Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:36:

[...]



Staat net even iets mooier onder een strak jurkje





Oja... tuurlijk.... *slaat zichzelf voor het hoofd*



Zit nu zelf in een strak jarrekie met corrigerend ondergoed op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Potver! Ik wilde Cedrik door.
Alle reacties Link kopieren
Cedric niet
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeeeeee.....ik had hem er zo graag in gehouden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar Hachi. Dat wordt weer janken.
Alle reacties Link kopieren
*hoest kuch stik*



Nooit meer vergeten: sigaretten die je na een aantal jaar terug vind in de kelder moet je niet meer oproken!

Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 21:38:

Potver! Ik wilde Cedrik door.Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:38:

[...]





Oja... tuurlijk.... *slaat zichzelf voor het hoofd*



Zit nu zelf in een strak jarrekie met corrigerend ondergoed op de bank.

Dabedoellik!

Ik kan echt niet zonder mijn broekkies en toppies van de Hema



Leuk, volgende week de live shows!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vriend wat liefde geven.

tot morgen bij trash kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 21:38:

Potver! Ik wilde Cedrik door.

+1



Mijn vieze vette verloofde!



Jullie hebben 't natuurlijk allemaal al gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:39:

*hoest kuch stik*



Nooit meer vergeten: sigaretten die je na een aantal jaar terug vind in de kelder moet je niet meer oproken!



Dat jij die uberhaupt nog terug vindt....

Toen ik een keer tijdens mijn niet roken periode zin had in een peuk heb ik werkelijk mijn HELE hut ondersteboven gehaald...



Geen peuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week.
Tot volgende week
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:40:

[...]



Dat jij die uberhaupt nog terug vindt....

Toen ik een keer tijdens mijn niet roken periode zin had in een peuk heb ik werkelijk mijn HELE hut ondersteboven gehaald...



Geen peuk!



Ik was ook erg verbaasd!

Kun je indenken in wat voor 'n muffig hoekje ik ze gevonden heb...

En dan nog opsteken
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat ze kiezen voor een onervarener iemand en dat Cédric er uit moet. Die andere jongen ligt er wsl al bij de eerste liveshow uit terwijl Cédric veel verder had kunnen komen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:42:

[...]





Ik was ook erg verbaasd!

Kun je indenken in wat voor 'n muffig hoekje ik ze gevonden heb...

En dan nog opsteken

HAhaha.....niet meer doen dus!





Meisjes, tot volgende week!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg telefoon, wat heb ik gemist?



Dan is mij niet gegund lijkt het wel




@Sol; telefoon uitstaan, deurbel eruit getrokken???
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Char!
Alle reacties Link kopieren
WAAR IS DE SEXY JURK VAN ANN!!!!!!



Oh en Haaaaaai
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben benieuwd wat voor choreo's Isabella dit jaar uit de kast heeft getrokken..
Summer!
Alle reacties Link kopieren
Fruity en Summer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven