Mode & Beauty alle pijlers

Bruidsmodewinkels

15-10-2012 20:19 12 berichten
Laat hier weten bij welke winkel jij je bruidsjurk hebt gekocht. Hoe was jouw ervaring? Welke winkel is TOP en welke winkel is absoluut NOT?
Dan wil ik gelijk weten of er iemand ervaringen heeft met de volgende zaken:

- taft en tule in schoonhoven

- speksnijder in bergambacht

- Anastasia in Nieuwegein

Alvast bedankt !
Alle reacties Link kopieren
Anastasia heeft mijn jurk gemaakt, ik had m zelf ontworpen. Beviel prima!
Computer says nooooo
Heb de mijne bij Marie-jose Swolfs gekocht.

Helemaal tevreden! Bij het uitzoeken een superdag gehad! Allemaal zijn ze daar ontzettend lief en geïnteresseerd, kwamen elke keer wel even kijken!

Marie-jose heeft zelf mijn jurk vermaakt en ook dit was helemaal top!

Zou iedereen deze winkel aanraden!
Bruidsshop Esther in Almere of Haarlem, niet te duur en erg aardige mensen
Ik ben bij Ann en John's bruidsmode in Eindhoven geweest. Was echt super! Goed geholpen, leuk personeel en qua vermaken enzo ook alles goed. Fijne winkel.
Petra Sophia Wedding in Hoorn! Prachtige jurken, exclusieve merken en luistert echt naar jouw wensen (en budget).
ik heb mijn jurk gekocht bij de Outlet Bruidshoek in Leiden. Fijn geholpen en jurken rond de ¤ 999,-. Daarnaast ook gepast in de normale Bruidshoek in Leiden, ook erg fijne winkel!!!!
Mijn jurk was gemaakt door Anastasi en perfekt volgens mijn eigen ontwerp gemaakt, in de kleur en de stof die ik zelf wilde. (onvoorstelbaar veel keus in kleuren en ze maakt echt alle modellen ).

Dus topadres!

Oja en nooit duurder als 850 euro ongeacht de hoeveelheid stof.
Ik ken 2 van de zaken goed waar jij geinteresseerd in bent. Taft en Tule is echt erg goed: hele aardige verkoopsters die je erg goed helpen, en voor een relatief kleinschalige winkel veel in huis hebben. Absoluut een adres om een keer heen te gaan. Hele leuke persoonlijke benadering.

Speksnijder in Bergambacht ken ik ook: een behoorlijk traditionele winkel met zeer reformatorische eigenaars. Toch kun je er leuk geholpen worden, als je een fijne verkoopster treft.

Ik ben bij beide zaken geweest en heb mijn jurk uiteindelijk gekocht bij Taft en Tule. Ben daar ook goed geadviseerd over lingerie en dat soort dingen.
Bij speksnijder ben ik mee geweest met een vriendin. Op zich goede winkel, wel erg stijf en "bekakt" vond ik het, maar wel vriendelijk. Alleen heel duur.

En 999 euro in een outlet vind ik niet zo super goedkoop. Mijn jurk was in een gewone winkel 995, omdat het de laatste maat was en model van jaar ervoor. Ann
Leuk al deze reacties!

Hopelijk hebben meer mensen er wat aan.

Grappige is dat ik over Taft en Tule een heel negatief verhaal gehoord. Vandaar dat ik op zoek ben naar meer ervaringen. Ik denk dat ik daar toch een kijkje ga nemen. En eventueel ook bij Anastasia. De website en de foto's spreken me ook wel erg aan.

Er is zoveel keuze in winkels dat ik eigenlijk niet goed meer weet waar ik nu wil gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven