Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Getverderme, ben ik ff weg, moeten jullie dan echt gelijk 10 pagina's volklagen over jullie miserabele levens??
quote:Kastanjez schreef op 15 oktober 2012 @ 20:01:

Getverderme, ben ik ff weg, moeten jullie dan echt gelijk 10 pagina's volklagen over jullie miserabele levens??Get a life Walnootz. Heb je meteen iets te vertellen hier.
quote:dubiootje schreef op 15 oktober 2012 @ 14:55:

Maar vertél, MerryPrairie, wát had je allemaal aan je hoofd gisteren?

Heb me laten dubbeldekken door twee zekere iemanden.

Heb mijn dekbed bij het grof vuil moeten zetten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Chestnuuuuuuts roasting on an open fire....
Ga in therapie!
Ok, nu weet ik het zeker. Zullen wij van personality ruilen, Willing_Willy?
Ga in therapie!
Of ik me nou door twee of door vijf man laat nemen, heb ik jou toch niet voor nodig…..
Houdoeeeeeeee

Wat een kutpersonality moet ik hebben dat niemand met me wil ruilen.

Van ruilen komt huilen, zei ik toch!
Ga in therapie!
Nee, hier dan.

Wé gelooft nog steeds niet dat ik mezelf weer ben.

Hij SMS-t antwoorden als 'akkoord' als ik 'm vertel dat ik van hem hou!

Ruilen dóet echt huilen hoor Dú.

Blijf jij nou gewoon je eigen zelfje. Voor mij ook fijner.

Wist je niet dat Wé had geruild met die ene Fanse chansonnie? Die zange, je weet wel, met een a. Die moet je echt niet om half 3 's nachts sms'en, dat zit hij namelijk te forummen.

Blijf ik nu dan zelf met mijn kutp*rsonality zitten?

Waar is Mest eigenlijk? Ik heb haar al een paar nachten niet gezien.
Ga in therapie!
Dutritootje, ik wil wel met je ruilen hoor. No Problemo

(of je daarmee opschiet, dat beloof ik dan weer niet)

Neem jij mijn reacties dan even waar in de obvious topics? Kan ik even rust nemen..
Later is nu
Weten jullie dames, je bent goed zoals je bent. Jullie vallen mij allemaal zo op, in positieve zin.
Dank Dickmans

Dubiooooooootje.. kon je je je weer niet 2en splitsen? Moet ik nou toch zélf de honneurs weer waarnemen?
Later is nu
Da's lief Dicky....

Ik ruil niet meer. Wé verlangt terug naar de rauwe seksuwéliteit van Meds.

Daar gaat mijn huwelijk.
Maar jij bent natuurlijk veel soepeler Eleonora. En daar gaan ze uiteindelijk toch voor. Die benen in de nek.
Later is nu
Lief forum

wat moet ik

Ik zeg altijd dat ik heel veel vriendinnen heb. Een druk sociaal leven. Maar eigenlijk speelt zich dat alleen af op het forum.

Hebben meer mensen hier last van?
Later is nu
Nee.

Groetjes,

het forum
IK IK IK en nu een WIJNTJE!!!
Blog over eten.

Gek op groente ben ik. En ik lust ook alle soorten. Of de groente nou gewokt, gekookt of gegrild is, met vijf kruidenpoeder (ja, heel lekker is dat), ketjap of zout aangemaakt, het maakt mij niet uit, ik hou er gewoon van. Groenten, groenten en nog eens groenten. Ze noemen mij weleens 'het groentenvrouwtje', nou, dan weet je het wel.

Daarom deze week een groentenrecept:

Frikandel speciaal.

Benodigdheden:

1 frikandel

Ketchup

Mayonaise

Uitjes

Snijd de frikandel open, doe er mayonaise (liefst van biologische eieren en olie gemaakt) en ketchup in en besprenkel met een (favoriete groente van mij) gesnipperd uitje.

Eenvoudig, voedzaam en met een gefrituurd aardappeltje er bij een volwaardige maaltijd. Varieer meer met groente!

Tot volgende week!
Leuk groentenrecept voor alleenstaande moeders, Lenahorne! Ik zou er nog iets aan toe willen voegen om het recept écht af te maken: gooi de frikandel vóórdat je hem opensnijdt even in de frituurpan. Ik ben hier ooit een keer per ongeluk achtergekomen en het smaakt echt heerlijk!

4er, wat lief dat je wilt ruilen. Ik heb geen verstand van obvious topics, ik schrijf bijna altijd in niet voor de hand liggende topics. Spannend dus!

Hoe zou je je eigen personality omschrijven?
Ga in therapie!
Goeie tip Pleuroppootje!
De magnetron kan natuurlijk ook als je niet veel tijd hebt... en dat hebben wij vrijstaande moeders natuurlijk nooit hihi
Ga in therapie!
Nou, ik heb een echte open, beheerste en .. eh.. vriendelijke personality. Realistisch, gebalanceerd. Dat soort werk. Bekijk problemen zoveel mogelijk van 2 of meer kanten. Hier op het forum dan. Ik krijg de indruk dat iedereen mij ook aardig vindt hier. Daarom ben ik hier ook zo graag

Ik kijk geen tvtrash en kan daar dus helaas niet over meeschrijven. Soms doe ik dat wel hoor, als dat het enige topic is die avond, waar gereageerd wordt, zeg maar.
Later is nu
O Nachtmerrie, ik vind jou ook heulheul aardig hoor (kun je makkelijk tegen iedere trut zeggen als je haar toch niet hoeft aan te kijken).

Maar begrijp ik nou goed dat dit topic als onderliggend doel ook partnerruil heeft? Geen idee of Kazman daar interesse in heeft, maar hij hoeft het niet te weten, toch?
Dreamer, jij hebt dus ook geen eigen mening? Want daar is het mij juist om te doen.

Personalityruil, stekelnoot, personalityruil. Kazman zal niet weten wat hem overkomt.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven