Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 oktober 2012 @ 20:23:

Wat zit erin dan Es?



Ik gruwel al van marsepein, dus de binnenkant kan vast niet erger zijn Er zit droge cake in met laagjes chocoladecreme waar rozijnen in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zeker met botercreme als vulling Essie? Gewoon in de kliko ermee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 oktober 2012 @ 20:26:



Eerst naar een man gekeken die sprong met en zonder parachute.God ja, ik zag ook op FB dat ik weer een wereldschokkend event had gemist blijkbaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Moeten ze echt optreden voor publiek?



Lekker dan, als je een duur kaartje hebt gekocht en je krijgt van die halfbakken dansers te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 20:27:

[...]





Er zit droge cake in met laagjes chocoladecreme waar rozijnen in zitten. Weg d'rmee!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 20:24:

[...]





Het is gekochte taart en Larf zei zelf dat die taart de kliko in mocht, die vind 'm ook niet te eten. Mooi! Hoef je het ook niet voor het goede fatsoen op te eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 20:27:

[...]





Er zit droge cake in met laagjes chocoladecreme waar rozijnen in zitten.



Yuk!!



Dat klinkt niet goed!
Alle reacties Link kopieren
Nooit gehoord van Fosse-dans.
Alle reacties Link kopieren
Nee, Fosse ken ik ook niet. Maar ik ben ook niet zo thuis in musicals.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 20:27:

Steph



Heeft ie het overleefd?alles ging goed
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 oktober 2012 @ 20:30:

Nooit gehoord van Fosse-dans.

Jawel toch?

IK heb het wel gehoord bij SYTYCD
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zoooo Amerikaans, dat "or someone will come after me"... *zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 20:31:

Nee, Fosse ken ik ook niet. Maar ik ben ook niet zo thuis in musicals.Ik wel maar van Fosse heb ik niet gehoor. Chicago ook niet gezien helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 20:32:

[...]



Jawel toch?

IK heb het wel gehoord bij SYTYCDWas Dan toen in beeld? Want dan heb ik het gemist
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een leuke opdracht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel de Nederlandse Chicago gezien met Simone Kleinsma en Pia Douwes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik ben een absoluut een dansnitwit, maar Fosse ken ik dan nu net weer wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 oktober 2012 @ 20:34:

[...]





Was Dan toen in beeld? Want dan heb ik het gemist
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Och ja, Bob Fosse daar heb ik dan weer wel van gehoord tijdens jazz-ballet (zo'n 20 jaar geleden meegestopt)
Alle reacties Link kopieren
Niels moet wel blijven hoor, hij is een van mijn favorieten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Even snel een was ophangen!
Alle reacties Link kopieren
Van Bob Fosse heb ik nog nooit gehoord, van Bob Ross dan weer wel!
Alle reacties Link kopieren
Stom, is op allebei de netten tegelijk reclame



Kunnen jullie even kijken of dit hetzelfde gebouw is: http://m.youtube.com/#/watch?v=2XY3AvVg ... gDns&gl=NL



(rond 2:30 min)
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 oktober 2012 @ 20:37:

Even snel een was ophangen!Shit! Dat moet ik ook nog doen!
Alle reacties Link kopieren
Als de link het niet doet: Countdown van Beyoncé dus.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven