Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nacht was oke, al was meisje wel om 05.00 uur wakker. Maar bij ons in bed sliep ze nog tot 06.30 uur. Ik was gisteravond helemaal afgepeigerd om 22.00 uur, dus ben in een soort slaapcoma gestort.

De mannen zijn boodschappen doen en meisje ligt zonder swaddle in haar wieg te slapen. We gaan dus vooruit.

@bubblezz: Wat een heerlijke nacht! Dat mag ze zeker wel vaker doen?

@Kwimmie: Zo, wat een grote vent hebben jullie! Goed, hoor.

@nico: Vervelend dat de ongesteldheid heftiger is geworden . Lekker met een kruik op de bank en verder niks doen.

@martje: Leuk dat je die mobile hebt gekregen. Is geloof ik wel een duur ding. Wij hebben er eentje van de Precious Planet lijn van Fisher Price, die projecteert plaatjes op het kapje. Vindt meisje prachtig. Zoon was er ook weg van als baby.

@Maat: Koken voor mezelf vind ik ook vreselijk. Ik houd sowieso niet van koken. Grote hoeveelheden maken en invriezen is dan een goede oplossing. Scheelt je bovendien ook tijd.

Slaapzakjes zijn inderdaad heel handig. Zoon heeft, toen hij van de bakerzakken af was, altijd in een slaapzak gelegen en nu nog. Geen gekloot met lakentjes en dekentjes, gewoon die zak aan en in bed kieperen. Ideaal!

@rammel: Versgebakken brood en koffie, lekker! Dat zou ik nu ook wel lusten.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ja, lekker de stad in geweest. Met z'n drietjes, Minico voor het eerst in de tram en de metro. Hij keek z'n ogen uit. Helaas nog steeds niet geslaagd voor schoenen terwijl ik in tig winkels heb gekeken. Ik zoek iets onmogelijks ben ik bang. Maar wel een aantal kadootjes gekocht en even ergens wat gedronken. Minico heeft zich goed gedragen, maar is nu wel in een wat rellerige ik-heb-geen-zin-om-te-slapen stemming.

@Chryssa: je meisje begint het te leren, goed hoor!

@Maat: bij een vriendin gaan eten is natuurlijk nog beter, veel plezier daar!
Meisje ligt gewoon al twee uur in haar eigen bedje te slapen! Wat een rust!
Chryssa ik hen vandaag het oei ik groei boek gekocht. Mijn mini is ook onrustiger dan anders, maar wel in veel mindere mate dan jou mini! Het boek beschrijft de 8/9 weken dip! Dat klopt dus precies!
Nou, dan hoop ik dat ze snel uitgedipt is! Wat zegt dat boek dan over die dip?
Onrustig slapen, hangerig, huilerig! Ze maken een sprongetje!
Bij Minico klopt het niet echt die sprongetjes. Die springt wel heel vaak, ha ha! Ik heb van Oei ik groei wel het werkboek, kwam ik op een rommelmarkt tegen. Daar staan allerlei spelletjes in die je in elke fase kunt doen, dat vind ik dan wel weer leuk.
Hallo!!!

Op pad vandaag dus weer lekker k gezellig! Nouja, ik ben op pad geweest en meid bij ouders. Heerlijk echt, even weer mens zijn en stad in en Borrel doen bij Anne 😌. Leuke kleertjes gekocht voor meisje!

Chryssa wat fijn dat de slaapt!!!

Koken, blegh sowieso 😜.

Mart, mja ik heb er wel beter uitgezien ja haha. Word ook niet zo blij van dat slapen!

Vannacht weer kak, hopelijk wordt t nou echt s beter. Iig is ze wel rustiger inmiddels en slaapt beter overdag, blij!!!!

Ff verder lezeb
Nou, dan hier ook een sprongetjes dag... Pfff!! Vanmorgen na voeding 5.30 niet meer willen slapen, bij ons in bed gelegd.. 2u liggen jengelen, om half 9 weer een voeding en weeeeer huilen, huilen,huilen.. toen om 11u beetje water gegeven... In bed metstofzuiger aan, (goeie tip btw!!) En hij sliep.. wel tot 3u!!! En toen begon t weer opnieuw... 4tot half 5 geslapen en weer van half 5 tot half 7 jengelen, voeding om 7u en toen was t goed.... Mennnn..

Maaaaaar, dames, ik ga de stad onveilig maken! Zoooooon zin in!!!!! Ff lekker dansen!!!!!

Chryssa: oh fijn dat t wat beter lijkt te gaan!!!

Maatje:

Anne: heerlijk, geniet ervan vanaaf!

Ziva: hier ook een boel respect voor je, poeh.... Gelukkig gaat het overdag al wat betfer... Positief blijven!

Liz: klinkt goed die baan, ik zeg... Uitdaging aangaan!!!!!!
Nou, meisje heeft opeens een slaapdag. Moest haar net wakker maken voor een voeding, want meer dan 4 uur er tussen vond ik toch wat veel. En daarna viel ze gewoon meteen weer in slaap!
Nou Maat dat vraag ik me dus ook af of dat met elkaar in verbinding staat,dat wachten we dus ff af. I love mijn pijnstillers :-D.

Nico ik was al bang dat ik mini teveel gaf,deze man is gewoon tevreden, echt zo anders dan z'n broer in t begin.

Toet have fun :-D
Hoera, vanavond was ik alleen thuis maar Minico heeft zich keurig gedragen! Vanaf half negen in bed en weliswaar in de eerste anderhalf uur een stuk of 10x er naartoe en speen erin, maar hij is er niet uit geweest. Nu nog altijd in slaap terwijl de vorige fles al meer dan 4 uur geleden is. Het is al 3 avonden achter elkaar dat hij het zo goed doet, ik begin bijna te geloven dat hij zijn leven gebeterd heeft!

Chryssa, wat fijn dat jouw meisje het ook zo goed doet vandaag!
@nico: o wat fijn! Hopen dat deze positieve lijn doorzet.

@anne: kan me herinneren dat je het er laatst over had dat je nog lenig bent. Kreeg vandaag op de sportschool te horen dat je op moet passen. Je banden zijn nog slap en daardoor lijk je lenig. Maar je moet niet verder gaan dan voor de zwangerschap.

Vanochtend een les spinning en buikspieroefeningen gedaan. Man dat was zwaar. Heb mezelf beloond met een paar nieuwe fietsschoenen. Nu moet ik wel vaker gaan....

http://s.stpost.com/eccst ... mages/1555m/f_1555m_1.jpg
Goede berichten, Nicole en Chryssa

Ukkie is ook al 3 dagen hangerig en dergelijke. Sprongetje

Had gisteren last van nachtmerries. Heb vanavond op de bank liggen maffen. Ga nu RM vergezellen bij laatste fles en naar bed

@Anne

Have fun
3 uur 's nachts is de nieuwe favoriete tijd van mijn mini... Fijn! Man moet de volgende voeding doen, zodat ik even bij kan tanken. Gaaaaaaap.

Oh ja mini past nu eindelijk ook in 62! Is nog wel iets AAn de grote kant, maar het is wel fijn dat hij nu weer een nieuwe garderobe heeft! Hij was vandaag echt übercute in zijn geruite bloesje. En het grappige is dat hij eerst sprekend op mijn man leek, maar nu steeds meer op mij begint te lijken. Ik zie gewoon heel veel van mezelf terug in hem. Als hij maar het karakter van mijn man heeft... Dan wordt mijn leven een stuk makkelijker, haha!

Rijst een hangerig kind? Het zou in de krant moeten waar gingen je nachtmerries over?

Hoera Nico! Wat goed! Kan minico even praten met Miniliz?

Slim Martje, van die schoenen! Het zal steeds makkelijker gaan, Ik merk het met het joggen.

Zivaa

Dit weer is weer wat anders hè?! Ik zou ook wel naar de zon willen!

Kwimmie

Wat balen van je rug! En wat fijn dat je kids het zo goed doen!
Dubbel
Driedubbel
Au hoofd... 😉 wellicht een paar wijntjes teveel gehad toch. Maar gezellig was t wel! Nu meid drinken. 24u-4u slapen, niet gek. MjA lag zelf om 2u pas. Ach, ook wel s leuk voor de variatie

Stoer, sPorten!!! Moet er echt niet aan denken...

Ben ook benieuwd naar hoe groot ze is, gister wat nwe setjes gekocht 56 prenatale en daar verzuipt ze in. Rare maten denk ik dan, 56 bakkaboe is prima echt cq krappig sommige shirts. Best veel verschil tussen onze kleintjes!

Ok fles op, tukken verder!!
O, chryssa geniet van slaapdag!
Hier nog best veel 56 wat goed zit maar ook maat 62 heeft hij al aan.

Mooie tijd voor minimaatje. Van half 12 - half6

@ sporten, ik doe oefeningen vd fysio, buik-,rug-,been- en bilspieroefeningen. Alleen doe ik ze nog te weinig. Moet even regelmaat zoeken nog.

@ chryssa, fijn voor jou zo'n slaapdag!
Grommmmm.... dan mag half half6 een lekkere tijd zijn maar als hij dan niet meer gaat slapen
Mini weer geslapen van 23-9... Fles was niet echt een succes. Gaan het nu weer proberen met warmere melk.

@nico: wat fijn dat mini een beter ritme krijgt. Hoop dat ie dat volhoud!

@mart: lekker joh dat sporten!

@liz: 3u lijkt me echt een rottijd! Hoop dat je mini dat snel afleert

@chrys: kon mini vannacht beter slapen?

Gisteren wilde mijn mini alleen maar bij op schoot...bij vriend was het steeds brullen en zodra ik haar pakte was ze stil...dat begint nu al...word nog wat als hij straks vaker alleen is met dr!
@maat: dat is dan weer jammer dat ie wakker blijft! Uiteindelijk wel gaan slapen?

@toet: hoe was het stappen?

@ziv: gewoon een hangdag in bed houden vandaag met je vriend en je meiden. Heb je zo geen last meer van.de wijntjes
:( hoop dat je nog geslapen hebt maat! Beetje vroeg...

Hier na 4u ook 6u wakker. Toen 8.30 weer. Ooit wordt t beter ;)

Liz; nou hè, herfst!! Gister lekker gewandeld in natuurgebied hier, paddestoelen allemaal: Nouja ook wel weer gezellig die tijd! (maar wel brute overgang zo vanuit de zuidelijke zon ;)).

Leuk dat je nu zoveel gelijkenis ziet met jezelf!!
@ bubb,.had je koude bv in een fles gegeven?

Minimaatje sliep na nog een tiet rond half 8 weer. Tot nu, 2 uurtjes dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven