Entertainment alle pijlers

Gerard Komrij

17-10-2012 00:54 19 berichten
Ik zie dus net in de herhaling van DWDD Renate Verbaan in De TV Draait Door, waar ze voor Shownieuws Gerrit Hiemstra aankondigt als Gerard Komrij.

Gerard ook gewoon he, niet eens Gerrit. Die bovendien dood is.

Dit kán toch niet. Dit soort mensen kan je toch niet als presentator inzetten. Zelfs niet bij SBS6. Toch? Ik vind het beschamend.
Alle reacties Link kopieren
Echt??? Dat is wel ernstig. Maar het verbaast me a) dat Renate komrij kentt (al noemt ze hem dan gerrit). En b) gerrit hiemstra bij sbs6?
Het was een item bij shownieuws die aankondigde dat er een nieuwe weerman werd gezocht bij de NOS. Vandaar VotesforLeo. Dat ze Komrij dan weer kende, viel ik ook van mijn bank van...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ah, thanks Hasse.
Volgens mij had ze geen idee over wie ze het had hoor. Ze heeft de naam natuurlijk wel eens horen vallen, ergens.
Ik vind Renate Verbaasd anders een schatje.
quote:VotesforLeo schreef op 17 oktober 2012 @ 01:06:

Echt??? Dat is wel ernstig. Maar het verbaast me a) dat Renate komrij kentt (al noemt ze hem dan gerrit). En b) gerrit hiemstra bij sbs6?Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?
Waar men niet op let, jeeeetje.
Waar men niet op let, jeeeetje.
Ik vind het slordig.
Misschien deed ze het expres.
.
quote:verliefdopiemand schreef op 17 oktober 2012 @ 03:46:

Waar men niet op let, jeeeetje.Op let? Het knalde de huiskamer in! En dorry, maar dit is echt een blunder van jewelste.
dorry
Jeetje, een mens kan zich verspreken toch? Big deal.
quote:dammes3 schreef op 17 oktober 2012 @ 02:09:

[...]

Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?Maar ze zei dus Gerard Komrij.. da's dus meer dan een verspreking.
Misschien heeft ze net een gedichtenbundel van Komrij gelezen en had ze die naam nog in haar hoofd.

En jullie moeten wel in de gaten houden dat het maar Shownieuws is, wat toch niet al te intelligent nieuws brengt (dus daar zitten ook niet al te intelligente presentatoren).
Het was een domme fout ja.

Maar ook intelligente mensen zeggen wel eens iets doms, dus om nou gelijk te denken dat Verbaan de algemene ontwikkeling van een fluitje heeft, is ongegrond.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:louisavuitton schreef op 17 oktober 2012 @ 10:42:

En jullie moeten wel in de gaten houden dat het maar Shownieuws is, wat toch niet al te intelligent nieuws brengt (dus daar zitten ook niet al te intelligente presentatoren).

Dat.

Ik denk niet dat je ernstige diepgang kunt verwachten in een showbizzprogramma.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven