Entertainment alle pijlers

Arme Dean Saunders..

16-10-2012 07:03 57 berichten
Arme Dean moet nu zijn kleren laten sponsoren nu hij nog maar ¤2500 per half uur verdient, zielig zeg...

Ik vind 't belachelijk dat hij zo over zichzelf praat!

Zie bericht nu.nl:

De Popstars-winnaar moet het tegenwoordig doen met een hoop minder boekingen en is inmiddels in zijn vraagprijs gezakt, vertelt hij dinsdagavond openhartig in BNN-programma De Week Van Filemon.

"Ik heb minder optredens dan voorheen, dus ik verdien ook gewoon minder dan voorheen", zegt hij in een voorproefje van de aflevering.

"En de aanvragen zijn ook minder, vooral bedrijfsfeesten. Elke artiest kan ruim leven alleen al van de bedrijfsfeesten."

Verzonnen

Volgens Saunders liegen artiesten die zeggen geen last te hebben van de crisis en zijn hun twitterberichten over mooie optredens vaak verzonnen. "Dan denk ik van: schoft man, je zit gewoon thuis. Is dat nou voor de buitenwereld, om te laten zien 'hé, ik heb er geen last van', of hoe zit dat?"

Saunders heeft zijn vraagprijs naar beneden geschroefd, van 3000 naar 2500 euro per half uur. "Ik vind nu, je moet op de kleintjes letten. Dus gelukkig is alle kleding die ik aan heb gesponsord, want ik zou dit niet kunnen betalen."

© Novum
Nou ja, heel veel zangers schrijven toch ook niet hun eigen muziek? Die zingen ook iets wat een ander voor ze heeft geschreven.

Zit ik hier nu Dean Saunders te verdedigen? haha heb nog nooit een show als TVOH ook maar vijf minuten van gekeken, overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 16 oktober 2012 @ 10:52:

Zit ik hier nu Dean Saunders te verdedigen? haha heb nog nooit een show als TVOH ook maar vijf minuten van gekeken, overigens.En jij denkt dat wij dat geloven?
Lol nee hoor, hoeft ook niet. Maar juist omdat de winnaars zo weer vergeten zijn heb ik niet zo de behoefte om er naar te kijken. Het enige dat ik ooit iets van heb gezien was het seizoen Idols met Jim en Jamai

Het is verbazingwekkend wat je er nog van meekrijgt trouwens, als je het programma niet kijkt, in het nieuws, of tussenstukjes bij de reclame.
Wat mij betreft gaat het er niet om of iemand daarna succesvol wordt. De koks die kookprogramma's winnen zie ik ook nooit terug, net als de dansers (een enkeling uitgezonderd) van SYTYCD.
Volgens mij heeft Dean ook nog een soort horloge reclame, dacht hem daar wel eens mee in een advertentie in een blad te zien
quote:frizzy schreef op 16 oktober 2012 @ 11:07:

Wat mij betreft gaat het er niet om of iemand daarna succesvol wordt. De koks die kookprogramma's winnen zie ik ook nooit terug, net als de dansers (een enkeling uitgezonderd) van SYTYCD.Wat jou betreft niet, maar zij gaan er allemaal van uit. Sufferds
quote:lilalinda schreef op 17 oktober 2012 @ 16:40:

[...]

Wat jou betreft niet, maar zij gaan er allemaal van uit. SufferdsAch. Ik denk dat zij het zien als opstapje, en echt wel weten dat het geen enkele garantie biedt hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven