Wakker door de wekker!!!

17-10-2012 06:17 61 berichten
Er is al een wakker topic maar dat is al zo'n gezellig kletstopic.

In dit topic ben je welkom als die verdomde wekker je alweer heeft wakker gerinkeld omdat het tijd is om op te staan voor wat dan ook.

Vroeg opstaan is niet voor iedereen een makkie en misschien helpt het een handje wanneer je wekker weer eens op een onchristelijk tijdstip afgaat en het blijkt dat je iig niet de enige bent die zo vroeg opstaan.

Kortom, goedemorgen en help en elkaar het wekkermoment door!
Als jouw wekker om kwart over acht gaat mag je je toch melden nog?

Het gaat om die wekker dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
mijn wekker was mijn zus, die met mij mee naar school gaat vandaag,

chaotisch als ik ben, moet ik over 15 minuten weg, moet nog spullen inpakken, de hond uitlaten, katten te eten geven, en mezelf toonbaar maken o_0 zo gaat dat elke ochtend hier.. verandert dat ooit? dat gehaast?

goeiesmorgens aan allen!
quote:zwerveruitkering schreef op 17 oktober 2012 @ 08:19:

[...]

Dat is niet zo mij willen ze nergens hebben. Midden 25, geen werkervaring, zelfs mijn vmbo niet afgemaakt. Ze willen me echt niet. Ik zou mezelf niet eens willen.

En nu?

Hoe ga jij dan voor je inkomen zorgen de rest van je leven? Of moeten werkende mensen jouw geld maar ophoesten?

Solliciteer je wel?
Om 8 uur ging mijn wekker en om half 9 moet ik van mezelf uit bed zijn. Zit nu nog moed te verzamelen!!
Liever elitair dan een pauper!
Hier geen wekker,Maar een vervelende hond die sinds een week of 3 het vertikt om langer dan 06:30 te slapen ( ook in het weekend)

Nu hopen dat de thuiszorg op tijd komt ( 09:00 ) en dan naar het ziekenhuis ..
Eerst maar eens je VMBO afmaken? Ook alweer een anderhalf uur op, kreeg een hele grote knuffel van mijn jongste dochter ging bovenop me liggen en andere dochter ook bij ons in bed, het duurde lang voordat ze eruit wilden, zou het door het donker komen?
FlowerpPower niet iets ernstigs hoop ik? Sterkte in ieder geval vandaag.
Zwanenmeer : Denk dat het door de kou komt. Is natuurlijk veel warmer met zn alle in bed . Uit bed is het al gauw 10 graden kouder

Nee niks ernstig gelukkig. Even ruzie maken een behandeling die ze al voor de zoveeelste keer uitstellen.Word er moedeloos van en vooral heel geiriteerd :-)
Vervelend, hoop dat het goed komt vandaag!
Half 6 elke werkdag

Om dan rond 6 uur weg (of fiets 45min of ov) te gaan 7uur te beginnen.

weekend meestal ergens tussen 6-7 wakker
Wekker ging alweer om half zes. Half acht beginnen, en daarvoor nog een uur rijden.

Maar zou zo weer terug willen!
Vanochtend voor het eerst in weken geen wekker, omdat zoonlief tot 7 uur doorsliep! Normaal gesproken is het 6 uur en dat is echt vroehoeg.... Al ben ik wel bijna altijd binnen drie minuten vrolijk, omdat dat ventje zo opgewekt in zijn ledikantje staat te dansen!
quote:eleonora schreef op 17 oktober 2012 @ 08:22:

[...]

En nu?

Hoe ga jij dan voor je inkomen zorgen de rest van je leven? Of moeten werkende mensen jouw geld maar ophoesten?

Solliciteer je wel?Wat is dit nou weer voor domme reactie elenora?? Ken jij deze persoon? ken jij de achtergrond? Laat hem/haar toch. uiteindelijk komt iedereen er
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
En dat was de wekker weer. Valt nog best mee dit keer, heb het zwaarder gehad afgelopen week :-). Dus bij deze een hele goedemorgen, ik hoop dat jullie ook enigszins makkelijk uit bed konden/kunnen komen!
Goedemorgen

Hier net uit bed en zo onder de douche.

Begin normaal om half 8, vandaag om 7 uur want moet vanmiddag met de auto naar de garage.

Fijne vrijdag!
Goeiemorguh!! Wakker door de wekker van mijn partner. Volgens mij gaat hij nog 10x door snoozen. Die flexibele werktijden zijn niks voor hem hahaha hij bepaald met de dag hoelaat hij gaat werken. Ondertussen kan ik ook niet verder slapen door het gesnurk
Aah wat irritant diorissima! Ik zou hem zn bed uit duwen! Geen gesnooz
Goeiemorgen! Dochter stond na m'n eerste snoozje naast m'n bed dus dat viel mee. Gister was het al om half 6.

Ik en de kinderen zijn aangekleed nu nog een half uur om te zorgen dat het brood en de melk een beetje netjes bij ze naar binnen gaat en dat er tanden gepoetst en haren gekamd worden.

Dan naar school met dochter en naar het zwembad met zoon. Oh ja en het hoost hier dus ik kan net zo goed buiten gaan staan
Pfff na 4,5 slaap is het tijd om op te staan voor werk. Nog meer zondagse arbeiders? Ik wil mn bed niet uit
Zo voor wie viel dit ook weer ff tegen?
Gaap. Wat een hectisch begin van de dag.

Ik weet niet wat ik gedaan heb vannacht, maar mijn haar was 1 groot klittenbos.

Toen ik beneden kwam lag er kattenkots en liepen m'n katten me ook nog eens omver. Ze zijn zo handig als ze honger hebben. Beetje door je benen slalommen. Grr.

Toen snel naar het station om een pakje weg te brengen. Kom ik aan; trein vertraging.

En nu is de trein dus gehalveerd. Super druk!

Ik kon nog met zitten,maar of ik daar blij mee moet zijn?

Naast me zit een man met ongewassen kleding. Zeker al een jaar niet gezien de lucht die hij uitstoot. M'n ontbijt komt er bijna uit.

Nee dames. Dit is niet mijn meest ideale start van de dag

En; goedemorgen!
Miekie, goedemorgen!

Half 6? En moet je daarna ook Nog werken?

Of kun je even terug je bed in?

Pff. Petje af hoor!
Tijd om op te staan! Wie nog meer?
Opstaan!

Geniet van het feit dat je niet al bijna 24 uur wakker bent!

Geniet ervan dat je OVERDAG werkt

oeff nog even volhouden... 8 uur knuffel ik mijn kussen!
Pittig! Sterkte nog even en slaap heerlijk als een roosje straks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven