3000+ deel 94
zondag 14 oktober 2012 om 11:18
Ben m'n computer weer aan het installeren, helemaal virusvrij als het goed is. Kost effe tijd, maar dan heb je ook wat! Mooi klusje voor vandaag. Voel me als ik weinig doe wel aardig, maar gisteravond toch naar een etentje geweest en dan ben ik toch wel weer brak. Vandaag ook pas voor de derde dag antibiotica. Wil wel dinsdag weer gaan werken hoor!
zondag 14 oktober 2012 om 12:12
Maar slapen is zoooooooooo saai, vind er niks meer an.... Ben nu lekker aan het klooien aan m'n computer en dat gaat ook wel goed. Verder heb ik vandaag en morgen helemaal niets (ja, moet eigenlijk morgen sporten, maar dat lijkt me niet zo'n goed plan). Jij nog plannen vandaag? Het is in ieder geval droog hier
zondag 14 oktober 2012 om 12:13
zondag 14 oktober 2012 om 12:15
Hey Moonz!
En was je misselijk nadat je je teen had gestoten?
Mijn plannen, als het weer zo blijft ga ik vanmiddag zo'n 40 bloembolletjes in de tuin planten en verder met de Nintendo het stoppen met rokenspelletje spelen, hahaha en misschien nog op visite.
Ik zie wel
Ja, nog steeds gestopt en ik vind het heerlijk!
En was je misselijk nadat je je teen had gestoten?
Mijn plannen, als het weer zo blijft ga ik vanmiddag zo'n 40 bloembolletjes in de tuin planten en verder met de Nintendo het stoppen met rokenspelletje spelen, hahaha en misschien nog op visite.
Ik zie wel
Ja, nog steeds gestopt en ik vind het heerlijk!
zondag 14 oktober 2012 om 12:18
volgens mij niet... maar ik ga er maar vanuit dat het toch gewoon zwaar gekneusd is hoor... en anders m'n tenen staan toch al allemaal gaar iets meer of minder maakt ook niet uit
nou dat klinkt iig positief vilma dat je het heerlijk vindt
nou dat klinkt iig positief vilma dat je het heerlijk vindt
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...