Herfsttetters!
dinsdag 16 oktober 2012 om 21:13
dinsdag 16 oktober 2012 om 23:44
Beterschap voor de snotter-meisjes! Bleh.
Ik was toeteren en zit nu nog even met een glaasje wijn en een paar blokjes kaas thuis te komen. Nog 1 dagje werken en dan 4 dagen vrij. Jeuj, wat heb ik daar zin in!
Tonks en TH leuke sneak gezien?
Slaap lekker allemaal! En voor Bor een fijne rustige nacht. Hoewel, als die kleine nou eventjes snel naar buiten kruipt, kan jij weer lekker aan de rosbief.
Ik was toeteren en zit nu nog even met een glaasje wijn en een paar blokjes kaas thuis te komen. Nog 1 dagje werken en dan 4 dagen vrij. Jeuj, wat heb ik daar zin in!
Tonks en TH leuke sneak gezien?
Slaap lekker allemaal! En voor Bor een fijne rustige nacht. Hoewel, als die kleine nou eventjes snel naar buiten kruipt, kan jij weer lekker aan de rosbief.
woensdag 17 oktober 2012 om 01:14
Sneak was wel aardig, Taken 2. En met Tonks een ieniemieniemeet om boekjes te geven en even te kletsen .
Bieb en Rat, beterschap!
Borrie, lekker eten en fijn van goedgekeurd en gezellige baby high tea. En we zijn nieuwsgierig
Splint, sterks voor laatste dag en dan genieten!
Ik ga naar bed en hoef pas iets om 12.15 uur .
Bieb en Rat, beterschap!
Borrie, lekker eten en fijn van goedgekeurd en gezellige baby high tea. En we zijn nieuwsgierig
Splint, sterks voor laatste dag en dan genieten!
Ik ga naar bed en hoef pas iets om 12.15 uur .
woensdag 17 oktober 2012 om 08:08
woensdag 17 oktober 2012 om 11:05
Tonks, wij zorgen daar voor genoeg omzet (mede dankzij pittige prijzen
) dus geen zorg hoor. Fijn dat die handleiding handig is en als je nog iets nodig hebt: ik ben morgen redelijk in de buurt van die bieb
Splinter, hopelijk heb jij inderdaad de rustige dag waar je op hoopt . En Bieb en Rat, gaat het bij jullie een beetje met gammel/zeer lijf?
Ik ga zo eens richting de manuele therapeut, hopelijk kan hij het laatste vastzittende plekje in mijn bovenrug wel los krijgen
Later meer!
Splinter, hopelijk heb jij inderdaad de rustige dag waar je op hoopt . En Bieb en Rat, gaat het bij jullie een beetje met gammel/zeer lijf?
Ik ga zo eens richting de manuele therapeut, hopelijk kan hij het laatste vastzittende plekje in mijn bovenrug wel los krijgen
Later meer!
woensdag 17 oktober 2012 om 17:38
Ratteke, dat is zeker balen Hopelijk helpt een stootkuurtje fruit/vitamine C pillen en paracetamol + lekker warm in bed liggen om er een beetje bovenop te komen voor zaterdag!
Zowel mijn nek als mijn bovenrug zijn een soort van gekraakt (ik voelde in ieder geval een knak op beide plaatsen) en ik zou daar weer wat soepeler van moeten worden . Hoofd voelt nu wel een beetje gaar, maar dat kon gebeuren. Dus ik hoop er maar het beste van .
Nu even een presentatie afronden, eten en naar een verjaardag en morgen laatste keer werkgroep. En daarna ga ik hard leren voor het tentamen van a.s. dinsdag
Zowel mijn nek als mijn bovenrug zijn een soort van gekraakt (ik voelde in ieder geval een knak op beide plaatsen) en ik zou daar weer wat soepeler van moeten worden . Hoofd voelt nu wel een beetje gaar, maar dat kon gebeuren. Dus ik hoop er maar het beste van .
Nu even een presentatie afronden, eten en naar een verjaardag en morgen laatste keer werkgroep. En daarna ga ik hard leren voor het tentamen van a.s. dinsdag
woensdag 17 oktober 2012 om 19:46
Aaahhh, Ratteke, dus toch? Beterschap meid, inderdaad lekker in je bed of met een dekentje op de bank. Dochter was laatst toch ook ziek? Heb je het misschien van haar overgenomen. Mag jij ook stomen. En inderdaad even een flinke stoot gezonde dingen, flink slapen en dit weekend lekker op pad. Het is pas woensdag, dus misschien lukt het nog wel.
TH, veel water drinken na een kraakbeurt. Althans, dat heeft mijn zeer aangename Canadese chiropractor me destijds aangeraden. Hopelijk heeft het wel geholpen!
Borrie, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hopelijk was dit je laatste bezoekje aan de verloskundige!
Dag was voor mij toch niet zo heel rustig. Ging pas om half 7 naar huis. Straks nog een klein dingetje doen en dan lekker 4 dagen vrij.
TH, veel water drinken na een kraakbeurt. Althans, dat heeft mijn zeer aangename Canadese chiropractor me destijds aangeraden. Hopelijk heeft het wel geholpen!
Borrie, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hopelijk was dit je laatste bezoekje aan de verloskundige!
Dag was voor mij toch niet zo heel rustig. Ging pas om half 7 naar huis. Straks nog een klein dingetje doen en dan lekker 4 dagen vrij.
woensdag 17 oktober 2012 om 19:51
Beterschap Ratteke!!
Lekker kallempies an en wie weet ben je het weekend weer opgeknapt zodat je gewoon naar Z kan hé.
Nu rusten iig!
Th,lekker geknakkerd dus Mijn ervaring is dat dat zeker verlichting moet geven (en op de dag zelf vooral moeheid)
Lief zijn voor jezelf!!
Ik ben weer kipjeslekker (dus het kan...) en vandaag voor het eerst mijn nieuwe label erbij met werken (Gisteren opleiding van een halve dag gehad en red je er maar mee)
Best pittig maar ook wel weer leuk en spannend
En morgen toch lekker vrij dankzij lieve collega die het niet zo nodig vond dat ik die dag inhaalde van de begrafenis (kost me uiteraard wel een vakantiedag)
woensdag 17 oktober 2012 om 19:54
Aah Splint,jij ook hier
Lekker hoor zo'n lang weekend!
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen in Antwerpen.
Ik bedenk me net dat ik nog die 2 vrijkaarten heb voor http://www.muhka.be
Als je ze wilt kan ik ze morgen nog op de post doen en heb je ze vrijdag (weet niet of jullie al vroeg vertrekken ..voor de postbode komt)
Lekker hoor zo'n lang weekend!
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen in Antwerpen.
Ik bedenk me net dat ik nog die 2 vrijkaarten heb voor http://www.muhka.be
Als je ze wilt kan ik ze morgen nog op de post doen en heb je ze vrijdag (weet niet of jullie al vroeg vertrekken ..voor de postbode komt)
woensdag 17 oktober 2012 om 20:01
woensdag 17 oktober 2012 om 20:23
Fijn Bieb, van beter zijn en niet hoeven te werken.
Splinter, laat aan het werk nog. Nu vrij. En zaterdag naar Antwerpen. Leuk hoor.
Ik heb verhoging. Bah. En Tara komt net bij me liggen. Lief denk ik. Nee hoor. Heeft ze net een scheet gelaten... mijn neus doet het nog wel helaas.
Nu ga ik weer op de bank liggen, Criminal minds komt zo.
Splinter, laat aan het werk nog. Nu vrij. En zaterdag naar Antwerpen. Leuk hoor.
Ik heb verhoging. Bah. En Tara komt net bij me liggen. Lief denk ik. Nee hoor. Heeft ze net een scheet gelaten... mijn neus doet het nog wel helaas.
Nu ga ik weer op de bank liggen, Criminal minds komt zo.