Disney films
maandag 15 oktober 2012 om 12:30
Huh, mijn reactie is niet geplaatst? Vast het werk van Fantasia! Mooie film en je doet nog een flinke snuif Klasieke muziek op ook...
De aller-allermooiste!
De allermooiste is The LionKing, de sfeervolle landschapsbeelden, de muziek. Heel mooi.
De mooiste is Bambi, zo zielig als zijn mama sterft en Bambi in het grote donkere bos heel alleen is.
De eerste post van mij heb ik even weggehaald
De aller-allermooiste!
De allermooiste is The LionKing, de sfeervolle landschapsbeelden, de muziek. Heel mooi.
De mooiste is Bambi, zo zielig als zijn mama sterft en Bambi in het grote donkere bos heel alleen is.
De eerste post van mij heb ik even weggehaald
maandag 15 oktober 2012 om 14:44
Ik vind over het algemeen die rond de jaren 90 het leukst, Belle en het Beest, De Leeuwenkoning, Alladin, Mulan.
Van de nieuwe eigenlijk alleen Up en Nemo.
Van de oude 101 Dalmatiërs, De Reddertjes, Lady en de Vagebond en Junglebook.
(ik kan nooit 1 favoriet noemen
)
Welke ik maar depressief vind zijn Bambi en Frank & Frey
Van de nieuwe eigenlijk alleen Up en Nemo.
Van de oude 101 Dalmatiërs, De Reddertjes, Lady en de Vagebond en Junglebook.
(ik kan nooit 1 favoriet noemen
Welke ik maar depressief vind zijn Bambi en Frank & Frey
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 15 oktober 2012 om 16:48
quote:giuliettacapuletti schreef op maandag 15 oktober 2012 10:54 Wat niet? Van Sneeuwwitje tot en met Monsters Inc., ik vind het allemaal geweldig.
Ik vind het erg jammer dat ik De Kleine Zeemeermin nergens op DVD kan kopen voor een normale prijs. Tweedehands vragen ze er exorbitante bedragen voor, niet normaal. Iemand een tip? (Ik wil hem graag aan mijn dochter laten zien.) Ik heb op internet gezien dat hij in najaar 2013 weer te koop is. Mijn tip is altij even kijken bij de dvd's als je in een winkel bent. Soms loop je er zomaar tegen aan! Zelf nog met korting, heb ik al een paar keer gehad bij v
Ik vind het erg jammer dat ik De Kleine Zeemeermin nergens op DVD kan kopen voor een normale prijs. Tweedehands vragen ze er exorbitante bedragen voor, niet normaal. Iemand een tip? (Ik wil hem graag aan mijn dochter laten zien.) Ik heb op internet gezien dat hij in najaar 2013 weer te koop is. Mijn tip is altij even kijken bij de dvd's als je in een winkel bent. Soms loop je er zomaar tegen aan! Zelf nog met korting, heb ik al een paar keer gehad bij v