afstand zien dat die jassen absoluut niet fair trade zijn.
quote:lady-voldemort schreef op 13 oktober 2012 @ 13:28:

[...]

Ik stop altijd een eurootje voor hem in de groene bak. Maar alleen als het een smakelijke man is.Gestaft wegens discrimantie discriminatie van lelijke mannen. Emancipatie is a bitch, he dames.
ik sla de flooien altijd af. Stom gedoe
Onefficient als die tweede jas past bij hoe je als mens bent, moet je écht heel snel psychiatrische hulp gaan zoeken.
quote:lady-voldemort schreef op 13 oktober 2012 @ 13:30:

Bovendien kun je van een kilometer afstand zien dat die jassen absoluut niet fair trade zijn.Ja nou en? Alsof het fair is dat het in de landen waar het gemaakt wordt ooit koud genoeg is voor een winterjas. Feit is dat het de kinderen van de straat houdt én dat ze er lekker warmpjes bij zitten. Fair genoeg lijkt me.
quote:foxytoxy schreef op 13 oktober 2012 @ 13:34:

Onefficient als die tweede jas past bij hoe je als mens bent, moet je écht heel snel psychiatrische hulp gaan zoeken.Ik heb je gestaft. Vanwege het kwetsende aspect van deze opmerking.
quote:Maleficent schreef op 13 oktober 2012 @ 13:36:

[...]

Ja nou en? Alsof het fair is dat het in de landen waar het gemaakt wordt ooit koud genoeg is voor een winterjas. Feit is dat het de kinderen van de straat houdt én dat ze er lekker warmpjes bij zitten. Fair genoeg lijkt me.Ik waarschuw maar even, dit soort dingen mag je niet zeggen in dit land.
quote:foxytoxy schreef op 13 oktober 2012 @ 13:31:

[...]

Gestaft wegens discrimantie discriminatie van lelijke mannen. Emancipatie is a bitch, he dames.

Nou inderdaad. Zij is toch die met die slangen als haar? Van de oude Romeinen, dat verhaal?

Of haal ik nou dingen door elkaar?

Ik heb niet zo'n hoog IQ, vandaar.
Ik maak vast even een tabelletje aan waar we allemaal ons IQ in kunnen zetten.

Naam IQ Eleonoraniet zo hoog Wiezewo 156

Lijkt me ook handig wanneer we een eigen topic starten voor de hoogbegaafden onder ons.
Wat is een IQ
Geeft niet schat, ik zet je er gewoon in.
Naam IQ Eleonoraniet zo hoog Wiezewo 156 Maleficient heeft geen idee wat een IQ is
Mijn IQ is onmeetbaar hoog.

Helaas lijd ik daarnaast aan een stoornis waardoor ik geen tabellen kan maken in Word, ik heb het wel eens geprobeerd maar toen draaide ik echt helemaal door en ging poep in mijn haar smeren enzo, heel vervelend allemaal.

Dus als WazigWo mijn bijdrage even zou willen toevoegen, dan graag.
Hoi ViezePoes

wil je mij ook in de tabel zetten?

Ik heb momenteel een VP van 14
Ik ga morgen bij mijn schoonouders op de thee, ik heb geen idee wat ik aan moet trekken. iets met bloemen dat vindt me schoonmoeder namelijk leuk. Wie heeft er tips?????????????
Dit vindt ze vast leuk.

Ga in therapie!
Cupidootje, je plaatje doet het niet. Je zit gewoon te trollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven