Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@maat: ik had de bv wel opgewarmd maar was nog te koud voor mini denk ik.

Vanochtend warmere melk gegeven. Met een beetje protest heeft ze bijna 100cc gedronken toen werd ze echt boos en is ze nog even aan de borst geweest.
Haha bubb hier ook, als t niet warm genoeg os trekt ze een kop als een oorwurm en laat ze t gewoon weer uit mond lopen! Fijn dat ze fles

Accepteert iig!

Rammel lukt dat bij jou al eigenlijk?!!
@ bubb, hoe warm jij de bv op?
@ziev, heerlijk een kater! Doe mij er een! nee fles is een drama.. En we laten het voor wat het is.. Ze wordt zo hysterisch dat ze ook de borst gaat weigeren en dat moeten we niet hebben!!

Wij zijn onderweg naar huis, het was super! Rammeltje deed het zo goed!! Alleen autorijden vind ze vreselijk, wat een verschrikkelijk portret zeg... Precies dr vader, die heeft ook aardig wat noten op zn zang

Maar goed dat ik mn tieten een meter uit kan klappen zodat mevr kon drinken als ze dat bliefte.. Zucht
Minico ligt in bed, begint ie opeens vanuit het niets keihard te gillen. Ik schrik me rot, race ernaartoe en til hem uit bed. Blijkt het gewoon een boertje dat vastzat. Pfft, aanstellert...

Warmte van de fles: geen ervaring mee, Minico drinkt alles wat los en vast zit, ook koude flessen.
@maat: ik zet de fles in een bakje of pan met het warmste kraanwater. Als ik dat 10min laat staan is het warm genoeg voor mini.
@ rammel.... Whahahah ik zie je helemaal zitten, jij op de voorstoel met je tiet over je schouder geslingerd in de maxi cosi

@ nico wat een drama king!

zo maar weer eens onder de douche met minimaatje
Haha Nico die van mij ook! het liefst lekker heet!

Rammel fijn dat het weekend zo leuk was en goed ging!

Mart ja ik weet t. Verder dan voor de zwangerschap kom ik sowieso nog lang niet! mooie schoenen!

Bubbel 100 is al best veel! Goed zo!

Hier ook nog steeds 50/56 en soms 62 als het klein valt

Ziva 50/56 van bakkaboe?? Dat verkopen ze hier niet, 62 soms wel maar ook niet van alle items. Ik heb gister ook weer ff geshopt. Voor mini bij Jensen. Waar Zit de Jensen in S? Ik kon m donderdag niet vinden.

Leuk Liz dat je nu zoveel van jou herkend!

Geen kater maar wel brak! Gister onverwacht op stap geweest! Zo gezellig gehad ! Erg leuk
Jammer Rammel! Heeft ze ook niet een tweede keer nog de speen geaccepteerd? Verstandig dat je het even laat rusten hoor, zorgt voor minder frustratie bij jou en bij Rammeltje!
Liz, wat leuk dat MiniLiz zijn nieuwe garderobe in maat 62 aankan. Ruitjesbloesje lijkt me heel leuk, Minico heeft er ook al een paar in grotere maten. Ik kan niet wachten tot Minico nog net ietsje groter is en ik de 50/56 op kan bergen. Ik heb deze week het kleinste vestje in maat 62 geprobeerd, maar hij zwom er echt nog in.

Vervelend dat Miniliz 's nachts nog steeds wakker wordt. Aan de ene kant is het nog heel normaal, maar ik kan me ook voorstellen dat het een beetje zuur is als je leest dat er zoveel andere augustusbaby's wel al doorslapen.
Gatverdamme, nu weer zo onrustig als wat; al uren wakker die draak (op een paar hazeslaapjes na dan).

Anne, heb t gekregen bij oudste, dus weet niet waar het vandaan komt (denk lwd). Een koffertje vol Bakkaboe spul, ook aantal maat 50 dingen, setje en lekker warm vestje. Zoooo schattig echt, maar miniscuul, die past ze allang niet meer. 56 sommige shirts wel, sommigen niet. Hadden we elkaar tegen t lijf kunnen lopen dus gister, hoewel wij t winkelen tot 2 winkels beperkt hebben en gauw bij pk zijn gaan zitten :p. Jensen weet ik niet, hebben we hier niet dacht ik?!?

Allright zal naar boven, ze schreeuwt echt moord en brand... Zal denk aan slag met puckababy, wie weet werkt dat
haha, rammel's uitschuif systeem ;). Je mag mijn kop vandaag hoor!!
Leuke foto chryssa op t sub! Haha

Ik heb zeker een chagrijnig kind! Ze lacht heel weinig en als ze lacht is het even snel!

De spelletjes uit t oei ik groei boek vindt ze vreselijk! Speeltjes vind ze niet leuk en doet ze niets mee. Alleen de mobiel en bsbygym kijkt ze naar, maar lachen of geluid maken?! Doet ze niet! Haar handjes begint ze wel op te sabbelen.
Anne, meer dan sabbelen op dr klauwtjes doet Rammeltje ook nog niet hoor, ze lacht en kraait wel heel veel.. Speeltjes en gedoe prikkelt haar echt nog te veel..

Wij zijn op de voetbal, Rammeltje slaapt in de nwe BB tai, ideaal, even snel knopen ipv 5 meter doek in bedwang houden hahaha!! Voor even snel is ie ok, maar de doek draagt lekkerder voor mij..

Zo lekker naar huis, dan ga ik eens even uitgebreid terug lezen
Ha!!!!! Mummie ligt te slapen!!!!!!
Anne, misschien heb je een heel gelijkmatig kind? Ze lacht niet zoveel, maar huilt ook niet zoveel. Minico doet beide wel veel, soms zelfs door elkaar heen. Hij moet ook wel al zijn huilen compenseren met lachen, anders zetten we hem op MP, ha ha! En MiniAnne kan weer goed op haar buik liggen, dat kan Minico niet. Ieder kind is anders. Speeltjes vindt Minico overigens ook nog niks aan. Alleen de mobile om naar te kijken en een rammelaar met belletjes beweegt hij heen en weer als je die zelf in z'n handje klemt. Maar ernaar grijpen ofzo, echt nog niet.
Oja ik ben ook ongesteld geworden!

Nou raar kind heb ik! Vriend en ik zitten aan de toastjes.. Hij had er 1 met eiersalade, doet z'n mond open naar mini en laat zijn 'ongeluk in een tunnel' zien! Kind lacht zich dood.. Hmm :S

Nico ik heb een bal met verschillende soorten stofjes, met kraakpapier, rammel ding en toet erin. Daar voelt ze wel wat aan en aan de krakerige stofjes zit ze vaker. Maar meer niet hoor. En na een tijdje spelen is ze bedt wel vervelend.
Wat n rust hier! Iedereen aan t chillen?
Hello hello, had weer visite

@Liz

Ik droomde dat RM onthoofd werd als gevolg van een ongeval...

Enne misschien moeten we bijhouden hoeveel onze mini's huilen per dag en dan een jankerd van de week bekronen

@Rammel

Handig die uitklaptieten. Zo kun je ook wat strandstoelen bezet houden

@Zivaa

Een kater? Ben jaloers. Kon meteen weer drinken als een bootwerker. Beutje jammer. Gaat het weer?

@Maat

Hoe is het met jou
Ik had gisteravond het verduisteringsgordijn niet voor zoons raam gedaan (want laat thuis), dus vanmorgen om 05.45 uur was het: "Same in bad?". Zucht... . Meisje deed het prima vannacht, één voeding en geslapen tot 06.30 uur. Gisteren heeft ze bijna de hele dag liggen snurken en vandaag ook weer. Zoon was pieperig van de moeheid, dus die hebben we maar een half uurtje eerder dan normaal in bed gekieperd voor z'n middagslaap. Vanmiddag nog even naar het winkelcentrum om een winterpak voor meisje te kopen.

@Spelen: dat doet Meisje nog helemaal niet eigenlijk. Ze kijkt wel naar haar mobile, die vindt ze prachtig. Maar verder doet ze niks. Ze lacht nu wel uitbundig als ze je ziet en als je tegen haar praat.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
quote:rijstkorrel schreef op 14 oktober 2012 @ 21:42:

@Rammel

Handig die uitklaptieten. Zo kun je ook wat strandstoelen bezet houden
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
@ anne... nope, ben 5 wassen aan het weg vouwen.

Verder vanmiddag onverwacht visite uit brabant gehad. Hok vol ineens! In plaats dat ze dat nou even van te voren gezegd hadden.... dan had ik nog even mn huis meer aan kant kunnen maken!! En ik stond op punt om weg te gaan. Maar goed, was wel even gezellig.

@ rijst. mwah gaat wel hoor. Ben erg op zoek naar enige regelmaat zodat ik ook wat tijd voor mezelf in kan bouwen. Maar dat wil niet erg lukken.

En morgen met mn bonbon bloot.... blegh!!! Niet echt zin in!

Whahahah rammel die een paar strandstoelen bezet houdt met haat memmen!
Ik ben de hele dag onder de pannen geweest.. Heb vandaag voor het eerst gezwommen met de kleine!!! We zijn alleen in het recreatiebadje geweest, maar hij vond het heerlijk!!!!

Ik ga morgen even bijlezen! Mijn man is morgen voor het eerste thuis aan het werk omdat ik eigenlijk morgen al zou beginnen met werken... Maar ik begin dinsdag pas wegens omstandigheden, dus morgen heb ik een dagje lekker voor mezelf!!! Ga het huis even schoonmaken en even naar de stad Heerlijk!!!

Fijne nacht allemaal!!!
@Maat

Oh shoot, dat is morgen. Er gaat toch wel iemand met je mee??

Ik heb ook een of ander liflafje hangen sinds de zwangerschap. Die wordt er vast uitgetrokken bij het waxen. Autch!!

Hoe laat ben je aan de beurt?

@Juutje

Slaap lekkerrrrrr
Liz: wat leuk dat je jezelf in mini herkent. Hopelijk niet te vaak van die midden-in-de-nacht voedingen.

@maat: mini hier zit in mt 56, maar nu met de nieuwe luiers zijn broekjes mt 62 bijna te klein!

Whaha rammel uitklaptieten. Wat een beeld!!!

O nico, gelukkig wij zijn niet de enigen die mini af en toe op MP willen zetten.

Maat: sterkte morgen, hoop dat het niet te pijnlijk is. Van te voren maar wel ijnstillers nemen.

Juut: wat leuk, babyzwemmen. Werd mini niet overweldigd door alle geuren en geluiden? Wauw, mag jij weg als vriend thuis werkt? Dan moet ik juist de zorg voor mini voor mn rekening nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven